Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb je ook toegang naar je router via telnet? soms kan je daar in NAT wel een ip/port range aangeven? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
alvast bedankt voor je reactie!
||
Citaat:
||
Citaat:
waarmee je contact kan maken met andere computters of in dit geval met een router je kan vaak met de goed comando's de router instellen... telnet open je door in de balk UITVOEREN of RUN telnet te typen, een conectie maakje door daarna open 10.0.0.138 te typen of een ander ip adres (check) je handleiding daar even voor veder comando's ziin afhankelijk van hoe de router functioneerd je kan veel dingen uitvinden met behulp van /? of help of /help je moet iniedergeval iets vinden met NAT ![]() hier zie je hoe telnet eruitziet en het inlog scherm ![]() hier zie je het lijstje met NAT commando's NAT ![]() hier zie je hoe ik een tcp port forward maak met het comando create ![]() hier zie je hem in de "list" staan EDIT: ff de plaatjes gefixed Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 15:05. |
![]() |
||
Citaat:
vette avatar ![]()
||
Citaat:
![]() Maar nu weer ontopic AUB, bedankt voor de reacties ik ga nu proberen of ik er iets mee kan
|
hier http://www.portforward.com/sitecom/d...forwarding.htm
staat een sitecom waar volgens mij een portrange in gegeven kan worden..... is die een andere versie ofkan jij het ook? |
![]() |
|
er bestaan 3 versies van de DC-202 (v1, v2 en v3). Op die site hebben ze het volgens mij over de v2 en ik heb de v1.
Bij mij ziet het er zo uit als ik het ip adres invoer En zoals je ziet kan ik alleen "losse" ports vrijgeven Ik heb nog ff op die site die je gaf gekeken en mijn router staat er toch op namelijk hier: http://www.portforward.com/sitecom/d...forwarding.htm Maar daar hebben we volgens mij niets aan ![]()
|
hier staat mss wat nuttige info
http://www.google.nl/search?q=cache:...m+DC-202&hl=nl forum ziet het als 2 delen gewoon aan elkaar plakken in je browser Edit ... werkt toch :) |
![]() |
|
![]() |
Waarom ga je niet gewoon naar http://192.168.0.1 ==> advanced ==> virtual servers? Daar kun je de portrange gewoon forwarden. Veel simpeler dan met telnet.
|
![]() |
||
Citaat:
Aha.... ik zie het licht ![]() Alleen ik snap niet precies hoe ik dat moet invoeren (zou je daarmee even kunnen helpen)... ![]() Maar als het het wel mogelijk is waarom zegt die knakker van sitecom dan dat het niet mogelijk is? ![]() @LB06 Bij virtual servers kan ik dus geen range vrijgeven, daarom is dit topic ook gestart.
||
Citaat:
En dit is volgens mij ook niet mogelijk want op de site van Sitecom las ik het volgende: LET OP! De firmware van de verschillende versies zijn NIET te gebruiken voor een van de andere versies! Bij de download van de firmwares staat duidelijk vermeld voor welk van de drie types de firmware is. Ook wanneer een FAQ specifiek voor 1 van de drie is, staat het juiste type voor de FAQ vermeld. Ik ga toch nog maar eens mailen met de support ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
ik wil hosten bij warcraft Quasi | 33 | 09-02-2004 15:46 | |
Software & Hardware |
Hosten achter Router: HOE? ©ha0$ | 17 | 01-11-2003 15:10 | |
Software & Hardware |