Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt triest om die beesten op te sluiten, dat een mens dit niet kan inzien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil jou niet uitschelden ofzo hoor maar ik vind het moeilijk te begrijpen dat zelfs een kooi van 50 cm op 30 cm bijvoorbeeld voldoende ruimte is, wat je er ook allemaal insmijt. Hetzelfde geldt voor cavia's, vissen, vogels enz. Ik weet niet wat de lol eraan is om die beesten op te sluiten. Maargoed, het kan inderdaad kloppen dat de ene gerbil de andere iets wil aandoen omdat die andere dus ziek is of een aandoening heeft. Snel naar de dierenarts gaan dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() P.S. 30 bij 50 cm??? Dat klinkt meer als een goudvissenkom dan als een fatsoenlijk aquarium (deze is wel erg groot, maar het was zo'n ding waar eerst van die tropische vissen ingezeten hebben ![]()
Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 12:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit bij het dierenfonds waarbij na onderzoek bleek dat 85% van diegene die huisdiertjes hebben zoals cavia's, gerbils, slangen, vissen, vogels hun dier in een te kleine ruimte laten leven waarbij het dier na verloop van (korte) tijd sterft uit verveling of uit plaatsgebrek. Voor de mens is het leuk die beestjes in kooien te zien zitten maar voor die dieren is het natuurlijk veel minder leuk. Dus zeg aub niet dat ik zit te zeuren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat ze in het wild oneindig de ruimte hadden is natuurlijk wel waar, maar er zijn heus geen mensen met hun schepnetje de wildernis in gegaan om die beesten van hun vrijheid te beroven. Dus wat mensen met huisdieren nu eigenlijk doen, is die beestjes een huis geven zo goed als het kan. Want vrijlaten kan natuurlijk ook niet meer.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de gewonde gerbil heeft trouwens nu een dikke laag wcpapier proppen in de kooi (op aanraden van de dierenarts, na een weekje mag ze weer gewone bodembedekking) dus het is nu net een sneeuwlandschap ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hoe heten jouw dieren? BrunetJuh | 290 | 14-11-2006 09:29 |