Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIP is het Jongeren Informatie Punt, daar kun je terecht voor informatie over dingen ed. Ik zou eerlijk zijn tegen die vrouw...leg het haar uit... En aan wie had/heb je meer gehad, het Riagg of aan haar? Ik zou het haar toch gewoon uitleggen, beter laat dan nooit, toch? En eerlijk duurt het langst, das nog altijd zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is geen vereiste ook dat je bij een vertrouwenspersoon gelijk volledig open bent .. die personen weten dondersgoed dat dat gewoon langzaam gaat. Ik weet het niet zeker maar een vereiste van een vertrouwenspersoon lijkt me ook, dat diegene stevig in zijn/haar schoenen moet staan, zeker ook emotioneel .. dat diegene dus niet zo snel gekwetst word .. zeker niet door de mensen die diegene helpt. Daar hoef je denk ik niet te veel bang voor te zijn ook. .. Je kan het wel verzwijgen, maar ik denk uiteindelijk dat je vertrouwenspersoon dat nog minder leuk zou vinden, dan dat je er voor uitkomt. ![]() |
![]() |
|
Kijk even op: http://www.klachtenopvangzorg.nl
Daar staan je rechten omtrend je dossiers.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vraag dossier zus | 21 | 03-07-2004 11:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[FRA] Libre Service 5/6 VWO Dossier 5 > vertalingen? unyc | 0 | 19-02-2003 16:03 | |
Algemene schoolzaken |
uittreksel dossier 333 TransparenT | 1 | 25-03-2002 19:21 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
anw-dossier zonnetje15 | 2 | 05-03-2002 21:06 | |
recente luister/kijk dossiers in de aanbieding Ninnoc | 21 | 10-02-2002 14:40 | |
Ned. Dossier Lezen | 0 | 12-04-2001 09:42 |