Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2004, 23:02
Pixxa
Pixxa is offline
Juist, een goeie vriend van me is nu in de 20 en nog altijd single ..
dat maakt opzich niet uit maar je kan soms aan hem zien dat tie toch ook wel vrouwlijk aandacht leuk vindt

dan zou je zeggen, waarom gaat tie dan er niet opaf? of waarom probeerd tie dan niet contact te leggen ... tja dat is et ehm, kweet et ook niet zeker. ik krijg de indruk dat tie et niet helemaal voor elkaar krijgt om die stap te zetten.

mwah wat doe je dan als goeie (lees: beste ) vriend? laat je hem zelf kloten, of help je ehm door et 1ste stapje (contact) voor hem te doen (ik (en mn vriendin) leggen namelijk aardig makkelijl/snel contact, dus voor ons niet zown probleem )

tja, en hoe pak je dat dan aan ... tis dus ook zo dat ik niet zeker weet of tie wel zoiets wilt, et blijft een vermoeden..

dus, hoe pakke jullie dat aan in zown situatie?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2004, 23:16
Verwijderd
Ik geef om mijn beste vriend, dus ik doe hem niet de unspeakable horror aan van een koppelpoging
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 23:17
biep
biep is offline
dan zou ik het hem nog even lekker zelf laten uitzoeken!
Straks regel je wat voor hem en blijkt dat hij haar helemaal niet zo leuk vindt.. dan breng je hem en haar in vervelende situaties met misverstanden ed

En als de meisjes hem zo zien zitten kunnen zij zelf ook de stap nemen hoor, meiden kunnnen ook wel wat!
Oud 11-07-2004, 00:08
Verwijderd
Mijn 'beste' vriend is lang vrijgezel geweest en heeft z'n eigen boontjes ook gewoon gedopt. Ik zou me er niet mee bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:28
Verwijderd
Als het je beste vriend is, waarom praat je er niet met hem over??
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:42
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-07-2004 @ 01:28 :
Als het je beste vriend is, waarom praat je er niet met hem over??
inderdaad, praat erover, anders blijft het altijd 'een vermoeden'
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:42
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 00:16 :
Ik geef om mijn beste vriend, dus ik doe hem niet de unspeakable horror aan van een koppelpoging

ontopic: ach, je kunt denk ik best 'toevallig' een keer een bekende aan hem voorstellen; misschien klikt het wel heel goed. Je hoort wel vaker van die verhalen dat 2 mensen die gaan trouwen op die manier in contact gekomen zijn
Oud 11-07-2004, 00:43
Tiño
Tiño is offline
als ie dat graag wil kan ie t heus wel zelf..tenzij die echt hulp van jullie wil ofzo, naja je bedoelt t vast goed...
Oud 11-07-2004, 08:28
WolterB
WolterB is offline
Ik zou me er niet mee bemoeien door hem aan iemand proberen te koppelen.
Als mensen dat voor mij ooit zouden doen dan zou ik me nog onzekerder gaan voelen en nog minder snel zelf contact durven te leggen.

Laat hem maar fijn alles zelf regelen, want dat zal wel goedkomen als hij er zelf klaar voor is.
Niet iedereen is even snel hiermee en hij heeft mss wat meer tijd nodig.
Oud 11-07-2004, 09:29
Verwijderd
hem voorstellen aan mensen die je net ontmoet hebt en kijken wat dat brengt, gebeurd er nooit niks, dan zou ik hem gaan koppelen bij iemand

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 11:26.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 10:51
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou me er niet te veel mee bemoeien, er zijn weinig mensen die echt graag voortdurend worden gekoppeld.
Je kan wel eens vluchtig iemand aan hem voorstellen natuurlijk, maar dus niet constant
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 11:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou hem gewoon helpen, zeker als je zelf goed bent in contacten leggen. Niet te veel mee bemoeien, maar een beetje hulp voor zo iemand is nooit weg natuurlijk.
Oud 11-07-2004, 15:16
Maarten
Maarten is offline
Ach, je kan hem gerust in contact laten komen met leuke meisjes in omstandigheden die anders zijn dan die in een disco want dan is het absoluut niet geforceerd toch?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:25
annetjuh
annetjuh is offline
het is je beste vriend dus laat je hem met rust.
als je gaat koppelen komt hij nog zieliger over!
Oud 11-07-2004, 18:35
Pixxa
Pixxa is offline
tja tis lastig, ene kant denk ik .. hij moet zoiets gwn zelf oplossen. laat tie maar gwn naar een meisje toe stappen 'go with the flow' andere kant .. ik hoor hem dr vaak genoeg over dat tie die en dat meisje niet onaardig vindt. ik wil hem graag helpen maar ik weet echt niet of dat wel zo verstandig is. kan et natuurlijk onbewust voor hem doen, hem in contact leggen maar als hij merkt dat ik hem echt probeerd te pushen kan het misschien in het verkeerde keelgat schieten.

denk maar dat ik et moet laten lopen en gwn moet aankijken elke keer hoe (graag) hij het wilt maar niet probeerd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:08
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik zou er met hem over praten, hem een beetje helpen zijn zelfbeeld op te vijzelen. Aantrekkingskracht van de andere sexe heeft voor het grootste deel te maken met wat jij uitzend ten behoeve van je zelfbeeld. Wanneer hij inziet dat 't een lekker ding is, dat ie heel veel goede karaktertrekken hebt en onweerstaanbaar is voor de meiden, zullen de meiden ook om hem heen hangen, zo simpel is het. Dus wanneer je even met hem praat hierover (goed gesprek, niet even tussendoor), en helpt zijn zelfbeeld een beetje op te vijzelen, heeft hij verder niks nodig, want de meiden komen dan wel op hem af, wat resulteert in meer confidence om zelf op meiden af te stappen, dus dan komt alles wel goed.
Oud 11-07-2004, 22:44
Verwijderd
Aan hem vragen of hij dat wil

En wss wil hij geen echte koppelpogingen maar vindt hij het geen probleem om aan wat kennisjes voorgesteld te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten