Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2004, 23:01
baz123
baz123 is offline
wist niet hoe ik t precies moest omschrijven, maar ik zit ergens mee en wil t graag ff anoniem kwijt!

Ik heb n hele leuke meid leren kennen, we hebben de laatste weken gemiddeld zon 4 uur per dag zitten kletsen op msn (ik heb geen tijd teveel, maar zat met n gebroken enkel thuis)

Het klikte eigenlijk van begin af aan geweldig, we zagen elkaar via de cam en dr was n speciale vonk, vanuit beide kanten. Geen probleem zou je zeggen, want ze woont in de zelfde plaats als ik, dus dat wordt 1 groot succes.

Nou, niet dus, naar n paar dagen kwam ik erachter hoe oud ze was, we schelen maarliefst 8 jaar, en daar ik 24 ben is zei eigenlijk veel te jong. Dat heb ik haar ook gezegt en dat begreep ze ook wel, maar wilde wel graag contact houden, ik ook, dus nix mis mee toch.

Maar we ik heb duidelijk alles afgehouden, maar in mn koppie spookt t toch, zou ik haar dan echt leuker zijn gaan vinden, dat kan toch niet, ze is te jong. Waarom ben ik dan elke keer als ik haar spreek weer net n klein kind dat zn eerste koekje krijgt, waarom die kriebels?

Dit is niet goed, maar ik kan t gevoel ook niet onderdrukken, wil graag contact houden met haar wetend dat t nooit iets MAG worden.

Hoe doe ik dat, hoe kan ik die opkomende vlinders ontwijken, heeft er iemand n tip, zeg niet dat ik t contact moet verbreken, want zij is de enige die me de afgelopen weken heeft gesteund toen ik me klote voelde. Daarom vraag ik hier om n goeie tip, alstjeblieft, als dit bekend klinkt bij je en je hebt er dus ervaring mee, geef me dan aub de juiste tip. Dank je wel alvast

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 13:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2004, 23:09
Verwijderd
Waarom vindt je haar te jong? Omdat je zelf meisjes van 16 niet leuk vindt? Dat gaat niet op, want haar vind je wél leuk en dat is genoeg. Of omdat de relatie daardoor over zou kunnen gaan? Relaties kunnen altijd overgaan, dat is geen reden om er niet aan te beginnen. Omdat je bang bent haar te schaden? Het is ook nog altijd háár keuze. Bang voor de wet? Hoeft niet, bij 16 of ouder mag alles (tenzij je haar betaalt of dingen tegen haar zin doet natuurlijk). Bang voor wat haar ouders zeggen? Je weet niet hoe die reageren voor je het probeert. Bang voor wat je vrienden zeggen? Die wennen er wel aan.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:09
Verwijderd
Och, probeer het gewoon. Werkt het niet, weet je dat ook weer. Werkt het wel, ben je blij.

Daarbij, hoe dichter bij de nul..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:18
baz123
baz123 is offline
ja, maar 8 jaar is niet nix, en waar ik bang voor ben? Ik denk reacties uit de omgeving, haar ouders, mijn ouders, mn vrienden. Het is gewoon vrij jong, nee heel jong. Ik geef echt om haar en dat schrikt mezelf redelijk af, ik weet niet wat t is, maar ik denk dat t schaamte is dat me tegenhoud (en dr pa, ik heb mn enkel pas gebroken en ik zag foto's van m, daar wil ik geen ruzie mee)

maar iig bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om t te lezen en te beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:34
Rizz0
Rizz0 is offline
Ja dat ben je!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 23:43
baz123
baz123 is offline
Citaat:
Rizz0 schreef op 12-07-2004 @ 00:34 :
Ja dat ben je!
dank je, jij kunt t weten niet? Ik vind t best dat jij je mening geeft en dat je t niet met me eens bent, maar geef dan wel n reden, btw je hoeft t niet met me eens te zijn, dat vraag ik niet, vraag alleen om advies, maar bedankt voor je inspirerende advies
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 06:21
Verwijderd
mensen die verliefd zijn, zijn in de regel wat minder toerekeningsvatbaar .je topic-titel vraagt wel om dit soort reacties
Kerel ga er gewoon voor, als je niks geprobeert hebt weet je zeker dat het niks wordt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 06:57
Verwijderd
TS wat denk je nou zelf,dat als haar vader hoort dat ze met een "oudere man" gaat, dat hij je komt opzoeken en de vriend van zijn dochter in elkaar gaat slaan? Nee, dat denk ik ook niet. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Als het echte vrienden zijn, zullen ze je steunen of je besluit respecteren. En voor de rest als er liefde is, wat is dan het probleem?

Go for it.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 07:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
IMO is er geen enkel probleem. Komop je bent 24. Dat is toch niet oud? Wat boeit die 8 jaar verschil? Je moet de (misschien wel) kans van je leven niet aan je neus voorbij laten gaan door wat anderen denken of zeggen. Als jij haar leuk vindt dan ga je ervoor of het is eeuwig zonde.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 09:55
soapenis
soapenis is offline
ja
Oud 12-07-2004, 12:14
@Moon
@Moon is offline
Probeer het gewoon. Ik heb vroeger ook in zo'n situatie gezeten. Ik was toen 17 en die jongen was 24. In het begin wisten we ook niet precies wat we ermee moesten omdat het toch een vrij groot leeftijdsverschil is. Uiteindelijk hebben we het gewoon geprobeerd. Maar ja... alleen was het 2 maanden later wel weer uit, maar het leeftijdsverschil was niet de enige reden. We woonden namelijk ook een heel eind van elkaar vandaan. Dus dat maakte het eigenlijk nog moeilijker. Jullie wonen tenminste nog in dezelfde woonplaats. Just try it. Wie weet werkt het bij jullie wel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 13:29
baz123
baz123 is offline
aleemaal bedankt, de titel is inderdaad n beetje vaag, maar ik wist t beestje geen naam te geven, tof dat jullie toch n reactie gaven, vind ik echt super, en als ik n keer kan helpen, door n tip zal ik t zeker niet laten. nogmaals bedankt, ik zal s goed nadenken wat ik met die tips zal doen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:09
filia dei
filia dei is offline
Ga er gewoon voor!
Je hoeft toch niet meteen met 'r naar bed, ik kan me voorstellen dat haar vader dat niet zo leuk vind. Dat komt vast later nog wel. Verder zie ik niet wat er mis is met 8 jaar leeftijdsverschil. 't lijkt me dat jullie allebei oud en wijs genoeg zijn om zelf te beslissen wat jullie willen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:02
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Mja, gewoon proberen, varwacht alleen niet dat iedereen er al te positief op zal reageren, vooral haar ouders zullen er niet blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leeftijdsverschil maakt niet zo veel uit, maar 8 jaar is toch best groot, dan is zij dus 16... maar over het algemeen maakt het niet veel uit. Trouwens, je voelde toch een vonk toen jullie elkaar via de webcam zagen? En het klikt toch heel goed? Nou dan kijk of het IRL ook klikt, en dan zie je wel wat je doet. Nee kun je hebben, ja kun je krijgen, gewoon proberen. Zorg er dan wel voor dat (als je toch de beslissing maakt niets met haar te beginnen) haar niet te veel aan het lijntje te houden, das oneerlijk.
Oud 12-07-2004, 20:13
Verwijderd
Ze is te jong voor wat of wie precies?

Is ze maagd en wil jij liever er gelijk overheen raggen? Want een andere (logische) reden kan ik niet bedenken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:34
groovy
groovy is offline
Uit jouw verhaal kan ik opmerken, dat het je eerst totaal niet opviel, dat ze zoveel jonger was.

Blijkbaar is ze iets volwassener dan je bij 16 jaar zou verwachten. Meisjes liggen sowieso 2 jaar voor op hun leeftijd zeggen ze..als je het niet merkt, zou ik het proberen en je niets aan trekken van de reacties uit je omgeving..

Als je zelf nou vindt dat ze iets te onvolwassen is, doe het dan niet. Maar maak een keuze, en vraag gewoon aan haar, wat haar ouders daarvan zouden vinden..

Succes!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:21
Cookie
Cookie is offline
n vriendin van mij (16) heeft een relatie met een jongen van 23. gaat harstikke goed!!
kheb het al vaker gezegd.
mn ouders schelen 7 jaar
mn oom en tante 11 jaar.
ik zou gewoon je verliefde gevoel toelaten en ik wens je heel veel plezier met haar want zo te horen ben je niet zo maar een klein beetje verliefd.
Oud 12-07-2004, 21:24
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-07-2004 @ 21:13 :
Ze is te jong voor wat of wie precies?

Is ze maagd en wil jij liever er gelijk overheen raggen? Want een andere (logische) reden kan ik niet bedenken.
Ben jij maagd? En mag ik gelijk over jou heen raggen? Lijkt me gaaf.

And remember, vaseline is voor mietjes!
Oud 12-07-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 12-07-2004 @ 22:24 :
Ben jij maagd? En mag ik gelijk over jou heen raggen? Lijkt me gaaf.

And remember, vaseline is voor mietjes!
Nee, niet maagd. Ook niet homofiel.

Ik bedoelde met die opmerking meer dat je juist niet over maagden heen kunt raggen en dat dat een rationele reden kan zijn om af te knappen op het leeftijdsverschil.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 00:17
Tiño
Tiño is offline
ja ik snap helemaal wat je bedoelt, zou me er ook niet fijn bij voelen,ookal bedoel je het goed...maarja is lastig en 8jaar klinkt indd wel erg eigenlijk...maarja,liefde maakt blind
Oud 13-07-2004, 09:03
little nemo
little nemo is offline
het is wel een groot verschil, maar als je denkt dat het mogelijk is om een gelijkwaardige relatie aan te gaan zie ik niet in waarom het niet zou kunnen. ik zou het wel erg rustig aan doen, niet alleen omdat ze jonger is maar ook om jouw en haar omgeving aan het idee te laten wennen. maar ik zou het zeker wel proberen
Oud 13-07-2004, 09:46
No Quiero
No Quiero is offline
Als je haar wel wil, gewoon doen, leeftijd speelt geen rol.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:31
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
je kan het altijd proberen. en als je gewoon voorzichtig met haar bent en niet te snel gaat dan zullen die ouders dat ook waarderen.
give it a try man!
Oud 13-07-2004, 20:52
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-07-2004 @ 22:44 :
Nee, niet maagd. Ook niet homofiel.

Ik bedoelde met die opmerking meer dat je juist niet over maagden heen kunt raggen en dat dat een rationele reden kan zijn om af te knappen op het leeftijdsverschil.
Knap je dan af omwille het gebrek aan ervaring ivm leeftijd? Of het feit dat je haar wil respecteren en denkt dat ze een beter persoon kan vinden dan jijzelf voor haar ontmaagding omdat jij jezelf niet geschikt vind vanwege je leeftijd?
Oud 13-07-2004, 20:59
baz123
baz123 is offline
laat me ff duidelijk zijn dat t helemaal nix met sex te maken heeft, t komt echt helemaal nog niett aan de orde, dat is ook echt iets waar ik mezelf totaal niet druk over maak.

T gaat er over dat ik r echt heel leuk vind, en dat t ook wederzijds is, maar we zitten met t leeftijdsverschil, weet je wat zo stom is, als zij 20 was en ik 28 zou er niemand zijn die moeilijk doet, nu wel en logisch, maar ik ben bang dat als ik wacht tot ze 20 is dat ik r kwijt ben, 4 jaar is namelijk nog erg lang
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
baz123 schreef op 13-07-2004 @ 21:59 :
laat me ff duidelijk zijn dat t helemaal nix met sex te maken heeft, t komt echt helemaal nog niett aan de orde, dat is ook echt iets waar ik mezelf totaal niet druk over maak.

T gaat er over dat ik r echt heel leuk vind, en dat t ook wederzijds is, maar we zitten met t leeftijdsverschil, weet je wat zo stom is, als zij 20 was en ik 28 zou er niemand zijn die moeilijk doet, nu wel en logisch, maar ik ben bang dat als ik wacht tot ze 20 is dat ik r kwijt ben, 4 jaar is namelijk nog erg lang
Je bent bang voor wat andere mensen ervan zullen denken/zeggen.

Vind je dat zelf ook niet een beetje triest?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 21:52 :
Knap je dan af omwille het gebrek aan ervaring ivm leeftijd? Of het feit dat je haar wil respecteren en denkt dat ze een beter persoon kan vinden dan jijzelf voor haar ontmaagding omdat jij jezelf niet geschikt vind vanwege je leeftijd?
Nou nee, maar maagden lenen zich niet voor ruige seks.

Zo serieus was het overigens allemaal niet bedoeld, maar zaag er nog maar lekker over door.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:23
funkypunk
funkypunk is offline
16 en 24 kan wel imo
Oud 13-07-2004, 21:30
AngelLena
AngelLena is offline
Als zij 20 is en jij 28 maak je er waarschijnlijk ook geen probleem van. Verkijk je niet op leeftijd, een meisje van 16 kan al heel hard toe zijn aan vastigheid. Dus wat houdt je tegen? Het verouderde idee dat het niet mag? Want da's inmiddels zwaar ouderwets. Als jullie elkaar zien zitten, ga er gewoon voor. Wat zal jou het een ene ruk uitmaken dat ze 16 is?
Oud 13-07-2004, 22:45
baz123
baz123 is offline
ok verhaal wordt ff iets anders, ik kreeg vanavond n telefoontje van dr pa, dat ie t goed vond dat we contact hadden op msn, maar hij wilde niet dat ik met haar zou afspreken, oh ja, ik mocht haar ook niet vertellen dat hij gebeld had.

nu wordt t dus eigenlijk nog iets moeilijker en is er dus gebeurd waar ik wel n beetje bang voor was. Moet ik t haar zeggen dat ie heeft gebeld? anders moet ik tegen haar liegen dak nie wil afspreken en ik wil niet tegen dr liegen, want ik wil wel afspreken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:47
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
baz123 schreef op 13-07-2004 @ 23:45 :
ok verhaal wordt ff iets anders, ik kreeg vanavond n telefoontje van dr pa, dat ie t goed vond dat we contact hadden op msn, maar hij wilde niet dat ik met haar zou afspreken, oh ja, ik mocht haar ook niet vertellen dat hij gebeld had.

nu wordt t dus eigenlijk nog iets moeilijker en is er dus gebeurd waar ik wel n beetje bang voor was. Moet ik t haar zeggen dat ie heeft gebeld? anders moet ik tegen haar liegen dak nie wil afspreken en ik wil niet tegen dr liegen, want ik wil wel afspreken
Ja moet je zeggen... en dan weet zij dat meteen... en als zij dan verklaring vraagt bij haar vader, mjah jammer dan voor jou, hij zal jou dan niet meer lief vinden denk ik maarre... dan weet ze wel dat jij WEL wil afspreken, maar dat het je min of meer verboden is
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:57
AngelLena
AngelLena is offline
Haar vader heeft zich daar niet mee te bemoeien. Ik snap best dat hij het beste wil voor dochterlief, maar kom op zeg. Dit is een beetje overdreven. En dat had ik hem ook verteld als ik jou was geweest. Als zij niet met jou wil afspreken dan is't klaar, maar zolang jullie dat beiden willen kan hij hoog en laag springen, maar jullie doen het toch wel. Omdat hij jou iets verbiedt moet jij zeker niet gaan liegen tegen haar. Vertel haar maar gewoon de waarheid, daar zal ze meer begrip voor op kunnen brengen. Ik zou haar vader ook nog weer bellen dat ik niet accoord zou gaan met zijn verbod. Dat hij maar eens met haar moest gaan praten over wat ze zelf wou.
Oud 13-07-2004, 23:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een jongen van 24 met een meisje van 16 zou ik persoonlijk behoorlijk idioot vinden. Dus ik zou het bij vriendschap houden als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:03
Millroy
Millroy is offline
Meeste meisjes van mijn klas (17) hebben al lang (de meeste toch) een relatie met jongens van 23-25.
Wat kan het ons schelen? Dan gaan wij toch gewoon met 10 jarigen.
Oud 14-07-2004, 12:39
Cookie
Cookie is offline
nou word het lastig ja....ik zou het haar wel zeggen, igg ff checke of zij hier iets van af weet. en wat zij er nou van vind.
en idd die vader mag zich hier niet zo sterk mee bemoeien. ga eens met ze praten (als je wat langer contact met dat meisje hebt en het echt serieus drijgt te worden)
Oud 14-07-2004, 13:43
Kaa
Kaa is offline
begin een relatie,
sleur dr pas over twee jaar het bed in
volledig legaal
niks aan de hand : P
Oud 14-07-2004, 17:52
baz123
baz123 is offline
ok dan, ik heb t haar verteld van dr vader en ze ging helemaal over de rooie, kan ik me ook wel voorstellen, mar ze zei ook dat ze dan voorlopig niet kan afspreken omdat ze eerst thuis alles uitgesproken wil hebben, dus t wordt toch allemaal wel n beetje n rotzooi nu.

maar iig allemaal bedankt voor de tips, en ik kijk wel ff aan hoe t allemaal gaat lopen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:59
Verwijderd
Dat kan heel goed gaan hoor
Mijn vriend is 25, ik ben 18. Hij was ook 24 toen ik hem ontmoette en ik 17. Nu scheelt het bij jou nog een jaar meer maar dat hoeft echt niet tegen te zitten hoor. Zolang je maar wel met haar op één lijn ligt. En ik weet dat dat heel erg cliche klinkt, maar bij mij gaat het al ruim 13 maanden goed..
Ik heb het wel eens aan hem gevraagd maar hij merkt het niet dat ik zo'n stuk jonger ben. En hij heeft ook nog nooit lopen zeiken over ervaring die ik niet zou hebben en hij wel (Deed mijn ex wel, haha en die was maar 3 jaar ouder ). Tot bepaalde grenzen maakt leeftijd echt geen flikker uit, zolang je dr maar begrijpt en zij jou, er moeten namelijk natuurlijk geen ruzies van komen.. Maar anyways, zo'n relatie is goed mogelijk hoor

Ok ik had het tweede deel nog niet gelezen. Maar ik denk sowieso niet dat haar vader er iets mee kan redden. Dingen verbieden werkt altijd averechts. Daarbij is het haar leven en haar keuze en hij blijft altijd dr vader, wat ze ook doet. Nu moet ze dat alleen zelf nog inzien en hij ook. Ik zou me er niet door tegen laten houden als ik haar was, maar ik weet natuurlijk haar situatie niet. Je moet gewoon met dr blijven praten en zorgen dat ze weet dat je dr steunt en misschien proberen om eens 'normaal' contact te krijgen met die vader. Misschien komt ie er dan achter dat je best een goede gozer bent en dan wordt het allemaal wat losser. Toen ik net mijn vriend had, hadden mijn ouders ook zoiets van: "jezus die is te oud, die wil alleen maar seks, je bent te jong voor hem, wij willen liever niet dat je iets met hem hebt". Maar ze hebben het nooit verboden. Ik heb toen een keer heel spontaan hem mee naar huis genomen en hij is blijven eten en toen bleek mijn moeder hem toch heel erg te mogen. Sindsdien is ie de grootste vrienden met mijn pa en broertje en mijn moeder mag hem ook. Het hoort er gewoon bij en ze staan niet eens meer stil bij het leeftijdsverschil, net zoals mijn vriend en ik. Wij hebben er eigenlijk nooit bij stilgestaan want het was nooit te merken.

Ik denk echt dat het wel goed komt hoor

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 23:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
baz123 schreef op 14-07-2004 @ 18:52 :
ok dan, ik heb t haar verteld van dr vader en ze ging helemaal over de rooie, kan ik me ook wel voorstellen, mar ze zei ook dat ze dan voorlopig niet kan afspreken omdat ze eerst thuis alles uitgesproken wil hebben, dus t wordt toch allemaal wel n beetje n rotzooi nu.

maar iig allemaal bedankt voor de tips, en ik kijk wel ff aan hoe t allemaal gaat lopen
In ieder geval ben JIJ de eerlijke geweest. Als je dat in je achterhoofd houdt en gewoon rustig afwacht met heel af en toe misschien eens een vraag over hoe het nu met haar is (niet de thuissituatie maar gewoon met haar zelf) dan komt het wel goed.
Oud 14-07-2004, 23:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
baz123 schreef op 14-07-2004 @ 18:52 :

tja.. je had eigenlijk die vader op moeten bellen en hem vertellen dat hij zelf aan zijn dochter moet vertellen wat hij vind in plaats van het op zo'n slappe manier te regelen. Maar daar is het nu te laat voor

Ik vind het teveel leeftijdsverschil dus ik zou het zelf niet doen. Maar ik vind wel dat je het alleen niet moet doen als je zelf vind dat het niet kan, niet omdat je bang bent voor negatieve reacties van je omgeving. Dat is namelijk een beetje slap
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 00:10
baz123
baz123 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 15-07-2004 @ 00:36 :
tja.. je had eigenlijk die vader op moeten bellen en hem vertellen dat hij zelf aan zijn dochter moet vertellen wat hij vind in plaats van het op zo'n slappe manier te regelen. Maar daar is het nu te laat voor

Ik vind het teveel leeftijdsverschil dus ik zou het zelf niet doen. Maar ik vind wel dat je het alleen niet moet doen als je zelf vind dat het niet kan, niet omdat je bang bent voor negatieve reacties van je omgeving. Dat is namelijk een beetje slap

Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat t slap is van me, want dat is t ook, ja en wat haar en mij betreft, ik ben bang dak nog n paar jaar zal moeten wachten, t zit er nu helaas niet in, maar wie weet over n paar jaar, misschien wel beter zo
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 00:51
michieldewit
michieldewit is offline
Joh, 8 jaar verschil, waar hebben we het nu helemaal over. Meisjes van 16 zijn volwassen genoeg om tegen een jongeman van 24 op te kunnen wegen hoor. Alleen een beetje oppassen met seks e.d.. Ze is natuurlijk wel minderjarig
Oud 15-07-2004, 10:41
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
michieldewit schreef op 15-07-2004 @ 01:51 :
Joh, 8 jaar verschil, waar hebben we het nu helemaal over. Meisjes van 16 zijn volwassen genoeg om tegen een jongeman van 24 op te kunnen wegen hoor. Alleen een beetje oppassen met seks e.d.. Ze is natuurlijk wel minderjarig
Maar seksueel verantwoordlijk voor zichzelf volgens de wet. Behalve bij aanranding en verkrachting, dan kunnen de ouders nog een aanklacht indienen ten behoeve van de minderjarige. Verder mogen ouders op seksueel gebied van het 16e jaar niets meer verbieden (wettelijk gezien), maar ze doen het natuurlijk wel he
Oud 15-07-2004, 10:54
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 15-07-2004 @ 00:36 :

die vader opbellen en zeggen dat ie slap is lijkt me niet zo'n goeie oplossing, stel dat het wat word tussen jullie dan heb je niet zo'n goed contact met die vader en dat zou toch wel fijn zijn als je daar wat vaker komt.
Oud 15-07-2004, 18:32
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 15-07-2004 @ 11:54 :
die vader opbellen en zeggen dat ie slap is lijkt me niet zo'n goeie oplossing, stel dat het wat word tussen jullie dan heb je niet zo'n goed contact met die vader en dat zou toch wel fijn zijn als je daar wat vaker komt.
je moet het natuurlijk wel met een beetje tact brengen

maar het ging er meer om dat hij moest laten merken dat die vader gewoon eerlijk moet zijn tegenover zijn dochter in plaats van baz123 voor hem te laten liegen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 14-07-2004 @ 00:03 :
Meeste meisjes van mijn klas (17) hebben al lang (de meeste toch) een relatie met jongens van 23-25.
Wat kan het ons schelen? Dan gaan wij toch gewoon met 10 jarigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten