Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 20:13
Rosie
Rosie is offline
Nouja.. probleem..
Kijk dilemma.. Ik ben net begonnen met de pil vorige week vrijdag. Neem hem sochtends in. Ik was donderdag avond ongesteld geworden maar ik nam hem de volgende dag pas in..
Niks mis mee maar dan schijnt ie 7 dagen onbetrouwbaar te zijn. Maar er zat een hele korte tijd tussen dus.. maar goed ik heb dus een week daarna op zondag sex gehad.. Zonder condoom.
Zou er een grote kans zijn dat ik zwanger kan geraakt ben of is ie dan wel gewoon betrouwbaar.

Help mij!

xuzziez Rosie
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:47
Verwijderd
ik weet wel dat je hem meteen als je ongesteld bent moet innemen en dat het niet helpt als je een dag later doet. ik zou een keer ongesteld worden er na toen de pil de volgende dag in en het hielp helmaal niets..
als ik jou was zou ik het eens testen want de kans zit er natuurlijk wel in
Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:58
Rosie
Rosie is offline
Maar er zaten wel meer dan 7 dagen tussen...
En tis toch zo dat het slijmvlies zo word gemaakt dat een eicel zich niet kan nestelen??
Nouja.. ik zal het wel zien maar ben even benieuwd naar jullie reacties..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:11
Verwijderd
Als t zo is dat er 7 dagen tussen moet zitten en je hebt het gedaan dna is het denk ik wel in orde
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 22:21
Verwijderd
de kans is heel klein dat je zwanger bent aangezien je hem gewoon goed hebt gebruikt en pas na 7 dagen gemeenschap (wow mooi woord) hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:10
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Nouja.. probleem..
Kijk dilemma.. Ik ben net begonnen met de pil vorige week vrijdag. Neem hem sochtends in. Ik was donderdag avond ongesteld geworden maar ik nam hem de volgende dag pas in..
Niks mis mee maar dan schijnt ie 7 dagen onbetrouwbaar te zijn. Maar er zat een hele korte tijd tussen dus.. maar goed ik heb dus een week daarna op zondag sex gehad.. Zonder condoom.
Zou er een grote kans zijn dat ik zwanger kan geraakt ben of is ie dan wel gewoon betrouwbaar.

Help mij!

xuzziez Rosie
ik durf t niet te zeggen in jouw geval want je bent er net mee begonnen ik denk dta het dan anders is dan wanneer je de pil al lang slikt...ik heb dit namelijk heel vaak meegemaakt en ben nooit zwanger geweest...maar als ik jou was zou ik ff aan de dokter vragen hoe t psies zit! suc6!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten