Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En zielig? ach ze hebben het nu zo goed voor elkaar dat ze in een hotel wonen, en dat volgens mijn zusje, die ik net aan de telefoon had, emile ratelband een huis voor ze gaat kopen en een bedrijfje voor ze opzet, om zo nederland te laten zien dat ze wel kunnen werken enzo
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ze zijn nu dus al bij de makelaar geweest, en zullen eerdaags een woning hebben, betaalt door emile ratelband. Dan vraag je je toch af wat wij verkeerd doen ![]()
||
Citaat:
Het is inderdaad schandalig, alleen omdat ze op 1 of andere manier in het nieuws hebben weten te komen gaat die Ratelband opeens als weldoener optreden... en what about die 470 andere gezinnen in Amsterdam alleen al die ook hun huis uit zijn gezet (vaak ook wegens asociaal gedrag)? Wat een lul die Ratelband, hij kan ze beter een cursus sociale vaardigheden aanbieden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
we brengen wel geld naar agfrika, terwijl er gewoon armoe blijft. maar de mensen uit onze eigen maatschappij helpen we niet.!! dit vind ik niet eerlijk. en daarom ben ik blij voor de tokkie's dat emiel ratelband deze mensen helpt om het normale leven weer op te pakken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb 1x een stukje van de tokkies gekeken, vreselijk gewoon. Zowieso dat mensen zo leven, maar ook dat mensen dit leuk vinden om te kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind zo veel niet eerlijk. ik vind het niet eerlijk dat door die aandacht die aan ze besteed wordt de vooroordelen over mensen met een uitkering nog groter en nog eens extra bevestigd worden, terwijl er ook zo veel mensen met een uitkering zijn die er wél wat aan hun situatie doen, die wél een baan zoeken, die zich wél proberen aan te passen aan de zogenaamd 'sociale' maatschappij. en emile ratelband, kom op, die man doet dat echt niet om mensen te helpen hoor. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als mensen in een heel eigen wereldje leven en daardoor ook niet in staat zijn/willen meewerken, dan houdt het voor een groot deel al op. |
![]() |
|
Je kan de afleveringen die al op TV zijn geweest natuurlijk ook nog een keer op internet bekijken.
>hiero< |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Weer een FB-vriendje minder vanwege Zwarte Piet Verwijderd | 21 | 26-09-2015 06:00 | |
De Kantine |
Waarom mag je niet zeggen van jezelf dat je intelligent bent? Cherry Springs | 97 | 06-03-2006 11:49 | |
Lifestyle |
Hoe hip is jouw familie? Augustus | 74 | 03-03-2005 12:01 | |
Films, TV & Radio |
Tokkies ~Hadiya~ | 65 | 28-12-2004 19:52 | |
Lifestyle |
Beschrijf je familie Pan Am | 78 | 01-09-2004 16:25 | |
Films, TV & Radio |
vanavond 21:00 DE TOKKIES Jezus_Christus | 41 | 17-05-2004 19:57 |