![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik train vaak 2x op een dag met hardlopen dus zolang je het goed opbouwd en goede begeleiding hebt e.d. kan het allemaal wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
nee school vind ik ook heel belangrijk en ik probeer er ook zoveel mogelijk aan te doen..maar dat lukt niet altijd, bijv: tijdens een pw week kan ik maar 1,5 uurtje per gewone schooldag leren en de rest leer ik of in het weekend of de uren die ik op school vrij heb, tot nu toe gaat dat me best goed af ![]() ![]() ik doe het al vanaf mijn 5de,en wil er absoluut ook wat mee gaan doen.... ![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hij vind ook dat ik op mijn eetpatroon moet gaan letten en zeker niet meer af moet vallen.... hij zei ook: 'sporten is gezond maar te veel is weer niet goed..maar zolang jij je er goed bij voelt is er geen rede tot paniek'. verder stelde hij allemaal vragen wat ik eet..of ik mezelf dik vind blablabla.... maar ik voel me nu wel goed behalve dan dat ik niet ongesteld ben geworden....maar ik denk dat dat wel weer komt als ik wat aankom.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt newcomer dan novice dan intermediate dan advanced dan crown en dan krijg je superstar in deze categorie dans ik dus..ik ga volgend jaar mischien naar pro-am dit wil zeggen goud,zilver en bronzen medailes... ik ben al 3 keer wereldkampioen geweest 2 keer europees 5 keer nederlands..3 keer benelux en 6 keer scandinavisch... ik wil zo hoog mogelijk komen ja ik krijg privéles....en ik doe het al professioneel vandaar superstar en pro-am....en ik ben nu al bezig met choreografie wedstrijden en daar heb ik ook al vaak mee gewonnen ik ben nu zeg maar een beginner in choreografie...hier wil ik heel graag mee doorgaan. ik ben ook al eens aantal keren gevraagt voor shows weg te geven op verschillende festijnen.... ik wil gewoon steeds een trede hoger gaan om te kijken hoe ver ik kan komen...dan is mijn droom uitgekomen.. natuurlijk is die dat nu ook al,maar dat lijkt me echt de ultieme droom ,snap je het een beetje?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête overgewicht. LiekeMarloes | 62 | 07-10-2010 16:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weeg ik teveel? Rivka | 12 | 20-08-2009 17:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #24! Mara | 476 | 08-09-2004 17:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic # 19 Miracle | 488 | 14-03-2004 15:18 | |
Vrije tijd |
Stelling: de sport wordt teveel beïnvloed door de commercie Verwijderd | 14 | 28-01-2004 09:17 |