![]() |
|
![]() |
Heb zojuist een lichte restyle aan mijn website gegeven.
http://www.sebs.nl Tis alleen nog maar een splash maar geduld is een schone zaak en alles komt voor elkaar! Iemand commentaar??? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway ik vind hem wel oke ,ik zou hem gewoon 800 by 600 laten staan ,..je kan de hele site goed overzien ,en voor de uitzondering die toch nog op die modus kijkt kunnen het ook gewoon normaal bekijken zonder met sliding bars te gaan slepen etc.die bomen snap ik zelf ook niet heel erg eigenlijk ,..eend vind ik cool ,..maar misschien dat je hem een flauwe gele kleur kan meegeven ,brengt wat variatie in het geheel ,.. hoop dat dat helpt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor designer hoeft de website zelf niet met databasen en weet ik veel wat voor zooi allemaal te werken (het is eventueel wel grote pluspunt maargoed) hier gaat het erom om voornamelijk werk te laten zien wat hij gemaakt heeft neem ik aan... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
OK, allemaal bedankt voor de reakties
zoals ik al zei was het alleen maar een splash en geen complete site (even voor de mensen die hier overheen hebben gelezen) De site is al totaal veranderd nu en de lay-out is zo goed als klaar. Dus kijk anders nog even een keer en vel dan je oordeel www.SEBS.nl |
![]() |
|
-Maak die border 1 pixel.
-Gebruik gewoon een standaard achtergrondkleur -Maak die tabel ietsje groter Technisch goed, maar kom op, verdiep je even in PS, je kan het! Ik heb ff snel wat veranderd. Zie h i e r Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 22:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Drildoor Sjakie is jarig! Cherry Springs | 12 | 09-07-2006 10:56 | |
De Kantine |
Achttien :D Papillonne | 20 | 18-02-2006 10:35 | |