Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 15:36
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben op zoek naar een basic schema om een fm radio in elkaar te klutsen.
Basic -->> enkel wat pot metertjes eraan om dingen te kunnen regelen. Geen afleesdingen nodig.

Verder wil ik dat ding dan aan een (mono)versterker koppelen. Dus die dingen moeten dus op elkaar aangesloten kunnen worden. Hierop heb ik enkel een potmetertje nodig om het volume te regelen, een schakelaartje om de versterker aan- en uit te zetten, en iets om een luidspreker op aan te sluiten.

Ik heb me al rotgezocht naar leuke schemaatjes die dit kunnen, maar ik vind niks bruikbaars. Iemand nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 16:11
Chimera
Chimera is offline
http://www.elektuur.nl/

Meer iets voor hardware trouwens
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-08-2004 @ 17:11 :
http://www.elektuur.nl/

Meer iets voor hardware trouwens
Ik zal me daar ook eens gaan suf-zoeken Straks dan, want hunzoekfunctie ligt er blijkbaar even uit.

Ik wilde het eigenlijk gewoon bij electronica plaatsen. Maar blijkbaar zat ik nog even verkeerd.
@moderator: ik start even mijn crosspost, dus haal hem hier maar weg. Dat kan ik blijkbaar niet zelf.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 05-08-2004 @ 18:04 :
Ik zal me daar ook eens gaan suf-zoeken Straks dan, want hunzoekfunctie ligt er blijkbaar even uit.

Ik wilde het eigenlijk gewoon bij electronica plaatsen. Maar blijkbaar zat ik nog even verkeerd.
@moderator: ik start even mijn crosspost, dus haal hem hier maar weg. Dat kan ik blijkbaar niet zelf.
als je snel bent kun je nog ff je eerste post verwijderen, dan is dit topic ook weg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten