Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2004, 08:51
Verwijderd
Het is weer vakantie, niet alle dieren kunnen mee naar de vakantiebestemming. Wie zorgt gedurende jouw vakantie voor jouw beestjes en waarom?

Mijn buurjongen heeft een week voor mijn 2 goudvissen moeten zorgen en nu zijn ze dood
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2004, 09:36
SuperSanne
SuperSanne is offline
de gerbils gaan naar onze opa en oma, en de katten blijven thuis terwijl de buurvrouw ze elke dag eten en water geeft
Oud 20-07-2004, 09:56
Marit
Marit is offline
dit jaar gaat m'n hond mee. vorig jaar ging die naar een collega van mijn moeder en het jaar ervoor naarmijn oma
die 2 jaren hadden we een vliegvakantie naar griekenland en turkije en daar is het zo heet voor die beestjes. das zielig
Oud 20-07-2004, 11:07
huppelmeis
huppelmeis is offline
Ik ging zonder mijn ouders op vakantie, dus die zorgde gewoon voor onze hond. Mijn zusje zorgde voor mijn verzorgpaard (nouja, voor zover dat ging, hij is een beetje 'gevaarlijk' (aanvallen enzo)) Maar gelukkig kan die gewoon in de wei staan, en wordt hij dan weer op stal gezet, wat hij wel altijd goed doet (nouja, hij staat er uiteindelijk in, hij kan namelijk niet zonder het verzorgpony'tje van mijn zusje, dus hij loopt dat beestje wel lief achterna.)

Als mijn ouders en ik een dagje weg gaan, dan zorgen mijn oma en zusje (als ze niet meegaat) voor de hond en mijn paardje.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:17
Verwijderd
toen ik een weekje weg was, zorgde mijn moeder voor mijn kat. niet veel moeite aangezien ik nog thuis woon en we nog een kat en een hond hebben in dat weekje stond mijn paard zit vol te vreten in de wei
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:51
Belle
Belle is offline
Bij ons komt er iemand in ons huis wonen om voor onze dierentuin te zorgen, voor allemaal apart oppas regelen is geen doen, dus doen we het op zo'n manier
Oud 20-07-2004, 12:16
Verwijderd
Bij mijn ouders doen de buren dat. De hamster en de vissen van m'n zusje staan bij m'n ouders (mijn vis staat daar altijd al ) en haar konijn staat bij m'n vriend en mij.
Bij ons heeft er de afgelopen keer een vriend van mij vriend een week in ons huis gelogeerd en dat gaan we dit jaar weer net zo doen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:12
ratonita7
ratonita7 is offline
Mijn hond Boomer gaat naar mijn tante die nog 2 honden heeft: Luna en Nikka. Luna is Boomers halfzus en Nikka zijn moeder dus ze komen goed overeen.

De kat krijgt eten van de buurvrouw en is meestal verdikt als we terugkomen omdat ze geen stress meer heeft door de hond!
Oud 20-07-2004, 13:57
autodropje
autodropje is offline
M'n opa
Oud 20-07-2004, 14:41
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik moet voor de cavia van mn broertje zorgen. Mijn grotere (oudere bedoel ik) broers hebben namelijk al eens mijn goudvis, mijn konijn en mijn parkiet om zeep geholpen en zijn niet te vertrouwen!!!
Oud 20-07-2004, 15:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik op vakantie ga is mijn moeder gewoon thuis dus die zorgt voor de katten. Als mijn vader en mijn broertje op vakantie gaan dan gaat de kat naar het pension omdat ik niet zeker weet of ik in die periode thuis ben om ervoor te zorgen en dan krijgt ze daar meer aandacht dan als ik iedere dag even langs kom.
Oud 20-07-2004, 22:29
Dzjes
Dzjes is offline
Als we allemaal op reis gaan, met het hele gezin, gaan onze 3 hondjes naar een "gastgezin". Het is een vrouwtje uit Nederland die verzot is op honden, en onze honden hebben haar heel graag, en worden er beter verzorgd dan thuis. Tegen dat ze thuis zijn, zijn ze terug rotverwend.

Onze katten krijgen dagelijks (buiten) eten van mijn tante, ze mogen dan ook niet in huis. Mijn tante geeft de vissen ook eten. De valkparkiet en de hamster gaan dan op logeren.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 12:33
finkelstien
finkelstien is offline
de ratten gaan mee..ik ga toch in nederland op vakantie..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 14:44
Verwijderd
IK zorg voor het konijn van mijn zus
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:37
Verwijderd
mijn hond gaat naar mijn opa en oma en mijn dwerghamstertje ook!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 19:00
pebbels
pebbels is offline
2 konijnen en als wij op vakantie gaan is mijn broer thuis.. dus hij doet het "hopenlijk" altijd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:13
Verwijderd
mn konijn gaat naar mn opa en oma, de andere staat daar voor vast.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:33
Zonsopgang
Zonsopgang is offline
Mijn dieren zijn thuis bij mijn ouders gebleven toen ik wegging, maar als mijn ouders gaan gaan ze naar het pension omdat ik dan ook weg ben.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 15:20
Femic
Femic is offline
De buren
Oud 23-07-2004, 00:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Voor m'n paard heb ik dit jaar m'n exvriend gestrikt.. hij hoeft hem alleen maar te voeren (slobber maken, lijnzaadolie en 2 plakken hooi op een dag) poetsen, en aan de longe te doen of een uurtje of 2 op de wei te zetten... Volgende week even instructies geven, hij heeft namelijk weinig verstand van paarden, werkt er nooit mee. Maar ikweet dat hij er het beste mee voor heeft en dat hij er wel mee te vertrouwen is, tis immers maar voor 3 dagen, rest van de vakantie gaat m'n paardje mee

De honden gaan naar het dierenpension
Oud 25-07-2004, 13:05
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Kattenhotel.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 00:07
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
voor me 2 paarden een bijrijdster
Oud 26-07-2004, 10:29
Verwijderd
Ik zorg trouwens ook voor de vissen van mijn ouders, dat was ik vergeten te zeggen. Maar dat is ook niet zo moeilijk, dat is alleen maar elke dag wat voer geven en kijken of ze het wel netjes binnen 5 minuten op hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 10:36
jet
jet is offline
mijn broer en zus hebben voor de hond gezorgd toen ik en mn ouders wegwaren. en als ik straks weg ben verzorgen mn ouders natuurlijk de hond gewoon
Oud 26-07-2004, 10:38
Verwijderd
mijn wc (wij hebben goudvissen )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2004, 11:46
MieX
MieX is offline
Ik blijf dit jaar toch thuis dus zorg ik zelf voor de vogels, hamsters en kat, andere jaren zorgt de buurvrouw ervoor
Oud 26-07-2004, 21:37
blacky
blacky is offline
Mijn katjes hoefden gelukkig door niemand verzorgd te worden aangezien ik thuis was toen mijn ouders en de rest hier op vakantie waren en straks ga ik en dan zijn zij thuis. Ook lekker voor de beestjes trouwens
Oud 27-07-2004, 09:14
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
hond gaat altijd mee als we gaan. we zoeken net zo lang tot tie meemag .
ik zorg momenteel 2 weken voor de katten van de buren. vervelende beesten

!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 10:51
duifeltje
duifeltje is offline
Mijn tante (en nichtje en neefje dus) zorgen voor de beestjes, dat vinden ze helemaal niet erg want we wonen op een soort half-boerderij. Mijn nichtje kan op de shet hobbelen en tuttelen enzo.
De ratten heb ik naar een vriendin gebracht omdat eentje ziek is en mijn nichtje toch afentoe nog wat onvoorzichtig kan zijn.
Mijn pony en paard van m'n zus werden door een vriendin van m'n zus verzorgt.
Oud 27-07-2004, 15:26
Verwijderd
Een buurvrouw zorgt meestal voor de kat, en m'n hamster gaat meestal naar m'n neef toe
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 18:54
Fleurop
Fleurop is offline
Onze vakanties zijn verdeeld, er is dus altijd iemand thuis, dus er zorgt altijd wel iemand voor de kat
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 18:38
Romie
Romie is offline
wij gingen in een huis van kennissen, en zij in die van ons. dus wij zorgden voor hun 2 katten en 2 schildpadden, en zij voor onze kat.

en nu heb ik 2week een jack russel (heel orgineel jack genaamd) op bezoek om te verzorgen, ook van kennissen.

Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 22:41
Zazl
Zazl is offline
Onze honden gaan gewoon mee op vakantie!
Oud 01-08-2004, 23:13
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wij hebben geen huisdieren, maar ik zorg nu voor de vissen en kippen van onze achterburen... niet echt leuk werk, maar voor die mensen doe ik het graag.
Oud 03-08-2004, 13:56
Skilly
Skilly is offline
Toen we met z'n allen op vakantie gingen zorgde de buurman voor me weekschildpadden. Kom ik na 1 week thuis is de hele blik voer op en het was nog helemaal vol Dit jaar heeft me voor ze gezorgd
Oud 03-08-2004, 14:22
Verwijderd
We brengen de honden dit jaar naar een dierenhotel.
We moeten wel, ik en mn moeder gaan samen op vakantie dus blijft er niemand over om voor de honden te zorgen. En ze kunnen ook niet mee deze keer.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 16:19
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 20-07-2004 @ 10:36 :
de katten blijven thuis terwijl de buurvrouw ze elke dag eten en water geeft
Oud 06-08-2004, 22:27
Verwijderd
Ik heb zelf geen diertjes maar ik zorg voor de kat van de buren, ze hadden een kliniek voor hem geregeld maar op de dag dat hij weggebracht moest worden was hij hem gepeerd En ik hou van katten dus heb ik maar aangeboden hem te verzorgen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:01
cyntha
cyntha is offline
Mijn vis werd verzorgd door mijn broer die thuis bleef.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:59
Eva*
Eva* is offline
Mijn buren hebben deze vakantie voor m'n kat gezorgd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 05:29
Verwijderd
mijn vader, hij kan zowiezo al niet mee (boerderij) en 100 koeien etc laat je niet zomaar aan de buurjongen over
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 08:07
korfballer
korfballer is offline
de hond gaat naar de fokker voor 3 weken
en het konijn naar de buurvrouw
Oud 17-08-2004, 07:57
Bloompje
Bloompje is offline
Wij brengen onze kat naar een speciaal kattenpension.
Ik weet nog niet wat we volgend jaar met de slangen gaan doen, waarschijnlijk mijn neefje vragen om ze wellens muizen te voeren ofzo
Oud 17-08-2004, 15:44
dutch_chick
dutch_chick is offline
Voor mijn eigen 7 paarden mijn ouders en de 4 eigen beesten die ik rijd worden door mijn collega gereden van de stal waar ik werk en de paarden die ik voor andere eigenaren rijd en voormijn baas rijd worden door eigenaren zelf gereden of krijgen ook even vakantie door veel weidegang en 2x per dag in de stapmolen 20 minuten en af en toe eens longe
Oud 17-08-2004, 16:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een logeercavia voor drie weken en het is echt een gaaf beest.
Reageren

Regels voor berichten