Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Moet Herbert Dijkstra opkrassen?
Ja 27 51.92%
Nee 25 48.08%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 16:06
I <3 cock
I <3 cock is offline
Nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2004, 16:07
I <3 cock
I <3 cock is offline
Ja!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:11
Verwijderd
Ja, heb me vandaag ook gigantisch zitten ergeren en uiteindelijk heb ik hem maar op Eurosport gezet.

Maar volgens mij heb ik me nog meer zitten ergeren aan die Drucot die constant zitten te zeiken van 'ohhhh daar gaan ze', 'och och och dit zat er aan te komen'. Of verwissel ik nu de commentatoren?

Maar twee nieuwe vind ik ook best, wat slecht dit.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:16
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De eerste en de tweede groep zijn inderdaad moeilijk uit elkaar te houden, en als Ducrot iets uit wil leggen(dat er niet echt goede treintjes gemaakt konden worden vandaag) zit Herbert er doorheen te schreeuwen
Oud 06-07-2004, 16:32
geen punt.
geen punt. is offline
Welke is die ene die zo zacht praat? Die vind ik verschrikkelijk. Ik kijk naar Uurosport.
Oud 06-07-2004, 16:44
peaceflower
peaceflower is offline
Vorig jaar leverde het commentaar van Dijkstra al veel ergernis op, dit jaar dus ook weer. En terecht.
Hij mag dan verstand van wielrennen hebben, commentaar geven kan hij gewoon niet. Hij praat door Ducrot heen, heeft het over hele andere dingen dan hem en zoals al vaker is gezegd: hij maakt z'n verhaal nooit af. Begint ie een verhaal, ziet ie weer iets in het peloton, gaat ie daar over verder. Erg slecht.

Maar de NOS wil nou eenmaal een verjonging doorvoeren (waar vele Smeets-fans de afgelopen jaren ook tegen geprotesteerd hebben) en houdt Dijkstra de hand boven het hoofd: 'al doende leert men'. Oftewel, hoe vaker hij het blijft doen, hoe beter het verslaan van de Tour op den duur zal gaan.

Ducrot doet het op zich goed, maar moet er ook nog inkomen.
Oud 06-07-2004, 16:49
I <3 cock
I <3 cock is offline
Haha ja.
Bij elke kleine val.
"Oh, oh, oh, daar zal je het hebben, oh, oh, oh!"

Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:54
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 06-07-2004 @ 17:49 :
Haha ja.
Bij elke kleine val.
"Oh, oh, oh, daar zal je het hebben, oh, oh, oh!"

Ducrot.

Die zei gisteren of eergisteren het woordje 'fuck' toen Eisel viel, en ja, dat kan niet als commentator he. Hij heeft zich wel 3 keer verontschuldigd.

Maar van hem begrijp ik wel dat ie erin moet komen, het is z'n eerste Tour. Dijkstra daarintegen leert het nooit.
Oud 06-07-2004, 16:57
I <3 cock
I <3 cock is offline
Haha ja! "Oooooh fuck daar gaat Eisel Oh, dat mag ik natuurlijk niet zeggen"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:01
peaceflower
peaceflower is offline
Toch jammer dan eigelijk, dat Breukink ermee ophield. Die deed het prima, vooral samen met Smeets was dat erg leuk en 'gezellig' commentaar. Van Smeets kan ik sowieso erg genieten, gelukkig doet die nog een aantal etappes per Tour.
Oud 06-07-2004, 17:08
I <3 cock
I <3 cock is offline
Zolang Smeets maar de bergetappes doet!
"Als een koffiemolen, zo soepel vlugt haas Armstrong de Madeleine op"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:15
peaceflower
peaceflower is offline
Smeets moet eigelijk alles doen, maar de NOS wou verjonging.
Nelissen is ook geweldig, maar die is er al mee opgehouden.
Oud 06-07-2004, 17:23
paradiso
paradiso is offline
je kan voor goed commentaar beter naar de belgische sport zender kijken. daar zitten mensen die er echt verstand van hebben en die het ook niet erg vinden om een paar minuutjes hun mond te houden.
maar ik vind het commentaar op ned 2 nog altijd beter dan dat van eurosport.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:23
Chaucus
Chaucus is offline
Ik mis t Belgische commentaar...
Dijkstra is idd niks...als Ducrot iets interessants wil vertellen begint ie meteen iets onzinnigs te bleren....bah
Oud 06-07-2004, 17:24
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Belgie heeft toch zo'n sport zender(sporza) en die ontvang ik niet
Oud 06-07-2004, 17:27
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 06-07-2004 @ 18:23 :
Ik mis t Belgische commentaar...
Dijkstra is idd niks...als Ducrot iets interessants wil vertellen begint ie meteen iets onzinnigs te bleren....bah
Ja! Ze praten langs elkaar heen! Ze zijn niet op elkaar ingespeeld
Oud 06-07-2004, 18:05
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 06-07-2004 @ 18:27 :
Ja! Ze praten langs elkaar heen! Ze zijn niet op elkaar ingespeeld
Dat heb je nu al 4 keer verteld
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:12
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 06-07-2004 @ 19:05 :
Dat heb je nu al 4 keer verteld
Kun je nagaan hoe die vent me dwars zit
Oud 06-07-2004, 18:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Lang leve Smeets en De Neel!

Die twee vind ik gewoon leuk wat commentaar betreft, veel leuker dan Dijkstra. Smeets heeft altijd wel humor en De Neel weet zo veel over de sport. Jammer dat hij dit jaar slechts analyticus is.
Oud 06-07-2004, 19:00
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
paradiso schreef op 06-07-2004 @ 18:23 :
je kan voor goed commentaar beter naar de belgische sport zender kijken. daar zitten mensen die er echt verstand van hebben en die het ook niet erg vinden om een paar minuutjes hun mond te houden.
Ja duh, dat is nu juist het probleem die kunnen we niet ontvangen (Sporza). Op dit moment dig ik Eurosport. Dijkstra vind ik wel meevallen, maar Ducrot praat zo zacht, vermoeiend, deprimerend, onenthousiast, bah.
Oud 06-07-2004, 20:49
ythguaN
ythguaN is offline
Ik vind die Herbert Dijkstra maar een tamme.
Bij elk valpartijtje denkt hij dat er dooie valt en lult over de meest onzinnige dingen: hoe een gespierde bink die Hushovd wel nie is bvb.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:50
ythguaN
ythguaN is offline
Bovendien is Smeets spontaner, leuker, gezeligger en heeft hij meer kennis van zaken en kent hij het wielerwereldje beter.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 20:58
baas
baas is offline
smeets en de neel zijn natuurlijk beter dan dijkstra. maar ik vind dijkstra niet vervelend om naar te luisteren: hij doet gewoon verslag en verders geen gelul.

die ducrot daarentegen is schurftens irritant: hij moet dan als ex-wielrenner 'deskundig' commentaar geven, nou t lijkt nergens op. die gast komt niet verder dan: kijk dan, ik had t wel voorspeld!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:18
luckyleo
luckyleo is offline
Ze (herbert en Ducrot) lullen vaak door elkaar heen en praten ook dan over compleet andere dingen. Vooral vandaag vond ik het slecht. Ik denk dat ze nog wle zullen groeien in deze tour, dus het zal nog wel wat beter worden.
Maar eurosport ga ik niet kijken als alternatief. Ik erger me altijd wild aan die commentatoren daar, en die zender loopt ongeveer 5 seconden achter met het beeld op nederland 2.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:54
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
baas schreef op 06-07-2004 @ 21:58 :
smeets en de neel zijn natuurlijk beter dan dijkstra. maar ik vind dijkstra niet vervelend om naar te luisteren: hij doet gewoon verslag en verders geen gelul.
Oud 07-07-2004, 11:54
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
baas schreef op 06-07-2004 @ 21:58 :

die ducrot daarentegen is schurftens irritant: hij moet dan als ex-wielrenner 'deskundig' commentaar geven, nou t lijkt nergens op. die gast komt niet verder dan: kijk dan, ik had t wel voorspeld!
Helemaal mee eens

En die Ducrot kan zich beter gaan bezighouden met doping
Oud 07-07-2004, 14:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Via de radio vind ik Jacques Japell (of hoe schrijf je dat ) ook goed commentaar geven, maakt het altijd best spannend. Maar goed, das altijd wel met het medium radio omdat je het niet kan zien en het alleen maar zit te luisteren.
Oud 08-07-2004, 18:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Als Ducrot nog 1 keer 'oh jongens' zegt, haal ik Nederland 2 van mijn televisie af.
Oud 08-07-2004, 18:16
hi
hi is offline
Tuurlijk hoort Smeets daar te zitten dat weet iedereen behalve de NOZ! Maar ik irriteer me niet aan de commentatoren! Sorry maar ik praat jullie niet na. Ik schrik me elke keer weer de pleuris bij zo'n val ook al stapt iedereen daarna weer gezellig op de fiets
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 18:22
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
ik vind herbert dijkstra niet eens superslecht.. hij zegt niet heel veel boeiends, maar hij heeft geen vervelende stem/spraakwijze in tegenstelling tot die Ducrot.
Maar goed, waar we het wel allemaal over eens zijn: Mart Smeets heerst~~
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 18:27
L1
L1 is offline
Herbert Dijkstra vind ik niet heel slecht. Hij heeft een fijn geluid om naar te luisteren en zegt ook wel eens wat goeds. De samenwerking met Maarten Ducrot is een stuk minder. Maarten Ducrot heerst. Ik vind hem beter dan Erik Breukink en Steven Rooks bij elkaar. ik vind hem heel goed. Samen met Mart Smeets
Oud 08-07-2004, 21:27
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
smeets-breukink was heel goed
wuyts-de cauwer is heel goed

dijkstra-ducrot... dramatisch, het is bijna net zo slecht als die van eurosport..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:46
Verwijderd
maarten ducrot is nog erger dan herbert dijkstra
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 00:01
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik erger mij juist niet. Ik geef deze twee heren een kans.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 00:02
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 09-07-2004 @ 01:01 :
Ik erger mij juist niet. Ik geef deze twee heren een kans.
En op mezelf in te gaan.

Breuking heeft een bepaalde rust in zijn stem, terwijl Smeets juist een harde en emotionele stem heeft. Dat contrast vind ik heel belangrijk in een duo-verslag.

De een met de rust en de meeste kennis. De ander met emotie, enthousiasme en ook voldoende kennis om het te kunnen verslag geven.

Deze aspecten mis ik een beetje bij het huidige duo!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 01:17
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-07-2004 @ 19:03 :
Als Ducrot nog 1 keer 'oh jongens' zegt, haal ik Nederland 2 van mijn televisie af.
haha valt me nu achteraf pas op dat hij dat echt supervaak zegt

ontopic: ik erger me nooit zo aan het commentaar. Heb toch geen keus, alleen de Duitser zendt het ook uit
Oud 09-07-2004, 04:33
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Herbert, zoals gezegd heeft een fijne stem...om naar te ,luisteren...die Ducrot mag echt een keer aan me lollie likke ...
Oud 09-07-2004, 21:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-07-2004 @ 19:03 :
Heb je het al gedaan? Want vandaag zei hij het weer diverse malen.
Oud 09-07-2004, 21:35
Boogie
Boogie is offline
Ja, tis de schuld van de VRT. Als ze Sporza niet hadden bedacht, konden we tenminste Belgisch commentaar horen.
Oud 09-07-2004, 21:36
Tha Gladnekker
Dijkstra: 'en als we de regel er weer bij pakken, dat is dat de koplopers 1 minuut per 10 km verliezen, normaal gesproken, dan worden de vluchters op de streep bijgehaald'
Ducrot: 'ja ik geef het je te doen'
Dijkstra: ' en als we gaan rekenen met de regel blablabla'
Ducrot: 'Ow jongens nu weer een kopgroep, de sprintershegemonie is echt doorbroken'

Dijkstra met die stomme regel, Ducrot die de laatste 10 jaar niks van het wielrennen heeft gezien zeker, het is een koppeltje domme bosapen uit artis ontsnapt gewoon!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 08-07-2004 @ 22:27 :
smeets-breukink was heel goed
wuyts-de cauwer is heel goed
Dat laatste duo --->
Smeets-Breukink is in ieder geval beter dan Dijkstra-Ducrot... hehe maar je moet eens opletten bij Smeets-Breukink, zegt Smeets iets en Breukink dan zo: "Ja." Echt altijd heel kort, altijd op dezelfde manier: "Ja." En wel 20 keer ongeveer per middag. Zit je voor de TV, zit Smeets iets te vertellen en dan denk je: "Kijk, daar gaat-ie het weer zeggen." En daar kwam het weer hoor: "Ja."
Oud 09-07-2004, 23:00
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-07-2004 @ 22:36 :
Dat laatste duo --->
Smeets-Breukink is in ieder geval beter dan Dijkstra-Ducrot... hehe maar je moet eens opletten bij Smeets-Breukink, zegt Smeets iets en Breukink dan zo: "Ja." Echt altijd heel kort, altijd op dezelfde manier: "Ja." En wel 20 keer ongeveer per middag. Zit je voor de TV, zit Smeets iets te vertellen en dan denk je: "Kijk, daar gaat-ie het weer zeggen." En daar kwam het weer hoor: "Ja."
Breukink kon vaak ook goed 'deskundig' commentaar leveren, dat "ja" is me eigelijk nooit opgevallen
Oud 10-07-2004, 09:08
hi
hi is offline
Dat ja klopt! Vandaag doet MART SMEETS het commentaar met Maarten Ducrot. Misschien heeft Smeets wel een positieve werking ten oipzichtte van Ducrot
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:52
Tha Gladnekker
gelukkig.. nou die andere flapdrol weg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik snap niet waarom iedereen commentaar heeft op Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. Ik vind ze goed bezig
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:47
I <3 cock
I <3 cock is offline
Mart Smeets & Maarten Ducrot =
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 10-07-2004 @ 13:13 :
Ik snap niet waarom iedereen commentaar heeft op Herbert Dijkstra en Maarten Ducrot. Ik vind ze goed bezig
helemaal mee eens
Oud 10-07-2004, 17:33
Verwijderd
Offtopic: Waarom gaan sommige van jullie liever Eurosport kijken?
Daar is het commentaar ZO slecht vind ik. Kheb een samenvatting van de proloog op Eurosport gezien:"Hier hebben we Jens Voigt". (naam komt in beeld, dan opeens: ) "Oh nee, het is Stuart O'Grady " (Vervolgens finischt de renner: )"Waar komt die Jens Voigt nu opeens vandaan?? Net zagen we O'Grady nog!" Zoooo triest
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Battigol schreef op 10-07-2004 @ 18:33 :
Offtopic: Waarom gaan sommige van jullie liever Eurosport kijken?
Daar is het commentaar ZO slecht vind ik. Kheb een samenvatting van de proloog op Eurosport gezien:"Hier hebben we Jens Voigt". (naam komt in beeld, dan opeens: ) "Oh nee, het is Stuart O'Grady " (Vervolgens finischt de renner: )"Waar komt die Jens Voigt nu opeens vandaan?? Net zagen we O'Grady nog!" Zoooo triest
Dat is niet alleen bij het wielrennen zo daar, Eurosport kunnen ze beter het commentaar afschaffen.

Ontopic:
Die Maarten Ducrook (ofzo) vind ik niet om aan te horen, saaie man, zo komt hij iig over.
Oud 10-07-2004, 18:31
geen punt.
geen punt. is offline
Nou als er een ontsnapping is kun je toch beter naar Eurosport kijken. Over het algemeen weten ze daar vrij snel de namen, bij de NOS gaan ze zitten gissen... Als je de namen weet zet je 'm weer terug
Reageren

Regels voor berichten