Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 11:22
corretje
corretje is offline
hallo mensen

ik ben sinds kort smoorverliefd op een meisje geworden, het is echt een heel leuk meisje en is precies als ik, maar een vriend van mij die vind haar ook leuk en nu is tie mij zwart aan het maken bij haar om zelf beter met haar op te kunnen gaan. Het meisje zelf wil nu niet meer met me praten,hebben jullie misschien een tip voor me ofzo want ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet.

de mazzels corretje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 12:27
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
corretje schreef:
maar een vriend van mij die vind haar ook leuk en nu is tie mij zwart aan het maken bij haar
vriend ?
Oud 14-05-2002, 12:53
Southraider
Southraider is offline
mijn "vrienden" doen zoiets niet, ze helpen me zelfs
maargoed ik denk niet dat je er veel aan kan doen. ga er vooral niet op in want dan word de situatie alleen maar erger.
en probeer rustig met haar weer in contact te komen, biedt der tijdens het uitgaan wat drinken aan ofzow.
Oud 14-05-2002, 14:44
happygirl1
happygirl1 is offline
ik zou als ik jou was gewoon proberen met dat meisje in contact weer te komen en gewoon aan der vragen waarom ze niet meer met je wilt praten!
Ik zou alleen geen negatieve dingen over die "vriend" van je gaan zeggen tegen haar ik denk dat je het dan wel op je buik kan schrijven.
Maar een vriend???? sorry ik weet het niet hoor maar lijikt mij dat je zoiets niet doet toch???

succes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 15:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
rare vrienden heb jij.

Maar ik zou gewoon contact met haar zoeken rustig aan en vragen waarom ze niet meer met je wilt praten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 15:53
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
hey, vervelend voor je!! maar ik hoop voor je dat dat meisje slim genoeg is om die jongen niet te geloven!! je maakt zowieso anderen toch niet zwart??? als ze het wel doet is ze jou niet eens waard SUC6 dikke *smak*
Oud 14-05-2002, 22:07
MacArt
MacArt is offline
ik zou me als ik jou was eerst maar eens sterk afvragen wat voor'n vrienden je hebt...
en of zij, als ze zich zo makkelijk zo laat beïnvloeden wel je aandacht waard is.

veel suc6 ermee
grtz
Arthur
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 23:41
Verwijderd
Hetzelfde doen als hij bij jou doet. Inelkaar schoppen. Aangeven bij de politie.

- Wees creatief.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 00:04
MacArt
MacArt is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hetzelfde doen als hij bij jou doet. Inelkaar schoppen. Aangeven bij de politie.

- Wees creatief.
jah, das ook een optie natuurlijk
lucht igg wel op
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:39
porsch
porsch is offline
hoi hoi,

die vriend is dus echt een eikel. dump hem. probeer een keer met het meisje onder vier ogen te praten, dan doet ze wel aardig. vraag aan haar of zij het wel vind kloppen, dat iemand zijn VRIEND slecht maakt. vraag haar of zij dat nou niet stom vind van hem en vergeet vooral niet te zeggen dat je een lieve jongen bent. Je moet ook niet die vriend weer bij haar slecht maken, want dan kan zij je daar weer mee terugpakken. snappie? je moet de kwestie uitleggen, kan ze zelf bepalen wie er slecht is en dat ben jij niet.......die vriend moet je in ieder geval dumpen. ik heb ook slechte ervaringen met een vriendin. dit soort mensen die je slecht maken, moet je zo snel mogelijk dumpen. daar ben je te goed voor.
Oud 16-05-2002, 16:43
Jessica K.
Jessica K. is offline
Vage vriend heb jij...ze zeggen weleens van je vrienden moet je het hebben, maar dit is wel heeel erg abnormaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 16-05-2002, 16:43
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Citaat:
ik zou me als ik jou was eerst maar eens sterk afvragen wat voor'n vrienden je hebt...
en of zij, als ze zich zo makkelijk zo laat beïnvloeden wel je aandacht waard is.
Van sommige 'vrienden' verwacht je dat ook niet, totdat ze idd verliefd worden ja. Ik heb ook zo iemand gekend (het verliep iets anders), maakte me niet zwart, maar deed wel vervelend.
Ik heb die vriendschap verbroken toen, ik was hem zat.
En zij laat zich denk ik niet zo makkelijk beinvloeden als hier gedacht wordt. Ook al maakt iemand een ander nog zo zwart, als ie dat goed kan, komt ie altijd geloofwaardig over, weet zij veel.

Het zal moeilijk zijn met haar in contact te komen. Misschien via die 'vriend'. Iets met zijn drieen doen bijvoorbeeld. Als ie je dan zwart maakt zal ze het wel in de gaten hebben hoop ik voor je.

Veel suc6. En ohja, no matter what, VERBREEK je vriendschap met die klootzak. Iemand die zoiets doet is het niet waard een 'vriend' genoemd te worden.
Oud 16-05-2002, 16:52
apart persoontje
apart persoontje is offline
Met de reactie 'lekkere vrienden heb jij, zeg' schiet hij niks mee op.
Maar eerlijk gezegd weet ik ook niet zo goed wat te doen, ja ik zou die 'vriend' er mee confronteren, maar ja da ben ik....
en leg het da meisje uit
Reageren

Regels voor berichten