Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 22:03
Verwijderd
Freakjuh sluit op lifestyle enkele topics die op het eerste gezicht niets van doen te lijken hebben, maar eigenlijk best wel lifestyle gerelateerd zijn! Ik heb bewijzen dat ze enkel de laatste potst in topics lezen en inleidende teksten vergeet. Zie mijn topic over bier http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=907269 Ik vraag wat hot is deze zomer en welk bier het beste bij jouw lifestyle past, een heineken drinker is natuurlijk een heel ander type dan iemand die corona of een witbiertje drinkt! Ook heeft Freakjuh een topis gesloten over werk! Dat vindt ze waarschijnlijk ook niet lifestyle gerelateerd! Nou ik wel! Mijn werk bepaalt wel degelijk mijn lifestyle en andersom!http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=907259 Dus weer een topic dat in mijn ogen onterecht gesloten is! En in dit topic word ik door dezelfde persoon na een onschuldig grapje uitgescholden voor sukkel http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=907074 We hebben vaker te klagen gehad over het functioneren van freakjuh als forumbaas op lifestyle! Forumbazen hebben al meerdere keren verbetering beloofd! Maar voor mij is het genoeg! Ik vind dat Freakjuh uit haar functie moeten worden ontzet!
Advertentie
Oud 22-07-2004, 22:22
WB_Oud
WB_Oud is offline
Even tot tien tellen... En dan overleg. Iemand uit zijn functie als FB zetten is niet zomaar iets.
Oud 22-07-2004, 22:22
Verwijderd
Bertbart,

Ik heb de topic over Werk alweer geopend, heb ik je ook een PM over gestuurd. Ik heb je ook uitleg gegeven over je Bier topic.
Als je daar een topic over opent, kan je net zoals die ruimtes in huis, ook 20 topics openen over cola, fanta, breezer etc etc. Dat kan misschien op het Eten& Drinken forum, maar niet op Lifestyle. Daar heeft het vrij weinig mee te maken. Als je wilt, kan je van alles wel een verband leggen met Lifestyle. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Dat ik je sukkel noemde ging wel te ver waarschijnlijk, maar ik was het zo zat, je blijft maar bijdehante opmerkingen maken tegenover iedereen en daarom kan ik nog weleens geirriteerd raken ja. Die onschuldige grapjes van jou die kennen wel nou wel.
Oud 22-07-2004, 22:32
Verwijderd
Bertbart, als je over bier wilt praten, ben je van harte welkom op D&A iig.
Maar waarom zo frustrated? Een fb is ook maar een mens en als alles tegenzit, kunnen ook wij eens flink pissig worden. Ik had er gisteren nog moeite mee, alcohol op en al de hele dag geklooi, uiteindelijk zelfs persoonlijk geklooi aan mijn adres terwijl ik eigenlijk allang in de douche had moeten staan omdat ik uit zou gaan. En dan kunnen we wel eens botter reageren dan eigenlijk de bedoeling is.
Op elk deelforum zullen topics gesloten worden omdat die in de ogen van het beleid, de fbs enz eigenlijk er niet thuishoren, of omdat ze teveel uitlokken of omdat er teveel in gechat of geziekt wordt, dat Freakjuh nu toevallig meer topics heeft gesloten omdat er even niemand anders aanwezig was, is geen reden om haar aan te vallen.
Oud 22-07-2004, 22:33
Verwijderd
ach, eigenlijk ben ik al niet meer zo kwaad, ik vind het wel best zo
Oud 22-07-2004, 22:41
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 22-07-2004 @ 23:33 :
ach, eigenlijk ben ik al niet meer zo kwaad, ik vind het wel best zo

je hebt een PM.

En zowieso, er is/was een evaluatietopic, als de dingen niet goed gaan kan je het daarin aankaarten.

Ik vond juist dat het goed ging de laatste tijd, werd door iedereen gezegd ook enzo. En nu vandaag ineens weer niet, misschien komt het door het weer ofzo, maar ik hoop iig dat het vanaf nu weer verder kan gaan zoals het ging
Oud 25-07-2004, 16:48
AngelLena
AngelLena is offline
Sjonge... wat een frustraties om niks eigenlijk. (je kan ook geen weekje op vakantie zijn he )

Mensen, wees even reeel, oke, het is nu even opgelost maar er komen geheid meer zaken van, denk even na voordat je wat post, het ging prima op LS het niveau werd ook een stuk hoger en door bepaalde topics krijgt dat niveau en de sfeer weer een deuk, bedenk je dat even voordat je ze neerzet, dat voorkomt een hele zooi problemen en frustraties. In principe kan je alles bij LS neerzetten als je goed over dingen nadenkt, maar zo werkt het dus niet. Alleen de dingen die direct in verband staan met LS zien wij als LS topics, de rest (drank ed) gaat maar mooi naar het forum wat daarover gaat. Als iedereen daar nou gewoon even over na zou denken dan krijgen we dit soort zooi in het vervolg niet weer.
Oud 25-07-2004, 23:07
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-07-2004 @ 23:22 :
Dat ik je sukkel noemde ging wel te ver waarschijnlijk, maar ik was het zo zat, je blijft maar bijdehante opmerkingen maken tegenover iedereen en daarom kan ik nog weleens geirriteerd raken ja.
Goh...
Oud 27-07-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-07-2004 @ 00:07 :
Goh...
Moet je nou overal zo op reageren?
Oud 27-07-2004, 14:02
ExVaal
ExVaal is offline
Een onschuldig grapje, met een onschuldig antwoord lijkt me?
Oud 27-07-2004, 16:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 27-07-2004 @ 11:44 :
Moet je nou overal zo op reageren?
Hoezo overal? Ik vind het alleen wat apart dat een FB mensen voor sukkel uit kan schelden, terwijl leden voor minder gebanned worden.
Oud 27-07-2004, 17:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-07-2004 @ 17:21 :
Hoezo overal? Ik vind het alleen wat apart dat een FB mensen voor sukkel uit kan schelden, terwijl leden voor minder gebanned worden.
Dat heb ik nog niet mee mogen maken. Doe eens voorbeelden?
Oud 28-07-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zie eigenlijk alleen maar vervelende reacties van jouw kant.
Oud 02-08-2004, 21:02
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
sukkel
niet overdrijven jij
Oud 03-08-2004, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Goh...
verbaasd dat ze ook maar een mens van vlees en bloed is?
Oud 03-08-2004, 12:03
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
lijkt me dat dat mindere dan de druppel is die de emmer doet overlopen ofzo, zou een beetje krom zijn als het alleen om 'dat mindere' gedaan werd?
Oud 03-08-2004, 12:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Goh...
Wil je alsjeblieft eens een keer ophouden met je bijdehandte opmerkingen. Reageer er dan niet op of breng het anders. Maar het is eigenlijk een beetje storend...

Oud 03-08-2004, 14:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-08-2004 @ 10:10 :
verbaasd dat ze ook maar een mens van vlees en bloed is?
Nee hoor, dat ben ik zelf ook nl.

Maargoed, laatmaar. Je begrijpt wel wat ik bedoel.
Oud 03-08-2004, 15:25
Verwijderd
slotje?
Oud 04-08-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2004 @ 13:37 :
Wil je alsjeblieft eens een keer ophouden met je bijdehandte opmerkingen. Reageer er dan niet op of breng het anders. Maar het is eigenlijk een beetje storend...

Ja, ik word er persoonlijk ook niet goed van eigenlijk.
Oud 04-08-2004, 19:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-08-2004 @ 11:54 :
Ja, ik word er persoonlijk ook niet goed van eigenlijk.
ook al niet?
Oud 04-08-2004, 23:05
Ieke
Ieke is offline
Dat gaat maar op slot voor het uitloopt op een flame en verder heeft het ook niet veel nut meer.

Regels voor berichten