Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja maar wanneer ben je dan verslaafd. Er is ook wel tegen mij gezegd dat ik verslaafd aan wiet ben omdat ik elke dag blow(de)... Maar toch vind ik zelf van niet. De grens tussen verslaafd aan drugs en niet verslaafd ligt heel dicht bij elkaar (volgens mij dan). Je kan niet zomaar van iemand zeggen dat ie verslaafd is en dus een junk als ie vaak drugs gebruikt. Het gaat om het gevoel wat je niet hebt als je het ook niet doet. Dus als je een avond geen drugs gebruikt en je hebt op wat voor manier dan ook de behoefte om het te doen, en je doet het dan niet dan ben je volgens mij niet verslaafd. Zodra je elke keer gaat toegeven aan de behoefte (dus lichaam of geest zegt ik wil drugs. Jijzelf zegt ok is goed) dan ben je volgens mij wel verslaafd. Zoals ik al zei blow ik de laatste tijd ook best veel. Een of 2 keer per week niet ofzo. Maakt mij dat meteen een junk, of verslaafde? Nee ik denk het niet. Ik kan nog normaal functioneren zonder, weet prima waar ik mee bezig ben en heb geen vage hersenspinsels of wat dan ook. Er komt vanzelf weer een punt dat ik zeg: HO! Nu ff niet, en dan stop ik er weer een tijd mee. Komt dat punt niet binnen een redelijke tijd. Wat is redelijk? Tsja weet ik veel als alles weer een beetje normaal gaat en alle vakanties enzo voorbij zijn en het leven weer z'n "normale" gangetje gaat. Komt dat punt niet tsja dan ga ik me afvragen of ik verslaafd ben maar daar maak ik me nu nog niet zo druk om. Ik laat het nu een beetje z'n gangetje gaan en doe waar ik zin in heb en niet waar ik geen zin in heb.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat: