Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en met vb kun je nix in linux en met assembly ben ik nog niet zover mocht het onverhoopt toch een windhoos zijn pm dan maar
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zal het eens proberen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hiervoor bestaan verschillende tooltjes, maar ik zou ook aanraden om alles manueel te programmeren (VB; Delphi; C++, C#, ...) het maakt allemaal niet uit, maar zo heb je namelijk wel de volledige controle (in Unix-systemen kan je dit zeer gemakkelijk doen met scriptjes (in windows ook, maar dat is dan VBScript (of eventueel MSDOS batch language, maar dat is amper flexibel) dus ben je nog niet veel mee).
Ik snap overigens niet wat je wilt bereiken: /MapNaam/Map1 -> Verplaatsing -> /MapNaam /MapNaam/Map2 -> verplaatsing -> /Maps/MapNaam alles uit de eerste map moet dus in de root van de map komen te staan, en alles uit de volgende moet in een anders map komen te staan? Geef eens wat meer uitleg... Meer info ook hier: Foto's renamen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hoe doe je dan de mapnaam eruit vissen? |
![]() |
||
Citaat:
het is vooral toegespitst op gewone menu's maken en meerdere commando's na elkaar uit te voeren. Ten eerste zou je dan al de mapnaam van 2 niveaus hoger moeten krijgen en dan is het natuurlijk het omslachtige om steeds weer mappen aan te maken, te verwijderen etc. Daarnaast moet je natuurlijk een lus inbouwen en op alle mappen laten zoeken (wat je dus met 'dir' zou moeten doen en dat zal echt niet simpel zijn om daar dan resultaten uit te halen, denk ik). Als je mapstructuur precies (dus met de juiste namen etc.) wilt geven, wil ik best eens proberen in Delphi. Die mapstructuur wil ik percies hebben omdat ik het zo dan perfect kan afstemmen en natuurlijk hier testen zonder dat er gevaar zou bestaan voor je bestanden.
||
Citaat:
![]() maar als er dus een zeker systeem in die mappen/bestanden zit kun je dat doen met elke programmeertaal die je kent toch ![]() ![]()
||
Citaat:
http://www.microsoft.com/windows/sfu/ In ieder geval ondersteuning voor scripting in Perl en C. Zelf gebruik ik weinig scriptjes, dus daar kan ik weinig over vertellen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[XP]Wachtwoord beveiligde mappen na re-install... Methuselah | 25 | 11-08-2003 13:53 |