Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 22:07
Takumi
Takumi is offline
Ik deed vanmorgen mijn monitor aan en zag allemaal wazige kleuren. dus ik dat ding uitdoen en toch weg en zo.

Kom ik thuis, windows recovery disk van win200 pro.
Ok doetut weer.
Ga ik filmpje kijken, filmpje doetut niet, ik terug naar videotheek en monitor uit.
Kom ik terug, start monitor en winamp, kijk ik, is alles wee naar ed klote.

Echt, ik weet niet of jullie wel eens Bloodrayne spelen maar het ziet er uit als Peripheral vision. Of zoals in de film Underworld zoals een Cylan uit zijn ogen kijkt.
soort Speedrush maar dan met allemaal gare en rare kleuren rond de hoeken.
Nu trekt het heel langzaam weg maar het is echt klote en zo.
Weet iemand wat te doen anders dan de monitor bij het vuil te zetten en een nieuwe te kopen want ik moet ook nog eten deze maand (4 weken) met mijn vriendin die zondag komt.....

Kutzooi. kan monitor van ouders wel pakken maar weet niet of ze dat wel goed vinden aangezien ik meestal niet zo nauw neem met PC's. 24/7 aan staan is eik normaal hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2004, 07:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Zit de kabel er wel goed in? Als je de kabel er half of schuin in doet krijg je een deel van het kleurenspectrum. Heb ik ook eens last van gehad, omdat ik nooit kabels vastdraai achter in de kast.
Oud 20-07-2004, 10:22
Verwijderd
klinkt alsof je er een zware magneet tegenaan gehouden hebt, maar ik ga ervan uit dat je dat niet zomaar doet
Sterke luisprekers ernaast staan dan?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 10:43
Takumi
Takumi is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 20-07-2004 @ 11:22 :
klinkt alsof je er een zware magneet tegenaan gehouden hebt, maar ik ga ervan uit dat je dat niet zomaar doet
Sterke luisprekers ernaast staan dan?
nee, staan wel sterke luidsprekers in de buurt maar dat heeft nooit problemen gegeven.

Nu ik net de monitor weer aan doe is alles weer normaal maarals ik hem uit doe en weer aan ben ik bang dat het weer raar zal zijn. gisteren alle kabels nagekeken en vid card aangeduwd maar dat is het ook allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:03
Verwijderd
Er zit zo'n knopje op je beeldscherm waarmee je iets met het magnetisch veld doet, of de kleuren herstelt oid. 'Degauss' heet dat geloof ik. Dat wil nog wel een helpen. Gewoon in het menu wat je met de knopjes óp je beeldscherm oproept dus. Snap je?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:22
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 12:03 :
Er zit zo'n knopje op je beeldscherm waarmee je iets met het magnetisch veld doet, of de kleuren herstelt oid. 'Degauss' heet dat geloof ik. Dat wil nog wel een helpen. Gewoon in het menu wat je met de knopjes óp je beeldscherm oproept dus. Snap je?
nieuwe monitoren degausen als je ze aanzet.

veder kan een afwijking in het kleuren spectrum ook worden veroorzaakt door een doorgebrand/ versleten condensatortje. De pech is alleen dat je die zelf nooit vindt.

PS: hou oud is de monitor? en welk merk /type?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten