Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2004, 12:19
skaapie
skaapie is offline
hoi allemaal.

vorige week is mijn relatie van 2 jaar en 3 maanden kapot gegaan.
mijn vriend heeft het uit gemaakt omdat hij niet meer van mij hield, en liever gewoon vrienden wou blijven.
we zitten in de zelfde vriendengroep.
maar nou kreeg ik laatst te horen dat ik over ongeveer een maand uit de vrienden groep wordt gegooit, want ik heb geen verkering meer met die jongen en dan hoor je er niet meer bij (snappen jullie?)
zelfs mijn ex praat nu niet meer tegen me, als we in het cafe zitten en zit bij hem in de buurt, gaat hij ergens anders zitten.
ik voel me hier behoorlijk klote onder.
mijn neefje zit ook in die vrienden groep, en hij zegt dat ik er helemaal niet uit gegooit wordt en als het wel zo is dat hij er wat aan ging doen samen met nog wat anderen.
sorry, dit moest er even uit. kan er met niemand anders over praten, "want niemand heeft tijd voor me"

xxx skaap
Oud 31-07-2004, 12:35
ZerO
ZerO is offline
Dit gaat toch nergens over.
Je wordt er uitgegooid omdat je die gast niet meer neukt, kom op zeg dat zijn echt geen vrienden te noemen
Ik zou gewoon niet meer met ze omgaan, bovendien moet je telkens je ex zien en dat lijkt me ook niet bepaald fijn.

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:41
Verwijderd
Je kunt niet uit een vriendengroep gegooid worden. Je kunt wel uit een groep gegooid worden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:52
Hagel
Hagel is offline
als het op die manier gaat zijn het niet echt vrienden he.. dan zou ik toch maar eens op zoek gaan naar echte vrienden.
Oud 31-07-2004, 12:56
Nannel
Nannel is offline
Ik zou inderdaad eens gaan nadenken over wat voor jou de betekenis van vrienden zijn is..

Bovendien is het belachelijk dat die vrienden je nu niet meer 'willen' omdat het uit is met je ex, dan waren het dus zijn vrienden
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:59
Sithan
Sithan is offline
Ik geloof niet dat het onder mijn idee van vriendengroep valt, dat men je eruit kan lazeren...of heeft een vriendengroep ook een autonoom bestuur tegenwoordig
Oud 31-07-2004, 13:01
troep
troep is offline
heeft die vrienden groep dan ook een eigen wetboek en een commitee dat beslissingen maakt dan ofzo ?

het is waar dat als het meer zijn vrienden zijn dat je ook niet op zoveel hoeft te rekenen hoe kut t ook is... thats the way it goes. maar als hun jou ook los van hem als vriend(in) zien dan lijkt me dat niet logisch dat dat gebeurt ?

sowieso kan je beter in een relatie een beetje allebei je eigen dingen houden... inclusief vrienden, voor hem had je ook wel vrienden toch ?
Oud 31-07-2004, 13:01
zarf
zarf is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-07-2004 @ 13:41 :
Je kunt niet uit een vriendengroep gegooid worden. Je kunt wel uit een groep gegooid worden.
mee eens
als 't echte vrienden zijn gooien ze je niet uit de groep
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:02
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
naja ik zal het maar afwachten en je merkt het wel als ze je niet meer willen, dan weet je pas wie je echte vrienden zijn
Oud 31-07-2004, 13:50
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-07-2004 @ 13:41 :
idd. dat slaat gewoon nergens op, die vrienden van jou. als ze je daarom er uit gooien, wilde ze al altijd van je af . stap er gewoon zelf uit en laat je niet op je kop zitten!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:55
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 31-07-2004 @ 14:02 :
naja ik zal het maar afwachten en je merkt het wel als ze je niet meer willen, dan weet je pas wie je echte vrienden zijn
Precies.. lekkere vrienden danals ik dit zo lees. Slaat eigenlijk nergens op waarom je ex nu zo doet...
Oud 31-07-2004, 15:04
Nyawa
Dit slaat helemaal nergens op. Ik zou gewoon zelf uit die vriendengroep stappen. Zulke mensen verdienen het in mijn ogen niet om vrienden te zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 15:44
Qimm
Qimm is offline
wat een triest zootje, ik zou uit mezelf wel weg gaan (vóórdat ze me eruit zouden gooien, daar wil ik niet bij horen)
Oud 31-07-2004, 15:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Van wie heb je dan te horen gekregen dat je uit de groep zal worden gegooit? Als het van je ex is, kun je het beter niet aannemen.

Je neef zegt dat er niks van waar is. Ik zou het gewoon even afwachten of er eens met je vrienden over praten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 15:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb nog nooit zoiets vreemds gehoord over een vriendengroep. Kan je daar uitgegooid worden?
*Dus ze willen geen vrienden meer met je zijn? Geen echte vrienden dus...*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:29
Dzjes
Dzjes is offline
Klinkt wel vreemd,
nouja, in elk geval toch eens kijken wie je echte vrienden zijn in dat groepje,..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:47
Verwijderd
Lekkere vrienden heb je dan.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 22:59
Charlottetje
Charlottetje is offline
je kunt toch niet zomaar uit een vriendengroep gegooid worden?
ik bedoel, dat is toch niet iets dat je beslist en al helemaal niet waar je een tijd aan verbind, dat is toch gewoon iets dan dan gewoon zo loopt, dus dat je voor hetzelfde geld gewoon in de vriendengroep blijft en theoretisch gezien zelfs de band met de rest sterker kan worden....

beetje grappig allemaal....
Oud 01-08-2004, 18:08
filia dei
filia dei is offline
Als je ex het zegt moet je je er niets van aantrekken.

Ik heb iets soort gelijks meegemaakt. Me ex en ik hoorde ook bij het zelfde vriendengroepje. En dat het pas uitwas maakte hij me steeds duidelijk dat hij liever had dat ik oprot. Maar toen ik het een keer zonder me ex erbij met die andere er over gehad heb. Dus gezegt had zo is de situatie als jullie ook liever willen dat ik ophoepel.... (me ex vertelde namelijk dat dat wel zij mij ook niet zo mochten) Maar zij zeiden dat dat helemaal niet waar was en dat me ex gewoon liep te kloten.

En ik ben blij dat het zo gegaan is. Ik ben nou met die anderen nog steeds hele goede vrienden. En ze houden er ook rekening mee. Zorgen expres dat ik en me ex niet teveel met elkaar te maken hebben.
Tjah, me ex zegt nu nog steeds welleens dat ze me allemaal haaten en liever hebben dat ik oprot maar dat is écht niet waar als ik het aan hen zelf vraag. Ik denk dat ie gewoon jaloers is of bang is dat ik zijn vrienden afpik ofzo (is trouwens helemaal niet waar! want ze zijn met hem net zo close nog)
Oud 01-08-2004, 18:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
skaapie schreef op 31-07-2004 @ 13:19 :
.
maar nou kreeg ik laatst te horen dat ik over ongeveer een maand uit de vrienden groep wordt gegooit, want ik heb geen verkering meer met die jongen en dan hoor je er niet meer bij (snappen jullie?)
Ehehehm...
Nee niet echt.
Oud 06-08-2004, 19:37
Lunaaaaa
Lunaaaaa is offline
Citaat:
skaapie schreef op 31-07-2004 @ 13:19 :

mijn vriend heeft het uit gemaakt
Als hij het heeft uitgemaakt zou hij in principe uit de vriendengroep gegooid moeten worden.
Als ze dan toch zo'n systeem hebben, dat ze het dan logisch houden..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:46
-Melody-
-Melody- is offline
Dit klinkt echt als een gangstergroep, als een bende ofzo
Ik heb een vriendengroep, maar uh!? ik word er niet uitgegooid.. dit klinkt echt te belachelijk.. pff..
Oud 06-08-2004, 21:25
Shitonya
Shitonya is offline
Zucht, begin een dagboek ofzo, wat wil je nou met dit topic bereiken?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:03
skaapie
skaapie is offline
met deze topic wil ik niet veel bereiken, ik moest het gewoon even kwijt.
ik heb het er met mijn ex over gehad. hij zei dat we gewoon vrienden zouden blijven en hij zou op zijn gedrag letten.
ik wordt niet meer uit de vrienden groep gegooit. er is er nog 1 die mij er uit wil hebben maar die is gewoon jaloers dat de rest meer met mij praat dan met haar. het is dus al weer op gelost.
bedankt voor jullie reacties.
xxx skaapie
Reageren

Regels voor berichten