Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ LUH: Die vorige is idd uiteindelijk nog een verhaal geworden van meer dan 20 A4-tjes, hij liep wel redelijk ja. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik weet er maar één en die was redelijk ver doorgelopen, maar nooit afgemaakt. De TS was toen niet meer op komen dagen en uiteindelijk hadden maar weinig mensen serieus aan het verhaal gewerkt.
Met een beetje zoeken in de geschiedenis kwam ik hierop uit: Het was verhaal met zn allen..!! gestart door 123~Rianne~123 Totaal aantal posts: 165 Gebruiker Posts Grim 29 EggeD 26 duivelaartje 22 Astuanax 21 Een Tweeling 19 paard van troje 13 Millroy 8 DiaNNe>!!! 5 Mu 4 123~RiAnNe~123 3 Rensketje 3 Renard 2 Charlottetje 2 Super Muis 2 hijdoetutnie 2 *J'nke* 1 LUH-3417 1 telluriet 1 Giovanna 1 Ik kan hierbij vertellen, als het eenmaal goed loopt is er veel kans van slagen, maar vaak is het zo dat er maar weinig animo voor is om met anderen een verhaal te schrijven. Daarvoor moet je beginnende stukje sowieso al genoeg mensen werven die interesse hebben en er moeten sowieso veel schrijvers zijn. Nu iets proberen heeft weinig nut, aangezien twee van onze Lettervrienden op vakantie zijn, namelijk Astuanax en Duivelaartje. Ook EggeD heb ik hier al een hele tijd niet meer gezien. Natuurlijk kan het zijn dat door de plotselinge nieuwe lading frisse leden *volksverhuizing uit Fancy, zo rond de vijf mensen als ik het goed heb* er nu wel genoeg zin is. Ik heb geen idee, het ligt eraan of het begin loopt wil ik eraan meedoen. Daarbij is het sowieso al vreselijk als je beginstukje al meteen verbeterd moet worden. Als je dat allemaal al overleefd hebtkrijg je nog het vraagstuk: Wil je je verhaal seskistisch hebben of niet? Vorige keer ontspoorde het vrij snel en kregen we keer op keer hot and steamy voorgeschoteld. Verder krijg je natuurlijk ook dat het verhaal op een gegeven moment vastloopt of dat anderen even niets begrijpen van het stukje van een schrijver. Kortom, smane een verhaal schrjven is moeilijk en is vaak niet aan te raden, vooral als je niet vaak gezien wordt op Letteren en zo de gebruikers niet kent. @ Millroy: Nou heeft hij pas iets op zijn dak, ik denk dat hij het niet eens uitleest ![]() @ Tisch: zoiets wordt het uiteindelijk wel ja ![]() @ Charlotte: wil je alsjeblieft die layout niet zo verneuken, mijn muis flipt op deze pagina. (Ja ik weet het, krom afgesteld ![]() @ Renard: Heerlijk, zo direct ![]() @ LUH: ik denk niet dat er nog veel gepost gaat worden, ikzelf voel er weinig voor om op dit beginstukje door te gaan. Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd