Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 17:54
Sigaklop
Sigaklop is offline
Mijn verhaal : Het begon op een donderdag - avond ik had een knallende koppijn dus .. ik ging wat eerder slapen . Diezelfde nacht was ik ff wakker geworden en ra ra .. ik had nog steeds knallende koppijn wat tot vrijdag duurde .. Ik ging daarna de stad in om wat spulletjes te halen maar ,ik kreeg ontzettende buikkramp en ik had die dag een zwangerschapstest gehaald .. Dus eenmaal thuis ging ik naar de wc en wat bleek..: ik was ongesteld dus ik deed een test en de uitslag : ik was niet zwanger... maar ik had nog steeds erge buikkramp ( niet overdreven hoor maar het was echt TE ERG ) .. Die avond was ik uitgegaan en toen had ik nog steeds lichte krampen en weer ging ik naar de wc en toen zat er vet veel bloed in me slipje en een enorme ( bloedprop Wat ik denk) en was dik en zwart bloed achtig Iets ik weet echt niet wat het was ... ik kreeg steeds die avond van dat soort slijm... Ik vertelde het paar dagen geleden aan me vriendin die zei dat ik het best op internet kon zoeken wat het was .. dus dat deed ik en toen las ik heel vaak dat dat een miskraam kon zijn .... dus een paar vraagjes

1 kan het een miskraam zijn??
2 kan de dokter zien of het een miskraam is geweest??
Oud 14-07-2004, 18:00
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Sigaklop schreef op 14-07-2004 @ 18:54 :
*story*
T klinkt misschien beetje hard hoor.. maar kan het wel zo zijn geweest dat je zwanger was?
Oud 14-07-2004, 18:06
Sigaklop
Sigaklop is offline
ik had een test gedaan en die was negatief op de dag dat ik die *prop* + kramp had dus ja ik heb GEEN idee ik ga morgen maar ff naar de dokter
Oud 14-07-2004, 19:01
Verwijderd
hoe groot was dat prop slijm ongeveer? en hoelang was je overtijd?

maar wat ik zelf denk als ik je verhaal zo lees, dan denk ik niet dat t een miskraam was omdat als je een miskraam hebt gehad was je dus zwanger en had je lichaam al hormonen aangemaakt dus dan had de zwangerschapstest wel wat anders aangegeven, ook als je een miskraam hebt gehad blijft dat hormoon een aantal dagen in je lichaam zitten dus als je naar de huisarts gaat kan ie t dus alleen maar daaraan zien en je eventueel door verwijzen naar een gynaecoloog voor een echo om te kijken of alles eruit is als die zwangerschapstest dan wel aangaf dat je inderdad zwanger bent geweest, als er wat achter is gebleven krijg je een curetage.

Wat ik uit rvaring heb gehad is dat en miskraam niet licte krampen waren maar zware krampen, maar dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:26
Verwijderd
Ik denk dat je flink ongesteld werd na het overtijd-zijn.
Als je echt denkt dat je een miskraam hebt gehad, ga dan even naar je huisarts voor controle.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 14-07-2004 @ 20:01 :

Wat ik uit rvaring heb gehad is dat en miskraam niet licte krampen waren maar zware krampen, maar dat kan bij iedereen anders zijn natuurlijk
Ja, precies, zware krampen met misselijkheid. Maar het hoeft natuurlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 14-07-2004 @ 20:33 :
Aangezien de test negatief was, denk ik niet dat je zwanger bent geweest. De test reageert positief als de stof hCG in je bloed zit. Zoals hierboven al werd gezegd blijft die stof ook na de miskraam nog even in het lichaam. Voor hoe lang weet ik niet.
tegen mij was er gezegt 3 weken dan moet t eruit zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:26
Sigaklop
Sigaklop is offline
Citaat:
Citaat:
maar ik had nog steeds erge buikkramp ( niet overdreven hoor maar het was echt TE ERG ) ..

ik citeer een stukje uit me eerste verhaal die krampen waren op het begin kei erg maar naarmate de avond viel het mee ....

over die zwangerschapstest ... ik belde net de dokter en vroeg ook over die test hij zei dat het best kan dat het negatief was ivm met een miskraam ........
Oud 15-07-2004, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Sigaklop schreef op 15-07-2004 @ 11:26 :

over die zwangerschapstest ... ik belde net de dokter en vroeg ook over die test hij zei dat het best kan dat het negatief was ivm met een miskraam ........
[/QUOTE]

tja, ik vind dat wel raar hoor, want je moet dan toch al hormonen hebben aangemaakt en zo'n test zou t meteen zien, maar wat zei ie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:40
Sigaklop
Sigaklop is offline
uhm hij belt me zo op ..om uitleg te geven want me dokter is op vakantie
Oud 16-07-2004, 11:34
Cookie
Cookie is offline
volgens mij komen bloedproppen tijdens de menstruatie wel vaker voor, heb ik ook wel eens, ben niet zwanger. maar ik weet natuurlijk niet of het bij mij net zo erg was als bij jou. en die krampen kan dat geen menstruatiepijn zijn geweest? ik weet niet hoor.
Oud 16-07-2004, 17:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 16-07-2004 @ 12:34 :
volgens mij komen bloedproppen tijdens de menstruatie wel vaker voor, heb ik ook wel eens, ben niet zwanger. maar ik weet natuurlijk niet of het bij mij net zo erg was als bij jou. en die krampen kan dat geen menstruatiepijn zijn geweest? ik weet niet hoor.
Ik heb ook wel eens dat er van die klontjes of sliertjes meekomen als ik gewoon ongesteld ben dus het hoeft echt niet perse een miskraam te zijn.
Oud 16-07-2004, 17:35
Dakota
Dakota is offline
Hoe groot waren die bloedproppen dan?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 00:39
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 15-07-2004 @ 12:12 :
tja, ik vind dat wel raar hoor, want je moet dan toch al hormonen hebben aangemaakt en zo'n test zou t meteen zien, maar wat zei ie nog meer?
Nee. De meeste miskramen komen juist doordat je lichaam niet genoeg hormonen aanmaakt. Een test kan die hormonen dus ook niet in je lichaam vinden en komt uit op negatief. Dat gebeurt vrij vaak, ik geloof dat 1/3 van alle zwangerschappen een miskraam wordt. In de meeste gevallen in erg vroeg stadium, waardoor de miskraam in kwestie wordt opgevat als een vroege ongesteldheid. Oid.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 16:10
Blondfun
Blondfun is offline
Het zou heel goed kunnen... moet natuurlijk wel binnen je cyclus geweest zijn, anders had je er wel wat van gemerkt!
Ik heb eens een miskraam gezien: de dokter ging het verwijderen, ziet er idd uit als vooral een hoop bloed en een klein dingetje wat iets groter is.

Hoe groot was die prop? want als het binnen je cyclus was en je hebt niets gemerkt, kan het kindje echt niet veel groter zijn dan een druppel
succes!

Regels voor berichten