Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zit denk ik in een iets wat andere situatie maar als je wilt praten: lindavan_loon@hotmail.com
is trouwens voor iedereen die ff wil praten hoor! xx Linda
|
ik had laatst een gesprek met een lerares omdat ze dacht dat ik ergens mee zat (wat ook waar was)...Ze bood aan om te praten maar dat wilde ik liever niet...niet omdat ze een lerares is maar omdat ik haar niet zo mag enzo...
maar op zich is er nix mis mee hoor om met een lerares te praten...het kan heel erg opluchten en ze weten vaak hoe ze moeten helpen omdat ze veel met jongeren omgaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb op een gegeven moment ook een lerares in vertrouwen genomen. nou ja. toen ik iets vroeg voor de repetieweek had zij een vermoeden dat ik er tegen opzag en ja waarom dan kwam het hele verhaal van het vorige jaar er uit zij is de councelor op school dus zij wou een afspraak ik niet maar later onderdruk van mijn vriendin toch maar gedaan en ik ben er toch best blij om vooral dat mijn vriendin mij onderdruk heeft gezet
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij heeft ooit eens met een lerares gepraat die ook vertrouwenspersoon was. Wij dachten allemaal dat dat een goede zet zou zijn, en zij zelf dus ook.
Zij had een gesprek met die lerares gehad en ze heeft er gelukkig wel goed over kunnen praten. Nog geen week later kwamen er twee andere leraren op haar af om met haar over dit probleem te praten... bleek dus dat die lerares alles had verteld in de lerarenkamer.. wat dus erg lullig is. Ik wil nu niet meteen zeggen dat het verkeerd is om met een leraar of lerares te praten over je problemen, maar kijk uit met wie je kiest.. want blijkbaar zijn ze niet allemaal te vertrouwen!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb van de eerste t/m de 3e dezelfde mentor gehad.. heel veel aan hem gehad. en praat nog steeds veel met m. misschien ligt dat idd aan de leeftijd. hij is inmiddels 30, was dus net 26 toen ik bij m in de klas kwam..
hij is inmiddels niet meer mn mentor.. maar toch vertel ik m nog erg veel. heb m ook nog steeds voor wiskunde (ik heb wis B1,2, heb dus best veel les van m) dus spreek m daardoor sowieso wel..
||
![]() |
Citaat:
maar die counselor van mij 5 tot 10 seconden valt niet op. |
![]() |
|
![]() |
HeTheeft mij echt zo geholpen! Ik voeld eme heel kut omdat er iets was gebeurd op skool! dus ik naar mijn mentor en ik dat vertellen....
ik was heel bang dat ze het zou vertellen...Toen ik die leraar waar ik dus problemen had tegen kwam in de gang toen keek hij me echt zo aan van: ik weet alles...TEEF! zo keek ie! duz ik bang dat zij ut had doorgelult! ik een briefje in der postvak doen! BLeek dat zij dus nix had gezeg! ensow... Ze zijnw el te verttrouwuen als je maar duidelijk maaktt dat je niet wil dat hij/zij ut doorlult! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |