Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 19:35
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hail to all you bad Squirrels mating out there,

This is by far the B e s T shredjamtrack Bosch and I recorded so far.

Some very explicit melody stuff, a twist of shred and a few wicked vibes.

Hope you enjoy it!

Green_Counterfeit.mp3

Save as:

http://home.hetnet.nl/~boschwouter/G...ounterfeit.mp3

0:00 - 0:20 Bosch
0:21 - 0:56 Shakeel
0:57 - 1:15 Shakeel & Bosch
1:16 - 1:34 Bosch
1:35 - 1:51 Shakeel
1:52 - 2:31 Bosch

Both of us used Charvel guitars, Rocktron preamps and green plectra.

The backing was homemade with various customized samples and a solid can of Shandy.

Regardz,

~Shakeel and bosch~

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 11:19
Verwijderd
Greetz!

Deze keer ff kort (weinig tijd). Als jamtrack is het redelijk geslaagd. Ik hoor nog hier en daar dat het wat hakkelend (qua opname) en 'zoeken' (qua samenspel) is, maar de een sluit aardig aan op de ander. Wel mis ik een echt 'vraag en antwoord-spel', zo van "I'll take yours and make that a double..!".
Lekkere dissonantie tijdens het samenspel; mijn glazuur is instant met vakantie gegaan en dat is zuur genoeg volgens mij .

Toch een minpuntje en dat geldt helaas voor jou, Shakeel: in vergelijking met Bosch merk je dat jouw spel toch wat minder jazzy is en minder emotie draagt. Volgens mij speel je nog te veel met je hoofd en te weinig met je hart (hier ben ik overigens zzeeerr hypocriet, want dat doe ik zelf ook ).

Verder zou ik nu toch eens een stel echte, volledige, shreddende stukken willen horen, met kop en staart - ik bedoel: de audience is waiting....

Laterzzzz.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:40
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hey king alluman thanks voor je reply !

Ik ben het er zeker weten met je eens dat mijn spel minder (jazzy) is dan dat van Bosch. Die gast is the master en zijn spel is onevenaardbaar Maarja hij speelt ook 8,5 jaar langer Ik moet nog veel werken aan men feel, techniek, phrasing etc. en daar ben ik ook druk mee bezig.

Je hebt overigens groot gelijk dat ik meer met men hoofd speel ipv men hart maar op sommige stukken niet daar kwam het echt opeens floep eruit

Echte shrednrs hehe ik ben bezig maar voorlopig komt er nog niet echt iets uit

Adios,

Shak
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:43
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Ohja je hebt overigens toen je op vakantie was een andere prachtige jam moeten missen

Voor jou nog een keer dan

----------------------------------------------------------------------------------

Dear Fazants,

History, conceived as pure knowledge, once it becomes sovereign, would be a kind of conclusion to living and a final reckoning for humanity. fazants, in all their multiplicity typically identical, are a motionless picture of immutable values and eternally similar meaning.

Thus Bosch and I recorded Fazant_Savant.mp3

This natural flavoured beef contains some support of Chambers and Groovemaster Wooten!

Save as:

Fazant_Savant.mp3

Both of us used and abused Charvel guitars and some wild chameleon's

Adios (OO)

~ Shakeel and Bosch ~

and remember:

Grab yourself a can of pork soda You'll be feeling just fine! Ain't nothin' quite like sittin' 'round the house Swillin' down them Cans of swine
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 25-07-2004 @ 12:43 :
Ohja je hebt overigens toen je op vakantie was een andere prachtige jam moeten missen

Voor jou nog een keer dan [...]
THnx!

'T blijft overigens een beetje raar om mensen te beoordelen die beter gitaarspelen van ikzelf. Ik voel me bijna verplicht om lessen te gaan nemen...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:07
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
haha nee joh juist kritiek van mensen die niet '' shredden '' is tof. Shredders die een andere shredder comments geven die zeggen meestal dingen als '' wow coole sweep tap lick '' of iets dergeijks
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 25-07-2004 @ 18:07 :
haha nee joh juist kritiek van mensen die niet '' shredden '' is tof. Shredders die een andere shredder comments geven die zeggen meestal dingen als '' wow coole sweep tap lick '' of iets dergeijks

Ach, ik heb wel weer cultuurwetenschappen gestudeerd, wat je waarschijnlijk idd een ander perspectief geeft. Ik vind het iig leuk om te doen. Treden jullie overigens ook op?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:58
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
alluman schreef op 25-07-2004 @ 21:43 :

Ach, ik heb wel weer cultuurwetenschappen gestudeerd, wat je waarschijnlijk idd een ander perspectief geeft. Ik vind het iig leuk om te doen. Treden jullie overigens ook op?
hehe tof

Optredens doen we helaas niet, we hebben elkaar namelijk nog nooit in real life ontmoet. We sturen een backing track naar elkaar via msn, spelen dan allebei de stukken in en sturen het volgens weer naar elkaar en maken er dan een geheel van.

Ik denk wel dat ik in de toekomst optredens met men band zal hebben, maar we moeten eerst nog wat meer oefenen en shit afmaken, maarja het is nu vakantieperiode he
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 25-07-2004 @ 21:58 :
[...]Optredens doen we helaas niet, we hebben elkaar namelijk nog nooit in real life ontmoet. We sturen een backing track naar elkaar via msn, spelen dan allebei de stukken in en sturen het volgens weer naar elkaar en maken er dan een geheel van.[...]
Ah, zo'n vermoeden had ik al, vanwege het haktak-karakter van de opnames (no offence).

Als jullie ooit optreden, stuur me maar een mail (of pm), want dat zou ik wel eens in het echt willen zien - als je dat niet erg vindt natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:21
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
alluman schreef op 25-07-2004 @ 22:46 :
Ah, zo'n vermoeden had ik al, vanwege het haktak-karakter van de opnames (no offence).

Als jullie ooit optreden, stuur me maar een mail (of pm), want dat zou ik wel eens in het echt willen zien - als je dat niet erg vindt natuurlijk...

hehe tuurlijk vind ik dat niet erg, dat is juist cool man Als het zover is laat ik het je weten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 26-07-2004 @ 00:21 :
hehe tuurlijk vind ik dat niet erg, dat is juist cool man Als het zover is laat ik het je weten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 16:44
p-chez
p-chez is offline
Klinkt goed. Netjes

Jammer dat 't niet real life samen gespeeld is. Maar ondanks dat, klinkt 't gewoon wel funky.

Ik kan overigens geen kritiek geven op 't gitaarspel zelf, 't is voor mij alweer iets van 3 á 4 jaar geleden dat ik gitaar heb gespeeld
Oud 26-07-2004, 18:17
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hey P-chez thanks voor het luisteren

En pak je gitaar weer op man het is té cool
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 23:49
p-chez
p-chez is offline
Dat zeggen idd meer mensen tegen me.

Maybe one day...
Oud 27-07-2004, 00:06
JohnnyF.
JohnnyF. is offline
ik heb er geen verstand van maar het klinkt echt lekker
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:00
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hey JohnnyF spanks a lot
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:07
Verwijderd
klinkt wel gaaf, doet me ook een betje denken aan Liquid Tension Experiment.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 23:58
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
wow veel reacties dit keer, is the guitar gettin' a hot item again ?

@synthetichatred tering een vergelijking met LTE dat zie ik als een groooooot groot compliment, thanks
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 28-07-2004 @ 00:58 :
wow veel reacties dit keer, is the guitar gettin' a hot item again
Damn hot!

Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 12:09
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Juistem das een Fender die horen te branden.

Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 28-07-2004 @ 13:09 :
Juistem das een Fender die horen te branden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 10:29
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
klinkt zeker niet slecht. Net als al gezegd werd; doet me denken aan Liquid Tension Experiment, en da's een goeie zaak.
Oud 29-07-2004, 12:29
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Hell yeah this topic is staying alive !

Thanks dude, btw er komt a.s. zondag een nieuwe jam aan. ( een echte song komt ook nog wel een keer maar neem ik meer tijd voor )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten