Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zelf nog nooit gevast, maar kijk eens op de volgende sites, misschien dat die je verder kunnen helpen?
![]() http://www.veganisme.non-profit.nl/gi/g39/g39_p12.htm http://www.dieetplein.nl/fitgezond.htm (Helemaal onderaan de pagina. Het geeft ook negatieve aspecten van het vasten aan.)
||
![]() |
Citaat:
Niet eens vanwege afvallen (hoewel dat voor mij ook wel goed zou zijn), maar meer vanwege spiritualiteit. Jezelf vinden dus enzo. Ik zou het voornamelijk dan symbolisch willen doen. Dus met kerst bijvoorbeeld. Als alle andere mensen dus aan hun dierlijke vreten zitten en zich helemaal volvreten, zonder maar een ogenblik te denken aan de medemens/dier enzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis niet gek als je flauw valt als je niet eet. tis pas ongezond als je 2 dagen zonder eten kan (zonals mijn vriend) ik ben gewoon wat aan de kleine kant als ik dit soort dingen zeg hoor ik t wel regelmatig dat mensen denken dat ik een stofwisselingsdingie heb (laatst zomaar een vreemde in de trein) maar dat is grote nonsens volgens mij, heb nooit ergens last van
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel houd jij over na het betalen van je vaste lasten? Verwijderd | 20 | 21-03-2010 15:14 | |
Software & Hardware |
Beeld loopt vast DG | 4 | 16-02-2007 15:56 | |
Waarom vasten in Ramadan Oum Taqiyyah | 4 | 21-10-2004 21:42 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
gebonden vs geleide vaste kosten Earphone | 0 | 22-05-2004 14:14 | |
Stelling: De toekomst ligt altijd vast John-17 | 90 | 06-01-2002 00:38 |