Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb echt al aan alle mogelijke baantjes gedacht maar iedere keer weer zag ik problemen als ik steeds vrij zou moeten hebben. Als iemand nog een ander idee heeft, hoor ik het graag! Ik heb als inkomen nml alleen mn studiefinanciering (minimum dus iets meer dan 70 euro) en daarvan moet ik dus alles doen wat ik nu ook moet doen (telefoon, kleding, uitgaan, cadeautjes, etc.). Dat ga ik nooit redden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn ouders betalen mn studie en boeken en kleding die ik voor dansen nodig heb. En daar ben ik op zich al blij mee dus ik durf niet eens meer van ze te vragen ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zal nog ff nadenken of ik nog andere dingen weet en opletten of ik nog iets tegen kom ofzo. Uitzendwerk en oproepkracht is ook nog een optie, toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je nog met ideeën komt hoor ik t graag! Maar ja, ik heb nog niet zo lang een telefoonabonnement van 20 euro in de maand, dus daar kan ik helaas voorlopig nog weinig aan veranderen (ik had nml helemaal niet meer verwacht dat ik aangenomen zou worden, vandaar). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou ja, doordeweeks werken is dus geen optie. Of ik zou het dus zelf moeten kunnen indelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus zo extreem kan t wel zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik denk dat ik eerst maar een maandje ofzo aankijk met mn studiefinanciering (ook ivm dat je zeker de eerste maand lichamelijk en geestelijk helemaal afgepeiperd bent ivm t grote verschil van leven) en dan maar verder ga zoeken ofzo... Ik weet nu toch niks... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk, brieven vouwen, inpakken e.d. iemand ervaring? punk mae | 10 | 01-03-2006 09:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Dionysos | 4 | 17-12-2005 16:56 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 8 | 09-02-2005 13:09 | |
Werk, Geld & Recht |
thuiswerk sebastiaan1987 | 33 | 12-01-2005 18:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Thuiswerk Verwijderd | 18 | 23-08-2004 19:25 |