Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 15:48
Jessica K.
Jessica K. is offline
hai allemaal!
Het klinkt misschien raar, maar deze meivakantie heb ik een leive jongen leren kennen en we smsen elke dag en mailen ook elke dag. Binnekort gaan we zelfs een keer naar de bios. We zien elkaar nie elke dag, want j=hij woont in Amersfoort en ik in Utrecht.
Hij zegt steeds dat hij veel aan me denkt en heel veel kusjes geeft hij mij, maar hoe weet je nou of je met iemand verkering hebt? Als ik namlijk verliefd was, werd er meestal verkering gevraagd, maar nu hebben we heel goed contact en vinden elkaar hartstikke leuk, maar we vragen het allebei nie.

Maar goed, kunnen jullie mij effe helpen?
Veel liefs -XXX- JessICA
Oud 14-05-2002, 16:24
mar87
mar87 is offline
'k vind dat hij of jij eerst verkering moet vragen vóór je écht verkering hebt. anders had mijn vriendin ook al lang verkering, want die smst ook altijd en dat gedoe maar dat is ook nog nooit verkering, maar goed, 'k vind gewoon dat je verkering hebt als 't gevraagd is. eerder niet.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:34
Verwijderd
hihi.. ik ben dat verkering vragen echt al voor bij.. heb ut zoiezo niet 'gevraagd' bij muh vriend of mn exen. Het was gewoon zo, ja we zoenden, hadden sex, zagen elkaar elk weekend.. maar als je dat allemaal niet doet is het moeilijk te zeggen denk ik, na een tijdje vraag je dat gwoon niet meer, op een bepaalde leeftijd, ik noem het zoiezo ook niet zo. ik heb geen verkering maar een relatie. Ik kan je dus owk niet echt helpen denk ik..

je kan het vragen natuurlijk, niet wil je verkering, maar hebben we verkering?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:58
DarkCat
DarkCat is offline
Toen ik de vraag las had ik zoiets van: moehoehahaha

Verkering vráág je niet, verkering kríjg je. Het groeit meestal vanzelf, zonder afspraken. Als je niet precies weet hoe het zit, vraag dan gewoon aan hem wat hij erover denkt. "Wat hebben wij nu precies?" is een veel gestelde vraag. Als hij dat ook niet precies weet, geniet dan gewoon van jullie samenzijn

Cat
Oud 14-05-2002, 17:29
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
wat een bullshit van dat *vraag je tegenwoordig toch niet*
misschien is t ouderwets of kinderachtig maar ik heb t liever gewoon duidelijk (dan krijg je dit soort situaties ook niet.)
ik ken verhalen van dat iemand elke week met iemand was veel sex enzo alles leek erop en toen kreeg die ander in ene een vriendin ...sja en dat soort situaties vermijd ik liever.

wat is dr nou eigenlijk zo raar aan hier duidelijkheid in te willen en t dus ook te vragen ?
Oud 14-05-2002, 17:44
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
hmm.. je kan gewoon vragen of jullie nou verkering hebben of nie.. gewoon voor de duidelijkheid kan dat een heleboel twijfels wegnemen...

Met mij en mn vriend is het heel geleidelijk aan gegaan.. nu achteraf zeggen we dat we nu ongeveer 3 maanden hebben.. maar weet het pas een maand echt zeker ofzow..
Toen ik hem langzaam aan mn vriend begon te noemen.. en we gesprekken hadden over dat we elkaar gewoon leuk vinden, en verliefd op elkaar waren.. nou ja, dan ga je daar wel gewoon vanuit... dat het je vriend is

Kus
Oud 14-05-2002, 17:56
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
hmm.. je kan gewoon vragen of jullie nou verkering hebben of nie.. gewoon voor de duidelijkheid kan dat een heleboel twijfels wegnemen...

Met mij en mn vriend is het heel geleidelijk aan gegaan.. nu achteraf zeggen we dat we nu ongeveer 3 maanden hebben.. maar weet het pas een maand echt zeker ofzow..
Toen ik hem langzaam aan mn vriend begon te noemen.. en we gesprekken hadden over dat we elkaar gewoon leuk vinden, en verliefd op elkaar waren.. nou ja, dan ga je daar wel gewoon vanuit... dat het je vriend is

Kus
THANKS VOOR JE ANTWOORD!!!!!!!!
VEEL LIEFS -xxx- JESSICA
Oud 14-05-2002, 18:05
Verwijderd
What's with all the *rolleyes* ??????????

Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 18:07
phoebe4000
phoebe4000 is offline
wij wisten in het begin ook niet of wij nou werkelijk wat hadden of niet, we waren samen naar de bios geweest enzo en we deden wel meer dingen samen, hij stuurde mij ook altijd hele lieve berichtjes en zo...
na een maand vroeg hij aan mij of wij nou wat hadden of niet.... we wisten het allebei niet... toen hebben we maar een datum afgesproken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten