Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder is 8192/1024 natuurlijk gewoon _lekker_ Je hebt dan theoretisch een downloadsnelheid per persoon van tussen de 250 en 300 KB/sec en 1024 KB upload is natuurlijk voor online gamen ook meer dan voldoende (ik kan hier perfect met twee man online spelen op een 416 KB up lijntje). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarvoor bestaan programma's die de algehele internet upload beperken en niet maar één proggie. edit: met z'n 3'en is tiscali echt niets. In je eentje ga je al vijf keer over de datalimiet als je af en toe wat download. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind mij eens een abo van onder de 25 euro zonder bijkomende modem/aansluitkosten, ook voor drie personen? Ik had Wanadoo direct als enige optie gevonden namelijk, maar er moet toch nog wel meer zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
op speedlinq.nl bieden ze 4096/1024 aan voor €45, dat lijkt me een hele redelijke prijs, ik ken alleen niemand die hier ervaring mee heeft, en hier op s.com heeft ook niemand dat, iig, niemand reageerde op mijn topic met de vraag of ze daar ervaring mee hadden
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik heb nog eens gekeken, maar bij Speedling staat eigenlijk dat er een fair use limiet is, dus niet een bepaalde datalimiet, alleen de normale tiscali abonnementen hebben dat... dus das opzich nog wel ok! denk dat dat em wel wordt...
maarehm... dan had ik nog wat, wat voor snelheid zal ik nodig hebben? 2048/1024 of is dat nog te snel? of moet ik sneller?
|
![]() |
|
Hebben ze een harde datalimiet? Ze zullen je altijd eerst waarschuwing in ieder geval.
XS4All heeft een FUP, gelukkig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Trouwens een tiscali abbo heeft idd een datalimiet, de oude nog niet, wij blij ![]() Maar het netwerk is gewoon goed, en behalve de datalimiet is alles van het abbonnement ook gewoon goed, hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://blogger.xs4all.nl ![]() |
![]() |
|
hmmm, tjah... ik heb het gevoel dat niet alles wat over de Tiscali server loopt een download limiet heeft, dus dat scheelt weer... via breedbandshop lijkt het wel in orde!
maar voor 3 personen, moet ik dan de 2048/1024 abo hebben (soryr voor het veelvuldig vragen, maar ik moet het gewoon weten!) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is dan 2 tot 4 mbit, ligt eraan hoe ver je van de centrale bent... Maar aangezien ej echt goedkoop wilt zou ik voor 2mnit gaan |
![]() |
||
Citaat:
en anders kan je via de universiteit (als je dat gaat volgen) via de campus een snelle verbinding krijgen meen ik mij te herinneren. en emule is voor noobs ![]()
||
Citaat:
Een hub beginnend met surfnet.blabla zorgt voor grote tonnen dataverkeer extra over de snelle lijnen.. woeeeeiii ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
ADSL Rotterdam Chilli Dude | 17 | 29-01-2007 13:48 | |
Software & Hardware |
[Planet internet ADSL], boos op hansolo | 13 | 28-10-2004 19:04 | |
Software & Hardware |
ADSL of cable broadband premium sanderrr | 41 | 12-05-2003 17:11 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
Geen ADSL / kabel beschikbaar, wat zijn de beste alternatieven >> draadloos internet? Orion16 | 10 | 04-01-2003 14:56 | |
Software & Hardware |
ADSL speed overal anders??? D@mien | 57 | 30-01-2002 18:54 |