Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog geprobeert Cataclysm te installeren maar die geeft een fout aan met WinXP.. Kan zijn dat ik toen geen drivers had dus zal het binnekort maar weer eens proberen ![]() |
![]() |
|
Racegames zoals Nascar 2002 en Grand Prix Legends geven me wel aardig het gevoel dat ik echt in de auto zit, omdat de manier waarop de auto's reageren in deze games wel heel dicht in de buurt komt bij het echte werk (heb dan wel nooit in een raceauto gereden maargoed
![]() Dit komt mede omdat ik speel met een FF stuur en op een redelijk groot scherm (tv-out ![]() ![]() |
![]() |
|
Joehoe!! ik ben ook een homerworld fan!
Vooral speel ik regelamtig voor het slapen gaan een spelletje homeworld cataclysm: onder de naam MAD_HansOlo ok back to the point.. hmm.. realistisch.. Volgens mij heb je hebt twee dingen. Iets wat er grafisch (bijna) echt uit zit of gewoon dat het spel zich gedraagt zoals het er in de echte wereld aan toe gaat, van dit laatste zijn de simulatie spellen van de maker Jane's deze maakt natuur getrouwe oorlog simulaties (fleet command, F15, een of ander appache spel en nog meer) dit bedrijf maakt trouwens ook echte simulators voor krijgsmacht onderdelen wereldweid. Grafisch is gewoon een kwestie van tijd alles ziet er steeds mooier uit en over een jaar of 4 zijn alle spellen fotorealistich.
|
![]() |
|
|