![]() |
|
![]() |
Hail to all you bad Squirrels mating out there,
This is by far the B e s T shredjamtrack Bosch and I recorded so far. Some very explicit melody stuff, a twist of shred and a few wicked vibes. Hope you enjoy it! Green_Counterfeit.mp3 Save as: http://home.hetnet.nl/~boschwouter/G...ounterfeit.mp3 0:00 - 0:20 Bosch 0:21 - 0:56 Shakeel 0:57 - 1:15 Shakeel & Bosch 1:16 - 1:34 Bosch 1:35 - 1:51 Shakeel 1:52 - 2:31 Bosch Both of us used Charvel guitars, Rocktron preamps and green plectra. The backing was homemade with various customized samples and a solid can of Shandy. Regardz, ~Shakeel and bosch~ ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ohja je hebt overigens toen je op vakantie was een andere prachtige jam moeten missen
![]() Voor jou nog een keer dan ![]() ---------------------------------------------------------------------------------- Dear Fazants, History, conceived as pure knowledge, once it becomes sovereign, would be a kind of conclusion to living and a final reckoning for humanity. fazants, in all their multiplicity typically identical, are a motionless picture of immutable values and eternally similar meaning. Thus Bosch and I recorded Fazant_Savant.mp3 This natural flavoured beef contains some support of Chambers and Groovemaster Wooten! Save as: Fazant_Savant.mp3 Both of us used and abused Charvel guitars and some wild chameleon's Adios (OO) ~ Shakeel and Bosch ~ ![]() and remember: Grab yourself a can of pork soda You'll be feeling just fine! Ain't nothin' quite like sittin' 'round the house Swillin' down them Cans of swine |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'T blijft overigens een beetje raar om mensen te beoordelen die beter gitaarspelen van ikzelf. Ik voel me bijna verplicht om lessen te gaan nemen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik heb wel weer cultuurwetenschappen gestudeerd, wat je waarschijnlijk idd een ander perspectief geeft. Ik vind het iig leuk om te doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Optredens doen we helaas niet, we hebben elkaar namelijk nog nooit in real life ontmoet. We sturen een backing track naar elkaar via msn, spelen dan allebei de stukken in en sturen het volgens weer naar elkaar en maken er dan een geheel van. Ik denk wel dat ik in de toekomst optredens met men band zal hebben, maar we moeten eerst nog wat meer oefenen en shit afmaken, maarja het is nu vakantieperiode he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jullie ooit optreden, stuur me maar een mail (of pm), want dat zou ik wel eens in het echt willen zien - als je dat niet erg vindt natuurlijk... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hehe tuurlijk vind ik dat niet erg, dat is juist cool man ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |