Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 20:30
Neon_girl
Neon_girl is offline
Er is een jongen waar ik al een tijdje contact mee heb en ik praat wel met hem over msn en alles, en ik was op zijn verjaardag laatst. Die dag erna zei hij dus dat hij me wel heel leuk vond en alles maar hij had toen nog een vriendin. Nou vroeg die afgelopen donderdag of we een keer met zn 2en naar de bios of iets dergelijks zouden gaan. Maar dit weekend is het uitgegaan met zijn vriendin. Hij wil nog steeds met me naar de bios maar hij vraagt ook of er een kans is dat we misschien iets krijgen.. Maar ik weet nu niet of hij mij echt leuk vind of dat hij gewoon niet zonder een vriendin kan ofzo..? Ik denk dat dit verhaal niet erg duidelijk is maar als iemand ook zoiets heeft gehad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2002, 20:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline

Het ziet er naar uit dat hij je echt leuk vind, tenminste uit je verhaal te lezen, vogel het uit of praat gewoon met 'm. Go 4 it!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 23:35
Verwijderd
Het is een logische vraag die je stelt meissie..
Misschien mist ie alleen het "bij elkaar zijn"..
Dus ik denk dat je hem eerst even een tijdje rust moet geven om over zijn ex heen te komen.. en als ie dan nog steeds wil is het wel goed..

Maar aan de andere kant: hij wilde ook al met je uit toen ie nog een relatie had.. Dus ik denk dat ie je in ieder geval toch zeker wel een beetje leuk vindt..

Maar wil je het zeker weten? dan moet je even een tijdje rust geven aan hem
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:03
Neon_girl
Neon_girl is offline
Thx,
Maar ik ga volgende week met hem uit, dat hadden we al afgesproken. Hij zegt dat hij wel echt iets voor me voelt, En ik vind hem ook leuk. Maar ik ben dr beetje onzeker over doordat hij afgelopen jaar al meerdere vriendinnen heeft gehad, maar daarvan was alleen die ene die net uit is serieus..Niet dat het een player is mja, Ok dit is best wel gezeur. Maar ja, ik zal het volgende week wle vragen ofzo anders, ik vind het zo nep om nu tegen hem te zeggen dat ik nog even wil wachten omdat het net uit is met zn vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten