Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Onze bedoeling was om bijvoorbeeld woensdag met het vliegtuig toch naar de VS te gaan om dan later in de rondreis in te stappen, maar net is de huisarts geweest en die zegt dat het er niet inzit dat mijn moeder binnen nu en een week weer 'gezond' is. Dus nu gaan we waarschijnlijk helemaal niet meer op vakantie. 'Gelukkig' krijgen we het geld wel van de verzekering terug, maar toch... ik blijf het rot vinden ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik ben op mijn 16e alleen en zonder 'schriftelijke toestemming' naar Israel gevlogen, en ook naar Australie, via Singapore. Eerst dacht ik ook dat je dat nodig had, maar ik had Schiphol gebeld en zij zeiden dat dat niet nodig is ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als je misschien last van heimwee hebt, kan je daarom best wel tegen je vakantie opkijken.
||
Citaat:
||
Citaat:
begraven wordt, ik denk dus dat hij tijdens de vakantie overleden was... (maar dat weet ik dus niet zeker)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op de terugweg gebeurde ons hetzelfde in Luxembourg, maar dan aan de andere kant van de caravan. Mja... die banden zijn al jaren meegegaan en omdat we nooit ervaring hebben gehad wat mechanische pech aan de caravan betreft hebben we ze niet vervangen. Was in 2000, sowieso al een pechjaar met vakantie. Behalve de banden vloog tijdens de terugreis het dakraampje van de caravan weg... al die auto's naar boven wijzen, wij stoppen, maar nix te bekennen. ![]() ![]() ![]() Ach ja, dit maak je ook allemaal later mee als je gaat kamperen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dan vertrokken we eindelijk. Toen we boven Zaventem (Brussel) waren, mochten we niet landen omdat er een onweer was. Wij dus verder gevlogen naar de luchthaven van Parijs. Daar hebben we VIER UUR stilgestaan. Er stonden nog minstens 15 andere vliegtuigen (die ik kon zien) die ook een onverwachte tussenlanding hadden moeten maken. We mochten het vliegtuig ook niet uit ![]() ![]() ![]() Er was al een hostesse beginnen hyperventileren enzo, echt niet normaal ![]() Uiteindelijk zijn we dan teruggevlogen naar Zaventem, en daar nog veilig geland. We moesten normaal om 20.30u aankomen in Brussel, maar da's uiteindelijk dus héél wat later geworden ![]() (We vlogen met TunisAir). Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 20:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ga ook met TunisAir naar Tunesië) Toen ik (hele tijd geleden) met mijn moeder naar Bulgarije ging en we bij het hotel aankwamen, kregen we te horen dat het hotel vol zat (wij en meer reizigers met ons) hadden van te voren geboekt, maar hadden dus pech. We kwamen toen bij een Bulgaarse vrouw in huis met nog een nederlands gezin, vreselijk ![]() Verder nooit echt vervelende dingen gebeurd, alleen ziekte.
|
|
|