Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 23:48
DvoorA
DvoorA is offline
Dit is mijn probleem in het kort:

Ik ben gek op iemand die een vriendin heeft (maar het ligt bij mij anders dan bij de vorige starter van een topic hierover, vandaar een nieuwe). Hij is verliefd op dat meisje, maar we zijn wel met elkaar naar bed geweest en hij geeft me veel complimentjes. Ook dat het verwarrend is voor hem dat hij me zo 'wow' vindt. Daarna gingen we beiden op vakantie, en nu hebben we het min of meer niet meer over dat andere meisje. Het lijkt vast te liggen dat ik dus pech heb, terwijl ik veeeel beter bij hem pas dan zijn vriendin. Nou ben ik ervan overtuigd dat deze jongen echt voor mij de juiste is, het klikt zo goed en het is altijd zo leuk bij hem, dat ik echt naar een relatie verlang. Nu is mn vraag, wat moet ik doen? Vasthouden aan de liefde die ik voel, met in mn achterhoofd "eens gaat het tussen hun wel uit en dan is het mijn beurt"? Of alles loslaten en me op het ergste voorbereiden?

Ik zou het zelf echt niet meer weten. Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Oud 06-08-2004, 00:25
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
DNMB schreef op 06-08-2004 @ 00:48 :
Hij is verliefd op dat meisje,
niks aan te doen dus.
Oud 06-08-2004, 00:32
Verwijderd
[QUOTE]DNMB schreef op 06-08-2004 @ 00:48 :
terwijl ik veeeel beter bij hem pas dan zijn vriendin. Nou ben ik ervan overtuigd dat deze jongen echt voor mij de juiste is/QUOTE]

Dit is jouw mening en hoeft dus niet de waarheid te zijn, dus houdt daar rekening mee.

Verder is de regel heeft hij/zij een vriend ga voor vriendschap en niet verder. Jij zal het ook niet leuk vinden als je vriend vreemd gaat..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 01:10
Caballero
Caballero is offline
uiteindelijk komt het dus op hem neer en wat hij voor jou voelt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 02:11
Daevrem
Daevrem is offline
Zulke mensen moete een duidelijk keuze maken en zich daaraan houden.
Oud 06-08-2004, 08:15
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Jullie zijn met elkaar naar bed geweest toen hij met dat meisje had?. Hij eet gewoon van den 2 walletjes!
Nasty
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 08:54
suzieQ
suzieQ is offline
En hoe denk je hem te kunnen gaan vertrouwen mochten jullie ooit een relatie krijgen? Hij is terwijl hij met haar is toch ook met jou vreemgegaan? Wie zegt dat hij dat bij jou niet zal doen?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:03
DvoorA
DvoorA is offline
goeie vraag...daar vertrouw ik gewoon op, vrouwelijke intuitie laten we maar zeggen
Oud 06-08-2004, 09:11
Maarten
Maarten is offline
Ik vind dit soort gozers fout, maar wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 09:08 :
als ie echt helemaal hoteldebotel en een relatie met je zou willen zou hij zijn huidige wel verbreken en naar jou toe rennen.
ik zou dus tegen m zeggen dat ie moet stoppen omdat t voor jou op deze manier alleen maar moeilijker wordt..
of je moet het best vinden op deze manier, maar ik zou t niet eerlijk vinden tegenover zn vriendin ook...
succes!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 09:48
ThePinkFlamingo
Als vrouwelijke intuitie zo goed was, bestonden er geen players.
I dunno, zo goed klinkt t niet in mn oren. Hij is verliefd op haar, daar kun jij weinig aan doen. Complimentjes geven kan iedereen, al helemaal als dat b00ty opleverd. Geloof niet dat er echt toekomst inzit, maarja. Hij heeft je gevoel al "gewonnen" dus zomaar afhaken gaat natuurlijk niet, hoewel dat wel t beste is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:17
EciD
EciD is offline
ik zou of: hem de keuze geven om te kiezen.
of: gewoon stoppen met dit gedoe.

je doet jezelf eigenlijk pijn als je zo doorgaat, omdat je hoopt dat het wat wordt terwijl hij verliefd is op zn vriendin *ook al gaat ie vreemd* hij lijkt me zoiezo niet echt een trouw type om een relatie mee te beginnen *hij gaat nu al vreemd dus..*
Oud 06-08-2004, 10:26
Maarten
Maarten is offline
Die gozer is fout, verdient niet eens een keus.

Het is gewoon krom om tijdens een relatie een andere aan te knopen dan ben je gewoon ziek.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:30
EciD
EciD is offline
Citaat:
Maarten schreef op 06-08-2004 @ 11:26 :
Die gozer is fout, verdient niet eens een keus.

Het is gewoon krom om tijdens een relatie een andere aan te knopen dan ben je gewoon ziek.
precies, maar ze is verliefd, dan zie je zoiets niet. het is zoiezo ook fout van haar om met iemand naar bed te gaan die een vriendin heeft.
Oud 06-08-2004, 10:44
metallicpatrick
metallicpatrick is offline
schoppen...allebei fout
Oud 06-08-2004, 10:51
Maarten
Maarten is offline
Nou, ik zag het wel toen ik verliefd was.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 10:53
EciD
EciD is offline
Citaat:
Maarten schreef op 06-08-2004 @ 11:51 :
Nou, ik zag het wel toen ik verliefd was.
maar niet iedereen gaat met een meisje/jongen naar bed die al een vriend/vriendin heeft. denk ik te maken met normen en waarden. ik vind het als je zoiets doet. maargoed.
Oud 06-08-2004, 11:03
ThePinkFlamingo
Citaat:
EciD schreef op 06-08-2004 @ 11:53 :
maar niet iedereen gaat met een meisje/jongen naar bed die al een vriend/vriendin heeft. denk ik te maken met normen en waarden. ik vind het als je zoiets doet. maargoed.
Mja, ik dus ook. Alleen als je over je oren verliefd bent doe je soms rare dingen.
Vind t ook onverstandig van haar, ze houd zichzelf voor de gek, en ze kwetst zijn vriendin. Die jongen geeft maar complimenten en onzin, want die weet BEST wel dat ze er gevoelig voor is. In hippety hop language heet dat playen . Maargoed, dat geeft een meisje nooit toe, die noemt het liefde enzo. Dus wat ze doet moet ze zelf weten. IK vind t niet slim
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:06
EciD
EciD is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 06-08-2004 @ 12:03 :
Mja, ik dus ook. Alleen als je over je oren verliefd bent doe je soms rare dingen.
Vind t ook onverstandig van haar, ze houd zichzelf voor de gek, en ze kwetst zijn vriendin. Die jongen geeft maar complimenten en onzin, want die weet BEST wel dat ze er gevoelig voor is. In hippety hop language heet dat playen . Maargoed, dat geeft een meisje nooit toe, die noemt het liefde enzo. Dus wat ze doet moet ze zelf weten. IK vind t niet slim
het IS ook niet slim. ten 1e ookal ben je zo verliefd. denk je aan die vriendin. die weet nergens wat van en die word fucking bedrogen. en de TS die denkt dat hij haar gelukkig gaat maken terwijl ze alleen word gebruikt als ie dr nodig heeft, en ja idd ze is geplayed. mja, dat moet ze zelf inzien
Oud 06-08-2004, 11:07
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
EciD schreef op 06-08-2004 @ 11:53 :
Dat heb ik ook niet gedaan, maar ik zat in een soortgelijke situatie laten we het daar op houden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:12
EciD
EciD is offline
Citaat:
Maarten schreef op 06-08-2004 @ 12:07 :
Dat heb ik ook niet gedaan, maar ik zat in een soortgelijke situatie laten we het daar op houden
haha ok
Oud 06-08-2004, 12:00
Verwijderd
Hij gebruikt je voor de seks en jij bent dom genoeg dat niet in te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:38
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-08-2004 @ 13:00 :
Hij gebruikt je voor de seks en jij bent dom genoeg dat niet in te zien.
Niet erg subtiel, maar ik denk dat het wel waar is
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:46
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
Probeer hem te vergeten. Hij is niet eerlijk tegenover jou EN zijn vriendin.
Het zal niet makkelijk zijn maar dat is gewoon het beste.
Oud 06-08-2004, 14:33
EciD
EciD is offline
(offtopic) what about die vriendin van hem trouwens. zou de TS moeten vertellen wat ze allemaal met dr vriend heeft gedaan of niet?

ik dacht er ff aan
Oud 06-08-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
EciD schreef op 06-08-2004 @ 15:33 :
(offtopic) what about die vriendin van hem trouwens. zou de TS moeten vertellen wat ze allemaal met dr vriend heeft gedaan of niet?

ik dacht er ff aan
Wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
EciD schreef op 06-08-2004 @ 15:33 :

ik dacht er ff aan
zij moet zich niet nog verder in hun relatie mengen. Als hij dat wilt vertellen moet hij dat vertellen, die zaak ligt nu bij die jongen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:54
Verwijderd
Heb je gelijk in, maar zou jij het niet willen weten als het jouw vriend is??

Ik weet het niet als het mijn vriendin zou betreffen. Aan de ene kant wil ik het wel weten, maar als het uitgaat.. Maar ja, zij(in dat geval hij) gaat vreemd en dan ben je nou niet echt de ideale partner lijkt mij zo..

Dus ik vind dat ze het wel moet vertellen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:32
EciD
EciD is offline
ik zou het wel willen weten als mn vriend vreemd zou gaan. tuurlijk wil je het ergens niet weten en gewoon samen verder gaan alsof er niks is gebeurd. maar als ze het zou weten..weet ze iig wat voor soort vent hij eigenlijk is
Oud 06-08-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 06-08-2004 @ 15:54 :
Heb je gelijk in, maar zou jij het niet willen weten als het jouw vriend is??

Ik weet het niet als het mijn vriendin zou betreffen. Aan de ene kant wil ik het wel weten, maar als het uitgaat.. Maar ja, zij(in dat geval hij) gaat vreemd en dan ben je nou niet echt de ideale partner lijkt mij zo..

Dus ik vind dat ze het wel moet vertellen.
Tuurlijk zou ik het willen weten, maar niet van haar. Ik vind dat namelijk ook erg achterbaks, net als wat mijn vriend dan zou doen. Maar zij gaat dan hups maar even met mijn vriend naar bed en zou dan zeggen: ja he sorry, maar ik heb met je vriend geneukt.. Dat zou ik lekker hypocriet vinden. Zo van, ik ga met je vriend naar bed, en ach, ik vertel het toch maar even. Kan ik meteen die relatie naar de knoppen helpen, als ik dat nog niet heb gedaan.
Misschien reageer ik fel, maarja, ik weet hoe t kan voelen deels. Dan zou ik liever hebben dat mijn vriend het verteld, want uiteindelijk moet het ook vanuit hem komen dan. En aan haar heb ik dan geen boodschap, want ik zou ook kwaad op haar zijn.
Ik kan niet echt verwoorden waarom ik liever niet zou hebben dat zij t zou vertellen, maar het blijft natuurlijk ook ZIJN verantwoordelijkheid. Deels de hare ja, maar hij is degene die in de relatie zit.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-08-2004 @ 18:43 :
Tuurlijk zou ik het willen weten, maar niet van haar. Ik vind dat namelijk ook erg achterbaks, net als wat mijn vriend dan zou doen. Maar zij gaat dan hups maar even met mijn vriend naar bed en zou dan zeggen: ja he sorry, maar ik heb met je vriend geneukt.. Dat zou ik lekker hypocriet vinden. Zo van, ik ga met je vriend naar bed, en ach, ik vertel het toch maar even. Kan ik meteen die relatie naar de knoppen helpen, als ik dat nog niet heb gedaan.
Misschien reageer ik fel, maarja, ik weet hoe t kan voelen deels. Dan zou ik liever hebben dat mijn vriend het verteld, want uiteindelijk moet het ook vanuit hem komen dan. En aan haar heb ik dan geen boodschap, want ik zou ook kwaad op haar zijn.
Ik kan niet echt verwoorden waarom ik liever niet zou hebben dat zij t zou vertellen, maar het blijft natuurlijk ook ZIJN verantwoordelijkheid. Deels de hare ja, maar hij is degene die in de relatie zit.
ik heb jaren geleden van een meisje gehoord dat zij regelmatig met mijn toenmalige vriend had liggen krikken. op de moment zelf was ik razend, op allebei, maar vooral op hem... ik heb met dat meisje een paar keer afgesproken om te babbelen, dat hadden we namelijk allebei nodig. zij had het vermoeden dat ze zwanger was (van hem), maar hij had iets van "what do I care? zolang ge er uwe kop maar over houdt". het was echt een vreselijke eikel, en zonder haar was ik daar waarschijnlijk nooit achter gekomen...

mja, heel lang verhaal eigenlijk, maar uiteindelijk komt het er wel op neer dat ik er achteraf niet boos om ben dat zij degene was die het me heeft verteld...

[edit] ik wil eigenlijk maar zeggen dat ik persoonlijk vind dat TS eventueel toch maar eens moet overwegen van de vriendin van dat heerschap op de hoogte te stellen... een relatie met die kerel kan je dan wel vergeten, maar misschien heb je dat meisje dan wel veel leed bespaard...
verder zou ik hem ook maar uit m'n hoofd zetten als ik jou was. 't is een bedrieger... means no good...

ach ja, 't is mijn mening maar...

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 18:11.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:14
Verwijderd
@ Blue Angel: mijn ex is nog net niet helemaal vreemd gegaan, maar ik heb zo een en ander gehoord. Van haar omdat ik er persoonlijk naar vroeg en van hem omdat ik er naar vroeg of omdat hij het gewoon vertelde of omdat ik achter dingen kwam. Ik weet wel dat ik persoonlijk het weer heel onplezierig zou vinden. Ik was ook deels bozer op haar, want zij had zelf een relatie en zij wist van onze relatie, ik kende haar goed en dan denk ik: jij hebt net zo goed schuld en hebt dus ook bewust in mijn relatie zitten kloten.
Ik denk dus niet dat je het zomaar kan doen. Want misschien waardeert die ander het wel helemaal niet. Zo heb ik ook vaak genoeg op dit forum gelezen dat mensen het helemaal niet willen weten mocht hun vriend/vriendin vreemdgaan. Oftewel: mocht zij het niet willen weten, confronteer jij haar ongewild met het feit dat ie vreemd is gegaan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:23
Verwijderd
voordat dat meisje mij vertelde (via mail) wat er tussen hen gebeurd was, had ik haar een paar keer gesproken via msn, paar gesprekken gevoerd over vanalles en nog wat, en ze vroeg me dan af en toe dingen zoals "denk je dat joris je ooit zou bedriegen?" "wat zou je doen als hij het toch zou doen?" "zou je het willen weten?" enz enz, en na een week of twee heeft ze het uiteindelijk verteld... dus bij mij heeft ze het niet ineens recht in mijn gezicht gesmeten... ik weet natuurlijk wel niet wat ze zou gedaan hebben als ik gezegd zou hebben dat ik "de trut waarmee hij me dat flikt van een brug zou gooien" oid ...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:36
Verwijderd
trouwens: op de moment zélf wil NIEMAND weten dat zijn/haar vriend(in) vreemdgaat, dat is nu eenmaal iets wat je liefst nooit zou willen meemaken, maar ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die achteraf zegt dat hij niet blij is dat hij het uiteindelijk toch te weten gekomen is... als jij te weten komt dat je vriend je bedriegt, dan ben je er kapot van, maar een half jaar later zeg je: "ben ik even blij dat ik van die loser vanaf ben... zo'n eikel... nee daar wil je niet mee oud worden hoor!"

zo denkt mijn ex vast ook over mij, ondertussen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:36
DvoorA
DvoorA is offline
hm, jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk.

Maar dat van "vertel het aan zn vriendin", dat kan ik niet. a) omdat ik het hypocriet vind. b) omdat ik haar niet ken, laat staan dat ik haar ooit gezien heb of haar telnr weet.
Oud 06-08-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 06-08-2004 @ 20:36 :

Maar dat van "vertel het aan zn vriendin", dat kan ik niet. a) omdat ik het hypocriet vind. b) omdat ik haar niet ken, laat staan dat ik haar ooit gezien heb of haar telnr weet.
ik zou het ook niet kunnen, dus daarvoor zal ik je niet scheef bezien hoor
je bent verliefd en je doet er wat mee... niet jouw schuld dat hij haar bedriegt...

ik snap het heel goed
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 20:10
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-08-2004 @ 21:07 :

je bent verliefd en je doet er wat mee... niet jouw schuld dat hij haar bedriegt...

?? uhm...volgens mij werkt ze er wel actief aan mee hoor, dus wel haar schuld...ook al is die jongen natuurlijk wel nog verkeerder bezig
Oud 06-08-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 06-08-2004 @ 21:10 :
?? uhm...volgens mij werkt ze er wel actief aan mee hoor, dus wel haar schuld...ook al is die jongen natuurlijk wel nog verkeerder bezig
"niet haar schuld dat hij niet het niet eerst heeft uitgemaakt" ...

nouja, het komt neer op wat jij zegt: hij is verkeerder bezig dan zij, punt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 20:42
ThePinkFlamingo
Citaat:
DNMB schreef op 06-08-2004 @ 20:36 :

Kun je zoiezo niet doen, dat moet hij doen..Maargoed, Dat zal ie vast niet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-08-2004 @ 21:15 :
"niet haar schuld dat hij niet het niet eerst heeft uitgemaakt" ...

nouja, het komt neer op wat jij zegt: hij is verkeerder bezig dan zij, punt.
zij weet dat ie een vriendin heeft, dus zou dan verstandiger moeten zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 09:25
EciD
EciD is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-08-2004 @ 23:23 :
zij weet dat ie een vriendin heeft, dus wie zou dan verstandiger moeten zijn?
pcies
Oud 07-08-2004, 11:51
Squalll
Squalll is offline
Citaat:
DNMB schreef op 06-08-2004 @ 00:48 :
Dit is mijn probleem in het kort:

Ik ben gek op iemand die een vriendin heeft (maar het ligt bij mij anders dan bij de vorige starter van een topic hierover, vandaar een nieuwe). Hij is verliefd op dat meisje, maar we zijn wel met elkaar naar bed geweest en hij geeft me veel complimentjes. Ook dat het verwarrend is voor hem dat hij me zo 'wow' vindt. Daarna gingen we beiden op vakantie, en nu hebben we het min of meer niet meer over dat andere meisje. Het lijkt vast te liggen dat ik dus pech heb, terwijl ik veeeel beter bij hem pas dan zijn vriendin. Nou ben ik ervan overtuigd dat deze jongen echt voor mij de juiste is, het klikt zo goed en het is altijd zo leuk bij hem, dat ik echt naar een relatie verlang. Nu is mn vraag, wat moet ik doen? Vasthouden aan de liefde die ik voel, met in mn achterhoofd "eens gaat het tussen hun wel uit en dan is het mijn beurt"? Of alles loslaten en me op het ergste voorbereiden?

Ik zou het zelf echt niet meer weten. Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Wat je zou moeten doen?? Wat dacht je van een eigen leven zoeken!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 15:12
annetjuh
annetjuh is offline
laten rusten.
je kunt ook zelf een jongen zoeken (als vriend) en kijken of hij jalours wordt zo niet dan is er totaal geen vlinder van jou in zijn buik te bekennen
Oud 07-08-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Squalll schreef op 07-08-2004 @ 12:51 :
Wat je zou moeten doen?? Wat dacht je van een eigen leven zoeken!!!!!!!

volg je eigen raad maar op, sukkel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:20
ThePinkFlamingo
Citaat:
annetjuh schreef op 07-08-2004 @ 16:12 :
laten rusten.
je kunt ook zelf een jongen zoeken (als vriend) en kijken of hij jalours wordt zo niet dan is er totaal geen vlinder van jou in zijn buik te bekennen
Ja, he, kom op, zoek een jongen uit, en gebruik hem als lokaas!, als die andere jongen dan wel wil, en z'n vriendin loost, kun je je "vriendje" ook lozen, en flink van de bil met die andere jongen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:20
EciD
EciD is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 07-08-2004 @ 16:12 :
laten rusten.
sure dat is verstandig
een jongen zoeken om te gebruiken dus, om te zien of hij jaloers word.
Oud 07-08-2004, 16:50
Squalll
Squalll is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 07-08-2004 @ 17:17 :

volg je eigen raad maar op, sukkel
\\

Blauwe engel??? Get a life!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:52
Maarten
Maarten is offline
Squall... pak die duploblokjes maar weer eens te voorschijn jongen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Squalll schreef op 07-08-2004 @ 17:50 :
\\

Blauwe engel??? Get a life!
oh en "squalll" heeft een diepzinnige betekenis waarschijnlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 16:58
Maarten
Maarten is offline
Final Fantasy diepzinnigheid

Of in zijn taal: de laatste fanasie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten