Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ding dong eeeey Wouter das toevallig we gaan net eten Ding dong eeey Wouter eet je gezellig mee Ding dong eeey Wouter stukje pizza Of terwijl dit wordt teren op je vrienden of familie met je eventuele ov bij de hand |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfde geldt voor de ui en de toastjes, die stonden ook niet op de lijst. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik begon te plannen hoeveel housefeesten ik juist naartoe kon zonder COMPLEET uit te sterven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() me vader was nml kok, en moest een groot koud buffet maken, en toen had ie dus een hele doos met +- 100 van die blikken over ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kost weinig en kan je desnoods 3 dagen van eten (als je 3 weken achter elkaar annanas kan eten moet 3 dagen pasta ook wel te overzien zijn)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend moet nu in het weekend steeds voor zichzelf zorgen omdat zijn moeder er dan niet is en elke week probeer ik hem over te halen om iets te koken... heb hem nu zo ver dat hij zich netjes aan voedselgroepen houdt maar koken is er nog niet bij... het is dag één groentesoep met boterhammen met cervelaatworst, dag twee bij zijn vader op bezoek om te eten en dag drie stokbrood met knakworstjes en sla, elk weekend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ff over voor het eten zorgen: een boterham of een broodje smeren kan iedereen ![]() Ben vanaf 24 juli ook een dikke week thuis en wat koken betreft doe ik een paar avonden dus gewoon wat broodjes maken of een kant-en-klaar maaltijd. Maar ik ga ook een aantal avonden bij mijn opa en oma eten, die woont toch een wijk verder. Vinden zij overigens niet erg, maar eerder leuk als ze bezoek krijgen. ![]() ![]() Genoeg mogelijkheden dus, maar ik moet het ook zelf leren, want vanaf september ga ik op kamers. Een paar kleine dingetjes heb ik al gezien hoe dat moet. Maar het meeste leer ik wel na mijn vakantie, over een paar weken dus. In augustus een paar avonden koken voor mijn familie of zo en dan kan ik het wel aan later op mijn eentje. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, koken is op zich helemaal niet moeilijk, dat heb je zo onder de knie ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang moet alles bij elkaar koken? Hoeveel roeren? In welke volgorde moeten de activiteiten? Dat soort dingen weet ik ook niet, dus met een verhaaltje van 3 regels kom ik niet ver ![]() ![]() Maar goed, pasta's maken ga ik nog wel leren deze zomer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer je er gehakt bij doet, bak je dit eerst bruin en daar gooi je dan de saus over heen. Extra verse groenten doe je er bij voor de macaronie er bij gaat, zodat ze knapperig blijven. Af en toe proeven; als het goed smaakt, lekker warm is, dan is het goed. Heel makkelijk. Een soort luxe een-pans-gerechten. Wanneer je dat kan, kan je op den duur ook twee-pans-gerechten en drie-pans-gerechten, als je dat zou willen. Maar begin gewoon bij luxe-een-pans-gerechten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar over een tijdje kan ik het wel, dan heb ik het geleerd, dan heb je je mond gestopt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() staat ook in hoe je aardappels moet schillen en hoe lang je ze moet koken etc of het blue band kinderkookboek of een ander kinderkookboek daar staat alles stap voor stap in |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg je dit??? Lolypopy | 1 | 05-01-2017 07:18 | |
Muziek |
Test> Best bekeken Nederlandse muziek ooit (maar hoeveel ken je er?) tammeer | 48 | 11-03-2013 11:33 | |
Muziek |
beste hardcore band? FaceTheTruth | 252 | 12-01-2004 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Ken je dit ? Maguire | 5 | 11-01-2004 12:54 | |
De Kantine |
Ken je dat gevoel? a new noise | 23 | 28-01-2003 11:18 |