![]() |
|
Ik ben op zoek naar diverse PHP scripts. Hieronder zal ik aangeven wat ik moet hebben en waarvoor:
[script 1] Ik wil op mijn website dingen aan kunnen passen zonder dat ik eerst een html editor hoef te starten. Ik wil dus dat ik een simpel formuliertje in kan vullen, op send kan drukken en dat alle gegevens worden opgeslagen in een html/php bestand dat dan zichtbaar is voor de gebruiker. Het gaat om deze pagina. [script 2] Ik wil graag een script hebben (graag in combinatie met script 1) dat de inhoud van de pagina automatisch na het verstrijken van een bepaalde tijd (bijv zaterdag na 17:00 uur) helemaal wist en de tekst weergeeft "De nieuwe gegevens voor de volgende week zullen zo snel mogelijk online te bekijken zijn!". De server van Ladot ondersteund WEL PHP maar geen MySQL. Het moet dus allemaal ZONDER database. (misschien kan het wel d.m.v. een txt-file? Alvast bedankt (als de scripts die ik wil uberhaupt bestaan/mogelijk zijn ![]() P.s. ik ben nog maar een beginnend PHP-er, ik heb net mijn eerste gastenboek af. Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 18:30. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
enige nadeel is dat het dan (iets) langsamer wordt
|
Of je gebruikt een Tekst Database, dat werkt tot 2000 records niet merkbaar langzamer dan een SQL database...ik heb 't zelf ook regelmatig gebruikt toen ik nog geen SQL ondersteuning had...
Succes
||
Citaat:
![]()
|
|