Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niets van aantrekken???! Dan word het toch helemaal een 1
|
![]() |
Met rest bedoelde ik meer mensen als Oen, maar zo kan je het ook opvatten. Als je in de andere vakken wel goed bent kun je denk ik wel E&M gaan doen. Alhoewel er bij Economie vast wel een beetje wiskunde komt kijken zal het grootste deel van de stof toch over economie gaan. Zelf heb ik bijles gegeven op HAVO en VWO in wis en natuurkunde en de meeste mensen gaan dan in de bijles voor het eerst serieus naar opgaven/huiswerk kijken en komen er dan achter dat ze toch wel in staat zijn om voldoendes te halen. Je moet gewoon veel opgaven maken, dan is de kans het grootst dat je op een proefwerk een opgave tegenkomt die je al een keer (met andere getalletjes) gemaakt hebt. Ter vergelijking:
Mijn MAVO diploma wiskunde-->5 Mijn HAVO diploma wiskunde-->6 Mijn VWO diploma wiskunde-->8
||
![]() |
Citaat:
Ja ik heb nu bijles en ik ga de opgaven heel anders bekijken als daarvoor. Dus dat is wel handig. Ik heb nu besloten te kiezen voor CM met in de vrije ruimte economie. Daar kan ik ook veel mee, dus dat vind ik prima. Maar ik moet nu wel alles op alles zetten om een 6je te staan op me eindrapport en dat gaat me zeker weten lukken ![]()
|
|