Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een paar keer gebruik je vlak achter elkaar dezelfde woorden. Nu is dat niet altijd te vermijden, maar op de een of andere manier vind ik dat nu een beetje storend (kan ook de vroege morgen zijn) zoals: storten in de drank (sowieso een beetje rare zin) en vlak daarachter in de problemen.
Hij vond zijn sleutel moeizaam (het lijkt net of hij zijn sleutel moeizaam vond, dus toen ik het las vond ik het een beetje vreemd, misschien beter: Moeizaam vond hij zijn sleutel. of iets in die trant) Op het tweede stukje had ik niet zo heel veel aan te merken. Een paar kleine dingetjes: Die puntjes in de laatste zin hoeven voor mij niet zo. Die komma laat al een rust vallen en dan nog eens puntjes erachteraan vind ik een beetje overbodig (kwestie van smaak, kwestie van smaak) Wacht, ik bel de politie! Ooh nee, ik ben de politie, laat maar.” Haha dit soort grapjes heb ik al erg vaak gehoord bij bijvoorbeeld FC de kampioenen enzo. Het is zelf niet echt mijn humor en ik vind ook niet dat het iets toevoegd, maar het is niet fout ofzo dus waarschijnlijk zever ik gewoon ![]() Over het algemeen vond ik het geen vervelend stukje al had Grim wel gelijk dat het aan het begin een beetje vage zinnen waren. Ik ben wel benieuwd wat je er verder van zal maken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Thomas van de Berg thomasvandeberg | 20 | 07-12-2011 12:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Thomas More - Utopia Hop Marianneke | 6 | 13-11-2003 18:16 | |
Psychologie |
Voor Thomas [verhaal] [GEEN_HELD] | 23 | 12-07-2003 18:04 | |