Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 13:14
Pukeboy
Pukeboy is offline
Hey,
Ik ben op zoek naar een site waar alles ivm integralen goed wordt uitgelegt aangezien niet alles in mijn cursus voldoende wordt uitgelegt. Ik heb reeds via www.google.com gezocht maar niets goed gevonden. Kunnen jullie me helpen?
Thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 18:40
Pukeboy
Pukeboy is offline
Niemand?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 01:03
cmoi
cmoi is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:
Niemand?
denk dat je op exacte vakken meer kans hebt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 13:00
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
cmoi schreef:
denk dat je op exacte vakken meer kans hebt
Kan iemand deze dan verplaatsen? Thx!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:27
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:

Kan iemand deze dan verplaatsen? Thx!
zat er al aan te denken ja...

V&A => ExV
Oud 15-05-2002, 17:58
mathfreak
mathfreak is offline
Kijk maar eens op http://wiskunde.pagina.nl/
Oud 15-05-2002, 18:28
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Kijk maar eens op http://wiskunde.pagina.nl/
Daar heb ik al gekeken. Het enige wat ik vond over integralen was een site om online integralen te berekenen. Dit heb ik niet nodig, 'k heb enkel een site nodig die me op een goeie manier het bijvoorbeeld partieel integreren van een onbepaalde integraal uitlegd.
Alvast bedankt voor de moeite!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 19:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:

Daar heb ik al gekeken. Het enige wat ik vond over integralen was een site om online integralen te berekenen. Dit heb ik niet nodig, 'k heb enkel een site nodig die me op een goeie manier het bijvoorbeeld partieel integreren van een onbepaalde integraal uitlegd.
Alvast bedankt voor de moeite!
Je hebt niet goed genoeg gekeken. Links op de wiskundepagina kun je naar een aantal wiskundefora zoals Ask Dr. Math toe waar je diverse vragen kunt stellen en antwoorden op vragen kunt vinden. Een andere optie is dat je met mij contact opneemt per e-mail en je vraag/vragen aan mij voorlegt. Ik heb zelf een wiskunde-achtergrond en hou me in het kader van zelfstudie nog steeds met wiskunde bezig, met name analyse en de aanverwante vakgebieden. Mocht je iets voor deze laatste optie voelen, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 17-05-2002, 16:58
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Je hebt niet goed genoeg gekeken. Links op de wiskundepagina kun je naar een aantal wiskundefora zoals Ask Dr. Math toe waar je diverse vragen kunt stellen en antwoorden op vragen kunt vinden. Een andere optie is dat je met mij contact opneemt per e-mail en je vraag/vragen aan mij voorlegt. Ik heb zelf een wiskunde-achtergrond en hou me in het kader van zelfstudie nog steeds met wiskunde bezig, met name analyse en de aanverwante vakgebieden. Mocht je iets voor deze laatste optie voelen, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Heb je toch maar een mailtje gestuurd. Thx!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten