Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2004, 19:57
la mer
la mer is offline
Ik wil een starterpack kopen (elektrische gitaar) en nu hebben ze bij Feedback twee van die dingen die nogal in prijs verschillen. Kan iemand me wat meer vertellen over de voor- en nadelen? Ik ben echt een beginner en wil kijken of ik er ook echt wat van kan / of ik er iets aan vind, maar geld is geen probleem.

Check dit ff aub: http://www.feedback.nl/index.html?ht...2&the_parent=1

De eerste staat meteen linksboven, dat pakket van Behringer voor 125 euro.

De ander is van Squier, staat redelijk onderaan in de rechtse rij: 260 euro.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2004, 20:17
Verwijderd
Squier is een bekender en meer algemeen erkend merk, ik kan je niet veel vertellen over Behringer. Ik heb op geen van beide gitaren gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 20:32
hoffman
hoffman is offline
mm ik zou eerder voor de ibanez gsa 60 gaan (lijkt me toch wat beter zeker als die behringer)
1 tip
spaar iets langer en vraag (als je zo een pakket koopt) of je er geen andere versterker bij kan krijge , tien watt is echt slecht vind ik persoonlijk, probeer het zelf eens in de winkel anders
Oud 18-07-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
hoffman schreef op 18-07-2004 @ 21:32 :
mm ik zou eerder voor de ibanez gsa 60 gaan (lijkt me toch wat beter zeker als die behringer)
1 tip
spaar iets langer en vraag (als je zo een pakket koopt) of je er geen andere versterker bij kan krijge , tien watt is echt slecht vind ik persoonlijk, probeer het zelf eens in de winkel anders
Mwah, liever een degelijke gitaar, desnoods zonder versterker, dan een matige gitaar met een fancy amp. Ook zonder versterker kan je thuis spelen en oefenen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 20:52
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
snees schreef op 18-07-2004 @ 21:50 :