Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 10:12
hardhitter
hardhitter is offline
Hee ik ga vanaf de 23ste meedoen aan de introweek van de VU alleen nou vraag ik me af of er al mensen zijn die een 'echt' programma boekje hebben ontvangen. ik nog niet--> zou toch graag btje willen weten wat er gaat gebeuren.
Oud 11-08-2004, 12:39
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Maak je geen zorgen, als het goed is krijg je dat op de eerste dag allemaal te horen en mag je zelfs in zekere mate kiezen wat je gaat doen
Oud 11-08-2004, 13:16
the tourist
the tourist is offline
Heb je niet van de faculteit van je aankomende studie een brief gehad met het programma per dag? (buiten het algemene boekje wat je waarschijnlijk wel hebt gekregen, ergens in juni ofzo). Ik wel namelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 13:17
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 11-08-2004 @ 14:16 :
Heb je niet van de faculteit van je aankomende studie een brief gehad met het programma per dag? (buiten het algemene boekje wat je waarschijnlijk wel hebt gekregen, ergens in juni ofzo). Ik wel namelijk.
Hmm, zo'n boekje heb ik trouwens ook nog gehad vorig jaar.
Oud 11-08-2004, 13:18
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Is de inschrijving etc. al rond? Misschien dat het daar aan ligt in verband met adresgegevens.
Oud 11-08-2004, 18:33
hardhitter
hardhitter is offline
ja zo'n algemeen boekje heb ik wel gehad. Daar stond de briljante tip in om een slaapzak mee te nemen en op de bonnefooi ergens proberen te gaan slapen

maarre van mn faculteit heb ik nog *njet* ontvangen. overigens heb ik wel al een bewijs van inschrijving ontvangen dus daar zal het denk ik niet aan liggen. nouja we zien wel en als ik niks krijg kan ik altijd nog in het café gaan zitten

wordt wel leuk denk ik...
Oud 11-08-2004, 19:39
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 11-08-2004 @ 19:33 :
ja zo'n algemeen boekje heb ik wel gehad. Daar stond de briljante tip in om een slaapzak mee te nemen en op de bonnefooi ergens proberen te gaan slapen
Tip: op de bonnefooi met je slaapzak heeft weinig zin. Probeer een plekje te bemachtigen in De Griffioen, het cultureel centrum van de VU. Daar hebben ze als het goed is een aantal slaapplaatsen, maar zeer beperkt, dus daar moet je snel bij zijn.

Verder heb je kans dat medestudenten al in de buurt op kamers zitten en kun je bij hen overnachten.
Oud 12-08-2004, 11:09
hardhitter
hardhitter is offline
Citaat:
Verder heb je kans dat medestudenten al in de buurt op kamers zitten en kun je bij hen overnachten.
Dat is dus wat ze bedoelen. maar ik vraag me af of dat werkt, ik bedoel je ontmoet die mensen net en dan moet je gelijk al vragen of je bij ze kan slapen terwijl je hun achternaam bij wijze van spreken niet eens kent.

Die plaatsen in de Griffioen kan iedereen daar gewoon heen gaan?? Of moet je je vantevoren daarvoor aanmelden ofzo?
Je kunt trouwens ook kamperen naast de VU volgens mij... misschien doe ik dat maar als noodoplossing
Oud 12-08-2004, 15:30
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 12-08-2004 @ 12:09 :
Dat is dus wat ze bedoelen. maar ik vraag me af of dat werkt, ik bedoel je ontmoet die mensen net en dan moet je gelijk al vragen of je bij ze kan slapen terwijl je hun achternaam bij wijze van spreken niet eens kent.

Die plaatsen in de Griffioen kan iedereen daar gewoon heen gaan?? Of moet je je vantevoren daarvoor aanmelden ofzo?
Je kunt trouwens ook kamperen naast de VU volgens mij... misschien doe ik dat maar als noodoplossing
Punt 1: je leert ze snel kennen.

Punt 2: ik meen dat je dan bij je mentor van de IDEE-Week moet zijn.
Oud 12-08-2004, 17:17
hardhitter
hardhitter is offline
oke cool... we gaan het gewoon proberen. Achjoh wordt sowieso wel lache denk ik.
Oud 12-08-2004, 17:21
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 12-08-2004 @ 18:17 :
oke cool... we gaan het gewoon proberen. Achjoh wordt sowieso wel lache denk ik.
Hangt ook erg van de groep af. Er lopen natuurlijk enorme eikels rond evenals leuke mensen. Ik had wel een gezellige groep en vond het op zich best gezellig.
Oud 12-08-2004, 19:53
hardhitter
hardhitter is offline
ja das zeker waar... ik geloof dat je met een mannetje of 10 een groep vormt?? zitten altijd wel 2/3 leuke mensen bij.

Ik zit erg te twijfelen of ik ook met het faculteits weekend mee zal gaan, lijkt me opzich wel leuk maar vraag me af of je echt meer met mensen van je eigen studie optrekt gedurende een jaar. Dus of het de moeite is zeg maar...

ben wel van plan bij studenten vereniging te gaan overigens.
Oud 12-08-2004, 21:05
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 12-08-2004 @ 20:53 :
ja das zeker waar... ik geloof dat je met een mannetje of 10 een groep vormt?? zitten altijd wel 2/3 leuke mensen bij.

Ik zit erg te twijfelen of ik ook met het faculteits weekend mee zal gaan, lijkt me opzich wel leuk maar vraag me af of je echt meer met mensen van je eigen studie optrekt gedurende een jaar. Dus of het de moeite is zeg maar...

ben wel van plan bij studenten vereniging te gaan overigens.
Tja bij rechten was dat vorig jaar wel een man of 20. Weet niet welke studie jij gaat doen. Het faculteitsweekend was bij ons heel erg gaaf. We zaten bij Veenendaal in een soort huisjes. Ff iets meer dan een blokhut.
Oud 13-08-2004, 13:51
the tourist
the tourist is offline
Ik heb nu een heel uitgebreid boekje van de introweek gehad, die zul jij ook wel krijgen dan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:26
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Probleem opgelost
Oud 13-08-2004, 17:17
hardhitter
hardhitter is offline
HIJ IS BINNEN.

end of message
Oud 13-08-2004, 20:02
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
wel heel veel cultuur zeg
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:26
hardhitter
hardhitter is offline
ja he?? ik heb het nog niet helemaal goed bekeken maarre tis veel cultuur ja... en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt met je eigen programma samen stellen.

Maarja I'll just go with the flow. je moet het samen met je groep uitmaken dus we zien wel.
Oud 14-08-2004, 10:16
the tourist
the tourist is offline
Er is inderdaad veel cultuur, maar dat vind ik juist leuk. Die sportdingen hoeven voor mj niet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:21
hardhitter
hardhitter is offline
Vrouwen

Oud 14-08-2004, 13:02
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 13-08-2004 @ 21:26 :
ja he?? ik heb het nog niet helemaal goed bekeken maarre tis veel cultuur ja... en snap ook nog niet helemaal hoe het werkt met je eigen programma samen stellen.

Maarja I'll just go with the flow. je moet het samen met je groep uitmaken dus we zien wel.
Jullie gaan als het goed is stemmen over jullie dagprogramma. Zo was het bij de rechtenfaculteit in ieder geval.
Oud 14-08-2004, 13:22
hardhitter
hardhitter is offline
Ja we zullen zien of die manier werkt. Op zich lijkt de manier van organiseren van de Eurekaweek (Rotterdam) me makkelijker en duidelijker.
Daar heb je gewoon een programma. Maar ja wie weet is het kiezen van je eigen programma ook wel heel leuk.. vraag me alleen af of je op deze manier ook nog andere mensen leert kennen (dus buiten je groepje)
Oud 14-08-2004, 13:29
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ach met een beetje geluk heb je best een leuke week denk ik. Niet alles is even leuk, maar bij vlagen echt wel
Oud 14-08-2004, 13:29
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 14-08-2004 @ 14:29 :
Ach met een beetje geluk heb je best een leuke week denk ik. Niet alles is even leuk, maar bij vlagen echt wel
Wat ben ik ook weer positief.
Oud 18-08-2004, 18:52
Verwijderd
Even een andere vraag, wanneer krijg je je boekenlijst/rooster? Heb wel al spul binnen van de introductie maar die dingen nog niet , komen die nog later?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 20:51
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 18-08-2004 @ 19:52 :
Even een andere vraag, wanneer krijg je je boekenlijst/rooster? Heb wel al spul binnen van de introductie maar die dingen nog niet , komen die nog later?
Daar zul je toch echt zelf achterheen moeten. Studiegids halen bij de bieb en vervolgens daarin kijken welke boeken je nodig hebt. Rooster staat op de site van de faculteit.
Oud 18-08-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 18-08-2004 @ 21:51 :
Daar zul je toch echt zelf achterheen moeten. Studiegids halen bij de bieb en vervolgens daarin kijken welke boeken je nodig hebt. Rooster staat op de site van de faculteit.
Ah kijk, lekker handig dat ze dat ook even mededelen dat dat in die studiegids staat. Maargoed, maar snel even langs dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten