Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2001, 18:17
plak een spiek brief in de binnenste van je trui,wettelijk mag een leerkracht je niet aanraken dus er is geen manier om je te pakken te krijgen!meisjes die lichte panty's dragen,je kan je brief daarin ook zetten,de leerkracht kan je niet vragen om je rok naar boven te doen of om je billen te tonen! bij mij werken deze manieren altijd!succes ermee!
Advertentie
Oud 26-05-2001, 21:43
whas tha shi!?!
Hoe kun je dan op die briefjes kijken? En wat als je nou per ongeluk een jongen bent?
Oud 29-05-2001, 16:10
Verwijderd
Je kunt beter iets op je gum schijven of aan de binnenkant van je rekenmachine want bij mij willen de briefjes nog wel eens vallen.
Oud 29-05-2001, 22:38
jullie begrijpen het echt niet!!!jullie moeten het aan de binnenkant van je trui plakken,maar wel onderaan en tijdens je proefwerk moet je je trui wat fixen!!! en je draait het onderste deel om en ja,.... je hebt je antwoorden vlak voor je neus!!!dat kan en voor meisjes alsook vorr jongens!!!
Oud 30-05-2001, 19:39
jestiegirl
jestiegirl is offline
oooooooooooh ja...... ach in je etui gaat ook goed
Oud 01-06-2001, 19:56
Flying to Multisport
Flying to Multisport is offline
Allemaal 3x niks.....Gewoon bij de gene naast je want je weet heus wel wie de stuut van de klas is...en anders gewoon een spiekbrief naast je etui...de oudste vind ik wel de makkelijkste...
Oud 05-06-2001, 07:58
jullie zijn super grappig,de leerkrachten die kenne wel al die oude truucjes en bij die van mij wettelijk kunnen ze je niet pakken!!!
Oud 10-06-2001, 08:33
kim2
kim2 is offline
bij een rekenmachine waarbij je berichtjes in kunt zette kun je ook doorgeven onder het proefwerk wiskunde en dan zegge dat je je rekenmachine vergete bent veel succes met de pw week
Oud 10-06-2001, 11:29
hmz... dom volk, in de GRM (je weet wel graische rekenmachine) kun je alles zetten!
Oud 11-06-2001, 03:57
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Erwin schreef:
hmz... dom volk, in de GRM (je weet wel graische rekenmachine) kun je alles zetten!
en toen had je een Nederlands SE...
Oud 11-06-2001, 19:45
stefano17
stefano17 is offline
Dit heeft volgens mij niet echt veel te maken met Moderne Talen. Dus --> School
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten