Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind ze nu ook minder, al lees ik ze nog wel. Ik vind die van Marloser af en toe nog wel grappig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind de columns wel grappig, maar niet meer dan dat. Dat is wel jammer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En eerlijk gezegd vind ik alleen Marloser niet echt super. Haar columns boeien me nooit zo. Waakschaap vind ik wel grappig, vond de libelle-column erg sterk. ![]() Tja, zoals al is gezegd: smaken verschillen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oke, dan is ze niet op haar teentjes getrapt, maar vind ik dat zij reageert alsof ze heel erg op haar teentjes getrapt is. mijn mening en interpretatie dus maar. goed? Charlotte laten we het dan nu eens over de columns hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Commentaar komt morgen, denk ik. |
![]() |
|
Goed idee, want ik snapte er al helemaal niks meer van. Alleen dat blaatje beledigd was (dat zou ik ook zijn, maar ik zou het iets minder expliciet laten merken
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vond die Camiel best aardige stukjes schrijven, op zich. Ik neem aan dat enkel de stukjes van Marloser en Waakschaap gelezen worden. Als er nu nog een mening wordt gegeven over mijn of Tisch's werk, is dat wel erg laat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
|
![]() |
De columns van Waakschaap en Marloser vind ik niet zozeer slecht, maar als ik ze vergelijk met die van robserver en tisch vind ik ze persoonlijk wel wat minder. Waarschijnlijk heeft dat te maken met de onderwerpen waarover geschreven wordt/werd en of die mij interesseren. Ik kan het verder ook niet echt goed uitleggen..
Alleen dat het me opviel dat er bij de laatste lichting columnisten wel wat vaak een column over 'niks' (= ik kan geen onderwerp voor een column bedenken dus dan schrijf ik er daar maar eentje over) wordt geschreven. Ik zou graag wat meer onderwerpen zien die mij, als scholier, aanspreken.
|
![]() |
||
Citaat:
Ten eerste wil ik zeggen dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat door meer scholieren-gerelateerde onderwerpen meer columns worden gelezen. Voor zover ik weet waren Roman en ik daar ook niet mee bezig, en ook toen waren onze columns op het forum amper bekend. Ten tweede vind ik Marloser en Waakschaap juist onderwerpen hebben die actueel zijn, en vaak meer met school te maken hebben. Ik noem de verslagen van de Buitenlandse reis van Marloser. En de actuele column van Waakschaap, deze week. Door het introstukje op de voorpagina lijken ze misschien wat onsamenhangend, maar met de onderwerpen is zelf weinig mis. Er moet gewoon een vast columns-besprekings-topic komen op Letteren. Het forum (en de verslagen) worden meer bezocht dan de columns, en dus zou het logisch zijn een duidelijkere link te maken tussen deze twee delen. Maar goed, dat is slechts mijn mening.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maja, zoals mijn signature al zegt: Dat is heel persoonlijk natuurlijk... Zo'n vast columns-topic lijkt me een goed idee. Op die manier zullen misschien meer mensen de columns gaan lezen en kan er op een makkelijke manier commentaar worden gegeven.
||
Citaat:
![]() ![]() En nog even over de onderwerpen: die variëren bij mij nogal, omdat inspiratie vaak vanuit een ander hoek komt. Ze gaan minder vaak over school dan sommigen misschien zouden willen, omdat ikzelf school niet zo interessant vind, altijd hetzelfde, etc.. Tenzij er iets voorvalt, wat ook niet al te vaak is. Ik kan wel proberen meer over school te schrijven, maar dan is het risico op columns die eigenlijk nergens over gaan weer groter. Dat heb ik (en jij?) liever niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Of misschien dat er toch eerst maar zo'n speciaal columns-topic moet komen. Dan kunnen (en zullen?) meer mensen zeggen wat ze ervan vinden en heb je meer verschillende reacties. Ideetje voor de forumbazen? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien dat de column van de winnaar van de columnwedstrijd op de home-pagina van scholieren.com kan komen te staan? Bijvoorbeeld net zoiets als met de verhalenwedstrijd wordt gedaan. Zoiets?
|
![]() |
Nou, ik vind de columns van Renske de beste die ik tot nu toe hier ben tegengekomen. Die van Rob vorig jaar waren altijd maar een beetje een verhaaltje, Tisch was meestal iets beter, maar Renske lees ik altijd met plezier. Marloser vind ik niet erg goed, ook geen diepgang. Moeilijke woorden zijn niet vervelend zolang ze goed worden gebruikt.
![]()
|
![]() |
ik ben nog nieuw op dit forum en soieso niet zo into collumns, maar ik heb er wel een paar gelezen. Sommige vond ik gewoon niet mooi geschreven, sommige wel grappig of vermakelijk, maar ik kan niet zeggen dat er één is die me echt goed is bijgebleven. En als ik iets lees wat ik ECHT goed vind onthoud ik het wel een tijdje. Over de oude columns kan ik verder dus niets zeggen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
column: Hitlergrappen mogen weer! Eye of Sauron | 26 | 22-06-2006 20:03 | |
Beleidszaken |
Columns op scholieren.com hotrid | 48 | 08-01-2005 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |