![]() |
|
Dit is nou een van die online only massive rts dingetjes. Hier heb ik nou nog echt niemand over gehoord, doet hier dan helemaal niemand aan?
ff wat uitleg: Het is een RTS waarbij je alleen naar aantallen legers, acres, workers, etc... kijkt (dus geen 'echt' slagveld). Je bent zelf een provincie in een empire. De verschillende provincies kunnen elkaar verdedigen en zo een sterkere tegenstander tegenhouden. Je kan zelfs Alliancies aangaan met andere Empires! ![]() Of alleen een NAP (Non Agression Pact). Het is erg leuk en ook erg verslavend! Je werkt met ticks (1 tick is een half uur) dus als je leger over 12 ticks bij de tegenpartij is (en begint te vechten) zal dat dus over 6 uur gebeuren. Zo ook met het vergaren van nieuwe resources & workers. Hierdoor ga je toch erg regelmatig ff tjekken hoe het met je provincie is ![]() ![]() De link naar dit hele feest: www.fegame.com (hier staat natuurlijk ook een grotere uitleg (like Dûh!) ![]() Om de zoveel tijd begint het hele gebeuren weer van voor af aan dus als je nu joint kan je een btje 'into the game' komen en dan vanaf de volgende ronde vanaf het begin aan de top meestrijden ![]() Ik ben al helemaal hooked en ik hoop dat er meerdere van jullie zullen volgen! P.S.: Nej, ik maak geen winst als jullie mee gaan doen (alleen maar meer mogelijke tegenstanders ![]() ![]() P.P.S.: Voor meer vragen kan je me altijd PMen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Warhammer fantasy/40k Verwijderd | 61 | 23-11-2006 15:49 | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Games |