Advertentie | |
|
![]() |
|||||
hmmnz... Jij studeert Natuurkunde aan de UvA... Die opdrachten komen mij héél bekend voor
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
![]() Ik meen dat het N2 was ![]() Jij? Citaat:
[/b] [/QUOTE] Mm,.. ik heb dat apparaat vandaag nog gezien. Het zei: Dual display LCR meter. Dat gewoon opschrijven dan? Volgens mij denken ze dat als je multimeter schrijft dat je dat grote ding bedoelt waar je kabels in moet stoppen en niet dat kleine ding met die klemmetjes ![]() Citaat:
![]() ![]() [/B][/QUOTE] ik had m op 3 Kh, 5Kh, 7Kh, 9Kh ![]() (eenheden is mijn zwakste punt, dus als ik een nulletje ernaast zit...) Grt, Suzan
|
![]() |
http://polly.phys.msu.su/~zeld/oscill.html
Daar kun je trouwens een simulator van een oscilloscoop vinden... misschien wel handig soms ![]() grt, Suzan
||
Citaat:
Mja, je kunt meestal beter gewoon opschrijven wat je op de meter ziet staan... mutimeter is dat ding waar je die kabels insteekt (maar daar kan je ook echt wel weerstanden enzo mee doormeten)
||
![]() |
Citaat:
Off-topic: Heh? Mm,.. wanneer moet N2 het dan inleveren? ![]() Misschien zit ik dan ook in N1 ![]() Argh.. moet die opdrachten nog maken, maar ik moet eerst weten hoe Mathematica werkt (nog niks hierover gehad ![]() Dat wordt dus een nacht doorwerken ![]() Suzan
||
![]() |
Citaat:
Wat is N1 en N2?? En wat voor opleiding heb je voor de Uni gedaan?? Je bent 21? En eerste jaars? Of 2e?? Bevalt de studie? Is het moeilijk? Jaja, veel vragen sorry, maar ik ga volgend schooljaar 1 jaar Technische natuurkunde doen (HBO) en wil dan mijn P halen om door te gaan naar Leiden en daar Theoretische natuurkunde en Life science & technology volgen. Ik kijk er best wel een klein beetje tegenop...omdat het me zo ongelooflijk moeilijk lijkt.(maar wel ERG leuk! ![]() Vond het een beetje vreemd persoonlijk, (niet als verwijt bedoeld hoor) dat je niet wist dat 100 herz 1/100 is en dus je eenheid wel klopte... Ben ook benieuwd naar Tampert zijn bevindingen. ![]() [off topic] Groetjes Ben(die er naar uitkijkt natuurkunde te gaan studeren ![]()
|
heey mensen, laten we het contact ff via mail verlopen ofzo, dit wordt ongelovelijk offtopic... Anders moet ik mijn eigen replys gaan verwijderen en mezelf een waarswchuwing geven
![]() PS DoF: N1 en N2 zijn werkgroepen. ------------------ Vragen, opmerkingen, bedreigingen, liefdesverklaringen en andere zooi: Tampert@scholieren.com, ICQ: 31599472| |NIZ(groene olifant)|N8ploeg|MOEH [Dit bericht is aangepast door Tampert (16-01-2002).]
|
![]() |
Ben schreef van alles en nog wat... en om zijn vragen te beantwoorden, zal ik dat doen in de juiste volgorde als waarin ze gesteld zijn
![]() 1. N1 en N2 zijn groepen. Natuurkundegroep 1 en natuurkundegroep 2 of zoiets ![]() 2. Ik doe wijsbegeerte (filosofie) ![]() jaren geleden dat ik ermee in aanraking was gekomen. Zeker met dit soort van natuurkunde.) 3. Kan er nog weinig over zeggen, maar in de eerste instantie: ja, het bevalt me. Is het moeilijk: voor mij wel; zie boven. 4. (over wat jij gaat doen): Cool ![]() ![]() 5. (wat je vreemd vond) Ja, sorry ![]() ![]() Grt, Suzan
||
Citaat:
![]() ![]() Nah de studie bevalt an sich wel, maar is wel zwaar... Zeker als je toch een beetje gewend was weinig te doen op school ![]() Dit topic gaat trouwens dicht zodra ik naar bed ga (nu dus)... Veels te offtopic ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Natuurkunde (allerlei) Verwijderd | 76 | 19-04-2010 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
Grootste ergernis op school? Simon | 211 | 11-03-2010 16:02 | |
De Kantine |