![]() |
|
![]() |
Ik wil een starterpack kopen (elektrische gitaar) en nu hebben ze bij Feedback twee van die dingen die nogal in prijs verschillen. Kan iemand me wat meer vertellen over de voor- en nadelen? Ik ben echt een beginner en wil kijken of ik er ook echt wat van kan / of ik er iets aan vind, maar geld is geen probleem.
Check dit ff aub: http://www.feedback.nl/index.html?ht...2&the_parent=1 De eerste staat meteen linksboven, dat pakket van Behringer voor 125 euro. De ander is van Squier, staat redelijk onderaan in de rechtse rij: 260 euro. Alvast bedankt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vriend van me heeft een gitaar van een niet identificeerbaar merk, maar speelt over een Marshall 8240. Klinkt geweldig ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(sorry voor de onoverzichtelijke 'discussie' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik raad alleen aan iets hoger dan 10 watt te gaan (de speaker is te klein voor degelij geluid) voor wat euros meer heb je al een 20 of 40 watt , wat volgens mij toch wel een immens verschil maakt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer Vermogen betekent niet goed geluid of zo hoor (Marshall mode four anyone?). Vaak het tegendeel. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je een 20 watt ofzo koopt zal in de meeste gevallen de speaker WEL groter zijn ; wat WEL heel wat invloed op de klnak kan hebben (ik heb toch nergens iets vermeld dat het gaat om het volume ![]()
|
![]() |
|
|