![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over die zwangerschapstest ... ik belde net de dokter en vroeg ook over die test hij zei dat het best kan dat het negatief was ivm met een miskraam ........ [/QUOTE] tja, ik vind dat wel raar hoor, want je moet dan toch al hormonen hebben aangemaakt en zo'n test zou t meteen zien, maar wat zei ie nog meer? |
![]() |
|
volgens mij komen bloedproppen tijdens de menstruatie wel vaker voor, heb ik ook wel eens, ben niet zwanger. maar ik weet natuurlijk niet of het bij mij net zo erg was als bij jou. en die krampen kan dat geen menstruatiepijn zijn geweest? ik weet niet hoor.
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het zou heel goed kunnen... moet natuurlijk wel binnen je cyclus geweest zijn, anders had je er wel wat van gemerkt!
Ik heb eens een miskraam gezien: de dokter ging het verwijderen, ziet er idd uit als vooral een hoop bloed en een klein dingetje wat iets groter is. Hoe groot was die prop? want als het binnen je cyclus was en je hebt niets gemerkt, kan het kindje echt niet veel groter zijn dan een druppel ![]() succes!
|
|