Advertentie | |
|
![]() |
|
ja, misschien noemen ze het op andere scholen anders, maar dossiertoetsen zijn gewoon de toetsen die meetellen voor je examen.
voor ma1 hebben wij bijvoorbeeld 4 dossiertoetsen van 20% en 1 PO van 20%. Samen is dat je examencijfer. Die neem je dus ook mee naar het volgende jaar, mocht het een vak betreffen dat je meerdere jaren hebt. Of soms is het, zoals inderdaad eerder gezegd, zo dat je de ene helft dossier hebt en de andere helft Centraal Examen. Maar ik heb bijvoorbeeld voor literatuur maar 2 toetsen per jaar, met elk weging 50. Het is dus geen dossier, dus niet wettelijk bepaald, maar staat er niet ergens ofzo dat het tot een maximum mag gaan? En voor dossiertoetsen vind ik eigenlijk gemiddeld 20 of 30% ook wel veel... ![]()
||
![]() |
Citaat:
tellen bij jullie trouwens alle toetsen die jullie maken mee voor het examen? (dus maken jullie alleen maar dossiertoetsen?) dat mag geloof ik wettelijk niet, maar bij mij op school is dat wel zo. ik vind het op zich wel goed, zo heb je niet zoveel toetsen die echt gigantisch zwaar tellen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zelfstandig wonen op je 16e-17e? Yokuh | 24 | 13-03-2015 18:23 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? #98762 Sjoerd | 500 | 23-03-2005 15:42 | |