Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag voor de mensen met een ochtendhumeur: waarom heb je dat? Omdat je op ziet tegen de school/werkdag? Of waarom anders?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Geen id, geen vast schema ofzo. Stemmingswisselingen komen op de meest achterlijke momenten.. maar over het algemeen voel ik me 's ochtends vroeg ask opsta en ff achter me computer zit wel altijd goed... te slaperig om over dingen na te denken en nog niemand gesproken ofzo om me klote te voelen (aangezien ik bij de minst loze opmerking helemaal in de put kan zitten :/ )
|
Ik ben s ochtends niet echt wakker ofzow, maar als ik dan op school zit gaat het wel.
s middags voel ik me helemaal op en top (nou ja meestal dan) s avonds gaat et een stuk minder, want dan komt er een druk op me te staan dat ik weer de hele middag weinig heb uitgevoerd en dat ik nog gigantisch veel huiswerk heb. en door die druk ga ik me echt rot voelen ![]() ![]() in de vakantie slaap ik meestal wel uit, maar als ik dat niet doe vink de ochtend ook wel erruhhgg relax! ![]() Eigelijk zijn alle dagdelen dus leuk tenzij ik naar school moet Groetjes Dreen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hoi, uhm ik denk dat het niet veel van de dag is..
smorgens ben ik te vroeg wakker.. en zit ik nog vol van de nacht die ik heb gehad (vreselijk ![]() en dat komt pas goed rond half 2..ik denk dat dat de tijd is van de dag dat ik me goed voel.. savonds gaat het weer berg afwaarts.. ![]()
||
Citaat:
![]() Weetje, soms als ik wel vroeg op ben en het is een mooie dag denk ik: wat is het toch zonde om heel de ochtend te slapen. Maar op veel meer momenten lukt het me gewoonweg niet uit mn bed te komen. Over het ochtendhumeur. Ik weet niet waarom ik dat heb. Ik denk dat het er gewoon aan ligt dat je redelijk lang nodig hebt om wakker te worden, als iemand dan tegen je gaat praten als je net wakker bent dan kan je dat niet hebben. Het is bij mij niet als klotegevoel over de dag die komen gaat ofzo. 'k heb gewoon mijn tijd nodig om goed wakker te worden en dan moet niemand mij lastig vallen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |