Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2004, 23:39
CrazY G
CrazY G is offline
Ok het zit zo ik moest 2 weken geleden een mailtje versturen naar mij leraar, maar dat heb ik dus niet gedaan. Nu zit ik dus met een probleem
Nu dacht ik eraan om te beweren dat ik dat mailtje wel heb gestuurd en dat hij hem over het hoofd heeft gezien ofzo.
Daarom heb ik iets nodig om de datum van ontvangst op de een of andere manier te kunnen veranderen.

Is dat mogelijk, of checkt outlook gewoon de datum en tijd van de lokale pc waar het mailtje binnenkomt? nee toch?

Dus ik dacht eraan om nu het mailtje te versturen en hem de datum van 2 weken gelden mee te geven, zo lijkt het alsof ik hem dan heb gestuurd.

ik stuur het mailtje trouwens vanuit outlook en het mailtje wordt ook weer ontvangen met outlook.
Oud 29-07-2004, 06:19
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 29-07-2004 @ 00:39 :
Ok het zit zo ik moest 2 weken geleden een mailtje versturen naar mij leraar, maar dat heb ik dus niet gedaan. Nu zit ik dus met een probleem
Nu dacht ik eraan om te beweren dat ik dat mailtje wel heb gestuurd en dat hij hem over het hoofd heeft gezien ofzo.
Daarom heb ik iets nodig om de datum van ontvangst op de een of andere manier te kunnen veranderen.

Is dat mogelijk, of checkt outlook gewoon de datum en tijd van de lokale pc waar het mailtje binnenkomt? nee toch?

Dus ik dacht eraan om nu het mailtje te versturen en hem de datum van 2 weken gelden mee te geven, zo lijkt het alsof ik hem dan heb gestuurd.

ik stuur het mailtje trouwens vanuit outlook en het mailtje wordt ook weer ontvangen met outlook.
Je kan beter zeggen dat je hem gestuurd hebt maar dat ie niet aangekomen is, en dat je hem dus opnieuw moet sturen, dan dat je de datum verandert, wat bij mijn weten niet kan. Misschien kun je jouw datum veranderen naar 2 weken terug, dan verzenden. Dan staat er misschien bij de leraar dat ie op jouw datum van je pc verzonden is, maar op de leraar gewoon ontvangen op zijn datum + tijd. Maar een mailtje met 2 weken vertraging is erg sterk. Gewoon zeggen dat je hem verstuurd had en dat ie niet is aangekomen, vervolgens gewwoon opnieuw sturen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 09:12
Chimera
Chimera is offline
Veel mailservers accepteren geen mailtjes met een datum in het verleden, of veranderen deze in de huidige datum.

Bovendien is het gewoon frauderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten