Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE]DNMB schreef op 06-08-2004 @ 00:48 :
terwijl ik veeeel beter bij hem pas dan zijn vriendin. Nou ben ik ervan overtuigd dat deze jongen echt voor mij de juiste is/QUOTE] Dit is jouw mening en hoeft dus niet de waarheid te zijn, dus houdt daar rekening mee. Verder is de regel heeft hij/zij een vriend ga voor vriendschap en niet verder. Jij zal het ook niet leuk vinden als je vriend vreemd gaat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vind t ook onverstandig van haar, ze houd zichzelf voor de gek, en ze kwetst zijn vriendin. Die jongen geeft maar complimenten en onzin, want die weet BEST wel dat ze er gevoelig voor is. In hippety hop language heet dat playen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien reageer ik fel, maarja, ik weet hoe t kan voelen deels. Dan zou ik liever hebben dat mijn vriend het verteld, want uiteindelijk moet het ook vanuit hem komen dan. En aan haar heb ik dan geen boodschap, want ik zou ook kwaad op haar zijn. Ik kan niet echt verwoorden waarom ik liever niet zou hebben dat zij t zou vertellen, maar het blijft natuurlijk ook ZIJN verantwoordelijkheid. Deels de hare ja, maar hij is degene die in de relatie zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja, heel lang verhaal eigenlijk, maar uiteindelijk komt het er wel op neer dat ik er achteraf niet boos om ben dat zij degene was die het me heeft verteld... [edit] ik wil eigenlijk maar zeggen dat ik persoonlijk vind dat TS eventueel toch maar eens moet overwegen van de vriendin van dat heerschap op de hoogte te stellen... een relatie met die kerel kan je dan wel vergeten, maar misschien heb je dat meisje dan wel veel leed bespaard... verder zou ik hem ook maar uit m'n hoofd zetten als ik jou was. 't is een bedrieger... means no good... ach ja, 't is mijn mening maar... Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 18:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je bent verliefd en je doet er wat mee... niet jouw schuld dat hij haar bedriegt... ik snap het heel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
nouja, het komt neer op wat jij zegt: hij is verkeerder bezig dan zij, punt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() volg je eigen raad maar op, sukkel |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() een jongen zoeken om te gebruiken dus, om te zien of hij jaloers word. ![]()
||
Citaat:
Blauwe engel??? Get a life! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|