![]() |
||
Citaat:
![]() ooooohw je bedoelt zeker een daas.. tja die zuigen toch gewoon bloed ? maar ja nog nooit door gestoken .. door muggen ook zelden .. ik ben zeker niet erg lekker ofzo ![]() ik zou ontsmetten met een beetje alcohol en dan wat kouds erop |
![]() |
||
Citaat:
![]() weer zo'n mong**l ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zou niet weten of die beesten gif spuiten, maar wat je ook doet, je krijgt altijd n rode flats van 10 bij 10 cm ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zo voorkom ja dat er nog meer gif in de wond stroomt. kijk uit dat je de gifblaas NIET raakt !!! |
![]() |
||
Citaat:
ik hang er een paar achter de garage .. blijft het terras enzo wesp vrij .. ow en we hebben sinds vandag hulp erbij .. zeker 4 keizerlibelles gezien ( vijver he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt een wespenbeet ook met je mond uitzuigen, maar zorg er wel voor dat je het gif goed uit spuugt. Of het prettig is, is een tweede, maar als je geen pompje hebt moet je toch wat..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
de Horzel .. tja da's WEER 'n ander verhaal .. veel mensen maken de Hoornaar ( de grootste wesp met rode tekening) voor horzel uit.. een echte Horzel is eigenlijk een soort grote vlieg. Die steekt om een eitje onder je huid te leggen .. en daar wordt je ECHT niet blij van .. de larve van dat beest leeft nl van bloed pus en weefsels .. en komt als ie klaar is om te verpoppen uit de ( dan zwaar ontstoken) bult naar buiten gekropen .. gelukkig hebben die beesten het meestal op (rund) vee voorzien |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals als ik als zei; de wespen kwamen vanuit alle richtingen. Dus dan kan je hem in je voortuin hangen, maar dan vliegen ze alsnog via de achtertuin naar de voortuin enz. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die Horzels..heten toch ook wel blinde hazen?die veel bij zwembaden enzo zitten.. nooit van gehoord dat ze een eitje in je leggen, kben er tig keer door gestoken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een steek van een Hoornaar is wel degelijk gevaarlijker dan die van een gewone wesp !!! logisch ook want het beest is gewoon een stuk groter en pompt dus ook meer gif in je lijf.. Alle !! wespen komen op zoetigheid af .. alleen de Hoornaar is ook verzot op vlees. (bier lust ie trouwens ook) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
een HOORNAAR is een grote WESP !!! bijen en hommels doen IDD geen vlieg kwaad.. die komen bij het zwembad aan de waterdruppels op je benen drinken. ze jagen zelfs de wespen bij je weg omdat hun wandelende water voorziening anders in gevaar komt ![]() |
![]() |
|
|