Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 19:44
Rollie
Rollie is offline
Ik heb een Eminent Router en daarop een desktop (1,7 Ghz) en een laptop (2,4 Ghz) aan hangen. Ik deel via mijn router @home en dan het duurste Abo (weet niet percies hoe het heet). Nu heb ik sinds korte tijd het probleem dat als ik met 1 van de 2 computers of allebei het internet opga (msn, sufren, downen) het internet ineens zo traat word dat ik echt maar met 800 bytes per seconde zit te downloaden (laat hij een standaart internet site in 5 min ofzo) en als ik mijn computer dan ff laat staan en het daarna weer probeer doet hij het vaak gewoon weer op normale snelheid, maar soms ligt hij er dan ook gewoon 1½ uur uit. Ook als ik de router dan reset komt daar geen verandering in. Zou iemand misschien weten hoe ik dit kan voorkomen want ik gebruik de router nu al ¾ jaar en ging altijd goed tot 2 weken geleden.
Alvast bedankt
Oud 29-06-2004, 21:29
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Rollie schreef op 29-06-2004 @ 20:44 :
Ik heb een Eminent Router en daarop een desktop (1,7 Ghz) en een laptop (2,4 Ghz) aan hangen. Ik deel via mijn router @home en dan het duurste Abo (weet niet percies hoe het heet). Nu heb ik sinds korte tijd het probleem dat als ik met 1 van de 2 computers of allebei het internet opga (msn, sufren, downen) het internet ineens zo traat word dat ik echt maar met 800 bytes per seconde zit te downloaden (laat hij een standaart internet site in 5 min ofzo) en als ik mijn computer dan ff laat staan en het daarna weer probeer doet hij het vaak gewoon weer op normale snelheid, maar soms ligt hij er dan ook gewoon 1½ uur uit. Ook als ik de router dan reset komt daar geen verandering in. Zou iemand misschien weten hoe ik dit kan voorkomen want ik gebruik de router nu al ¾ jaar en ging altijd goed tot 2 weken geleden.
Alvast bedankt
@home breedband

Ik merk de laatste 2 weken ook steeds meer storingen in hun netwerk, ze zijn bezig met het verhogen van de upload snelheden he, dus ik denk dat daarom het netwerk soms plat ligt.
Oud 30-06-2004, 08:19
SuperS
SuperS is offline
klopt, @home is bezig met het verhogen van de bandbreedte, wij hadden de laatste tijd ook veer storingen, maar nu hebben we de nieuwe snelheden, en alles werkt weer vloeiend
Oud 30-06-2004, 08:25
Rollie
Rollie is offline
Ow okeej ik hoef me dus nergens zorgen over te maken
Reageren

Regels voor berichten