Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ze zijn als ander ras gechipt hoorde ik net, dus heeft de overheid geen poot om op te staan ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de hele dag in een kennel is heel iets anders dan gewoon bij iemand in huis en een muilkorf om op straat en in een park. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mss moet je een speciaal huis voor ze maken ofzo ![]() en de fout ligt idd bij de fokkers. daarom moet dat strenger verboden worden, voor mij part zetten ze er de doodstraf op ![]() ![]() volgens mij kan het niet beter ![]() ach ja ![]() |
![]() |
|
ik ben het voor een deel met jullie eens.
idd de fokkers maken een hele grote fout om mensen op deze manier op te lichten. mensen kopen bij de fokker een een of ander kruisings product van deze rassen (de staffords enzo.) en vervolgens hebben ze de kans om hun hond kwijt te raken. maar aan de andere kant een hond word niet zomaar aggresief geboren. de meeste honden worden aggresief gemaakt door de eigenaar. ten tweede, de mensen weten 9 van de 10 keer dat het geen goede fokker is en dus een hond zonder stamboom en dus een pitbul (alleen de rassen die op de ''zwarte'' lijst staan (onderanderen de staffords)) als je dat dan weet koop je daar geen hond in mijn beleving. als je wilt weten welke honden er op die lijst staan van pitbullen moet je glovens mij kijken op: www.raadvanbeheer.nl MAAR niet elke fokker in belgie is een broodfokker (fokker die voor het geld fokt en alle rassen kruist) er bestaan in belgie ook goeie fokkers.
||
![]() |
Citaat:
![]() waarom wil je een pit? vanwege zn karakter of omdat het stoer is om met een pit over straat te gaan? |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb nog nooi hier in de buurt pitbulls met muilkorf zien lopen, en er lopen er hierveel van dat sorrt honden. en iedereen zegt dat de pitbulls en soortgelijke, allemaal zo agresief zijn. maar hebben of kennen jullie mensen die een pitbull hebben en die agresief is, of alleen maar van de tv waar je die agresiefe honden ziet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klaaaaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe dan ook, ik ben ook voor een muilkorf, flinke boetes voor de eigenaar als hij/zij zich er niet aan houdt en een spuitje voor de fokkers. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal me worst wezen of een hond raszuiver is of niet, zolang 'ie zich maar niet in me vastbijt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
hond uit italian job Wendy Lynn | 8 | 13-02-2004 10:02 |