Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ben ook niet bang dat ze iets met n ander doet ofzo, daar vertrouw ik dr in! alleen gewoon dat missen he...nu zie ik dr elke dag enzo dusja... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga niet op vakantie zonder mijn vriend, tenminste, waarschijnlijk niet. Heel misschien dat hij nog een week gaat fietsen met vrienden en ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik die week door moet komen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 08:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarm om even terug te komen op het topic: ontwikkel een hobby oid. of ga lekker sociaal doen met je vrienden (degenen die niet op vakantie zijn) (boehoe ik mis mijn vrienden)... Offf, ga iets heel moois in elkaar fixen en geef dat haar als ze terug komt, vind ze vast wel leuk... of bak hele lekkere koekjes, en elke dag eet je er 1tje op, zodat naarmate de berg koekjes minder groot word, de tijd steeds dichterbij lijkt dat ze terugkomt (origineel toch ![]()
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die van mij gaat nog een weekje met zijn vriendennaar Renesse (en daar ben ik niet zo heel blij mee, zeker niet omdat ik de verhalen van vorig jaar ken.... Haha en ik weet hoe zijn vrienden kunnen zijn, relatie of niet....) Mr goed, ik ben ook 10 dag Greece geweest, dus eigenlijk zou ik niet moeten zeuren. Maar toch he... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
snappie? ![]()
||
Citaat:
![]() |