![]() |
|
Deze zomer touren 2 van de coolste oldschool hardcore bands van het moment door Europa.
Laat ik beginnen met The First Step. Deze straight edge band komt uit North Carolina en brachten 2 jaar geleden de coolste youthcrew 7" van de laatste 7 jaar uit. Lekker tempo, positieve boodschap, goede looks, de juiste shirtjes, een kleine traan in de stem van Steven, de 7" hoes siert geweldige sprongen van de gitarist Aaron. Ik heb de nummers van de nieuwe LP gehoord en ik vind ze WERELDS. Voor de liefhebbers van bands als Insted, Hands Tied, Youth Of Today, Chain Of Strength, BOLD e.d. zullen van deze band versteld staan. Voor vele Amerikanen hun favoriete hc band van het moment. En zo denk ik er ook over! Daarbij speel ik met mijn bandje nog 2 shows mee met deze band (12+18 aug.) http://www.astepapart.tk dus ik ben SIKED! Ze touren samen met het Noorse Damage Control, melodieuse hardcore als dag nasty, uniform choice. ZEKER diggable voor de punkrock kids. Deze bands zitten samen op het Amerikaanse livewire records. Info: ![]() http://www.livewire-records.com mp3's The first step - Will it ever end? The First Step - The First Step Damage Control - Addiction The First Step - live filmpje (quicktime) DATES: 07/30 Kontich (Belgium) @ Lintfabriek 07/31 Esslingen (Germany) @ Jugendhaus Komma 08/01 Paris (France) @ Peniche Alternat 08/02 Barcelona (Spain) @ Centro Civico Via Flavia 08/03 Spain TBC 08/04 OFF 08/05 Luzern (Switzerland) @ Treibhaus 08/06 Leisnig (Germany) @ AJZ Leisnig 08/07 Ibbenbüren (Germany) @ JZ Scheune 08/08 Trolhettan (Sweden) @ Venue TBA 08/09 Kongsberg (Norway) @ Tikflit 08/10 Bremen (Germany) @ BDP 08/11 Bochum (Germany) @ Wagenis 08/12 Eindhoven (Holland) @ Area 51 08/13 Gent (Belgium) @ The Frontline 08/14 London (UK) @ Regents United Reformed Church 08/15 Manchester (UK) @ Jabez Clegg 08/16 Middlesborough (UK) @ The Acklam Hotel 08/17 Newport (UK) @ TJs 08/18 Amsterdam (Holland) @ Volta Check it out
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
fuck your addiction, smoke bla |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf de Damage Control LP niet, maar ik weet bijna zeker dat het geen militante gasten zijn. Het nummer heet ook 'fuck your addiction', niet 'fuck you'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
die schoen heb ik ook!!!!
||
Citaat:
Deze rijke man die huurde hem in voor zo'n 16 uur in de week. maar daar moest deze tuinier van leven. hij kon niet anders, hij had een invalide vrouw. Elke dag paar uur werken, en dan zijn vrouw verzorgen. Het viel hem zwaar, maar uit liefde deed hij dat voor haar. Op een dag kwam hij thuis, was zijn vrouw weg. ze had een briefje achtergelaten 'ik ben niet langer van jou afhankelijk. doei'.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
GUTG + hope con. in de melkweg! FaceTheTruth | 84 | 12-04-2004 11:22 |