![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil eigenlijk zeggen : een beetje thee drinken zorgt er heus niet voor dat je ongelimiteerd kan snacken en toch afslankt ![]() Daarvoor zul je toch echt op je voeding moeten letten, dus kijk maar in het lijntopic ![]() *om mezelf in te dekken voor vreemde acties van personen die het product toevallig kennen : dit was dus een grapje, clenbuterol is een gevaarlijk veterinair medicijn*
Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 21:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat zal t qel zijn ja, ik had ook niet echt verwacht dat t een wondermiddel zou zijn eerlijk gezegd, was gewoon benieuwd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
keb m gekocht en idd die is het! ik moet eerlijk zeggen dat na het eerste kopje ik het gevoel had flink genaaid te zijn, omdat het eigelijk gewoon naar van die engelse thee van pickwick smaakt, maar als jij het zegt.... ik vind het altijd wel weer frapant al er op staat dat het t best werkt als je 2 kopjes voor de maaltijd nuttigt... eerst veel drinken ( iets zonder kalorietjes) en dan eten, dan eet je idd minder en heb je minder trek van te voren, heb ik geen dure thee voor nodig, maar wie weet hebben de kruiden idd een vetoplossende werking zoals er evenals op de verpakking staat vermeld. ik houd jullie op de hoogte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Owja, over pickwick-thee, als je die echt voor je gezondheid zou willen drinken, niet doen. Pickwickthee bevat looizuur e.d. en das echt heel ongezond. Is hetzelfde goedje als wat ze gebruiken om ouden meubelen te looien (is soort van afbijten). Gewoon als gezelligheidsdrankje is er niets mis mee trouwens hoor. Maar dus niet 2-3 liter op een dag gaan drinken om af te vallen oid. Een bron of waarheidsgarantie kan ik niet geven, maar dit heb ik toen geleerd in de reformwinkel van de eigenaar en de eigenaar was homeopaat en helemaal opgeleid in de reform-sector
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen Coldbrew | 14 | 24-05-2016 20:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26 Balance | 500 | 08-09-2012 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
handige tips om af te vallen..wie??? littlegurl | 8 | 17-03-2004 14:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 |